Arrow

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Belin
Aantal fretten: 3

Re: Arrow

Bericht door Belin »

Karen schreef:Super dat Arrow lekker rustig is gebleven tijdens de reis. Hij is niet gauw onder de indruk, net als zijn papa. Maar stille wateren hebben diepe gronden, dus wees voobereidt; je gaat hem echt nog wel tegenkomen als hij de aard van zijn papa wat heeft meegekregen. Die was ook erg rustig en stabiel, maar wist zeer goed wat hij wel en niet wilde en liet zich dan ook niet makkelijk luppen! Ondanks de rustige aard toch ook wel erg actief :mrgreen:

Ik wens jullie heel veel plezier, geluk en liefde met dit kereltje. Hij is echt ontzettend leuk en ik ben heel blij dat jullie voor hem willen zorgen :hart:
We waren ook al gewaarschuwd dat het best een gevoellig mannetje is dus we doen het rustig aan met hem. Shiro is een 'recht door zee' typje, denk dat Arrow iets introverter is maar dat zullen we wel zien.
Ik heb vannacht amper geslapen en ben 2x uit een soort angstdroom wakker geschrokken waarin Shiro was ontsnapt en bij Arrow de kooi was binnengedrongen..
Was gelukkig maar een droom maar toch bizar dat het me blijkbaar zo'n zorgen baart :shock:

Arrow is eigenlijk vrij rustig geweest vannacht, heeft niet een keer liggen jammeren en ik heb hem alleen een paar keer met z'n trapjes horen rammelen en aan de plateau's horen graven maar daar is hij (nog) niet zo fanatiek in als Shiro.
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik droomde vroeger continue dat ze ontsnapten maar nu na 30 jaar is het gelukkig over. :clown:
Jakke

Bericht door Jakke »

Arrow heeft als alle fretten het schijt aan stil zitten voor de camera natuurlijk. Hebben net een filmpje opgenomen van zen eerste buitenspeelmomentje hier. Was best wel spannend want hij is nogal happerig als ie in zen kooi zit. Eenmaal buiten viel het geweldig mee hij was zo druk bezig met vanalles en nog wat, we hebben ons twee gewoon neergezet in de kamer, hij negeerde ons gewoon zo wat hij was veel te druk bezig. We hebben hem eerst goed laten ontdekken en toen zijn we hem wat gaan uitdagen wat ie geweldig vond. Hij luistert goed als hij gecorrigeerd word en het is best wel een sukkel want als je geen interesse toont als ie aan het bijten is stopt ie ook gewoon :lach:
Kick
Aantal fretten: 1

Bericht door Kick »

Een echte pup dus :mrgreen:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ben benieuwd naar het filmpje. :D
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Heerlijk genieten.
Helen
Aantal fretten: 2
Contacteer:

Bericht door Helen »

Heerlijk toch! Als ze zo jong zijn kun je ze nog goed kneden :mrgreen:
Jakke

Bericht door Jakke »

Marjan schreef:Ben benieuwd naar het filmpje. :D
Belin moest het nog ff bewerken en op youtube gooien :D

https://www.youtube.com/watch?v=zBzRwQ2t-Pw
Marjan

Bericht door Marjan »

Wat een onbehouwen stuiterbal. :lol:
Kick

Bericht door Kick »

Lekker ding :hart:
yvonne

Bericht door yvonne »

Ik vind wel dat hij wat weinig speelgoed heeft :lach:

Net zo zielig als Fayen ;)
NKW

Bericht door NKW »

Heel leuk om hem zo te zien spelen. Vind die filmpjes ook altijd zo leuk met dat muziekje eronder van jullie (of Belinda) :D
Belin

Bericht door Belin »

yvonne schreef:Ik vind wel dat hij wat weinig speelgoed heeft :lach:

Net zo zielig als Fayen ;)
En dit is zelfs nog weinig :mrgreen: we gaan morgen bij de action nog even shoppen voor hem
yvonne

Bericht door yvonne »

Nou dan hoop ik dat de schappen niet leeg zijn zoals van de week hier bij de Action. Er lag werkelijk bijna niets :shock:
Helen
Aantal fretten: 2
Contacteer:

Bericht door Helen »

Vliegtuig vanuit China had zeker vertraging, of de spullen komen met de slowboat from China. :lol:

Ja joh, ze hebben niks, ze nooit iets ... en maar klagen!
Belin

Bericht door Belin »

Met Arrow gaat het helemaal fantastisch tot nu toe, hij is echt heel leuk 'in het gebruik' :lol: lekker speels en druk maar wel wat rustiger en minder 'lomp' dan Shiro. Shiro raast overal bijv. als een stoomwals doorheen en Arrow lijkt wat voorzichtiger (hoewel Jan wel altijd de pineut is qua velletjes bijten :lol: )
Jan is trouwens echt grote favoriet bij hem..ik zou er bijna jaloers van worden, Arrow zoekt hem steeds op, probeert hem steeds uit te dagen om te spelen. Mij ook wel..maar niet zo vaak als Jan pfff!

Hij is wel beginnend pubertje maar nog altijd makkelijker te handelen dan Shiro, voeten vind hij totaal niet interessant bijvoorbeeld, armen en handen wel. Hij is ook niet zo'n springveer als Shiro maar kan wel rennen als een malle.

Hier een paar fototjes van het kleine draakje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij is een stuk makkelijker op de foto te zetten dan Shiro..Shiro zit echt voor geen seconde stil (vandaar de vele slaapfoto's :lol: ) en Arrow gaat echt doodstil zitten als hij het geluid van de camera hoort..Dan zie je hem denken 'wat is dit? moet ik hiervoor vluchten? is dit eng of is dit leuk?'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Marjan

Bericht door Marjan »

Wat een pluizebolletje. :D
Mette

Bericht door Mette »

Heerlijk berichtje en prachtige foto's!
Kick

Bericht door Kick »

Heerlijk zo'n stuiterbal hoor :D
Belin

Bericht door Belin »

Nu ben ik natuurlijk nogal bevooroordeeld want er is geen een fret knapper dan Shiro :mrgreen: :fluit: ..maar arrow is toch wel een fotomodelletje. Hij heeft echt een prachtig vachtje.
Plaats reactie