We waren ook al gewaarschuwd dat het best een gevoellig mannetje is dus we doen het rustig aan met hem. Shiro is een 'recht door zee' typje, denk dat Arrow iets introverter is maar dat zullen we wel zien.Karen schreef:Super dat Arrow lekker rustig is gebleven tijdens de reis. Hij is niet gauw onder de indruk, net als zijn papa. Maar stille wateren hebben diepe gronden, dus wees voobereidt; je gaat hem echt nog wel tegenkomen als hij de aard van zijn papa wat heeft meegekregen. Die was ook erg rustig en stabiel, maar wist zeer goed wat hij wel en niet wilde en liet zich dan ook niet makkelijk luppen! Ondanks de rustige aard toch ook wel erg actief
Ik wens jullie heel veel plezier, geluk en liefde met dit kereltje. Hij is echt ontzettend leuk en ik ben heel blij dat jullie voor hem willen zorgen
Ik heb vannacht amper geslapen en ben 2x uit een soort angstdroom wakker geschrokken waarin Shiro was ontsnapt en bij Arrow de kooi was binnengedrongen..
Was gelukkig maar een droom maar toch bizar dat het me blijkbaar zo'n zorgen baart
Arrow is eigenlijk vrij rustig geweest vannacht, heeft niet een keer liggen jammeren en ik heb hem alleen een paar keer met z'n trapjes horen rammelen en aan de plateau's horen graven maar daar is hij (nog) niet zo fanatiek in als Shiro.