Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Re: Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
O! Die eerste foto is er echt een voor op canvas boven je bank! Wauw!
En heerlijk dat Gool zo de lente in zijn bol heeft! Laat hem maar lekker springen!
En heerlijk dat Gool zo de lente in zijn bol heeft! Laat hem maar lekker springen!
fijn mayke
Die eerste foto echt prachtig. En heerlijk om te lezen dat Goliath het weer doet.
En hij blijft het doen, zooooo wat heeft die zich opgeladen in de winter zeg !
Heerlijk bezig geweest vanmorgen, nog even buiten geweest maar zonder zon vind hij dat toch een stuk minder. Hij is niet van het donkere sombere weer, dat is wel duidelijk.
Ik maak me ook wel wat zorgen om hem, hij heeft een soort bult op zijn rug, Karen viel het laatst ook op toen ze het weekend hier was, en vroeg al of ik dat wist. Hanneke heeft het ook al gezien eerder, maar ik ben weer eens goed gaan kijken vanmorgen en het lijkt erop dat hij toch groter is geworden sinds de laatste keer bij de controle.
Hij heeft er geen last van, over twee weken staan we toch voor de entingen daar, dus zolang kijk ik het nog aan, anders was ik al eerder erheen geweest, vind het toch iets raars.
Heerlijk bezig geweest vanmorgen, nog even buiten geweest maar zonder zon vind hij dat toch een stuk minder. Hij is niet van het donkere sombere weer, dat is wel duidelijk.
Ik maak me ook wel wat zorgen om hem, hij heeft een soort bult op zijn rug, Karen viel het laatst ook op toen ze het weekend hier was, en vroeg al of ik dat wist. Hanneke heeft het ook al gezien eerder, maar ik ben weer eens goed gaan kijken vanmorgen en het lijkt erop dat hij toch groter is geworden sinds de laatste keer bij de controle.
Hij heeft er geen last van, over twee weken staan we toch voor de entingen daar, dus zolang kijk ik het nog aan, anders was ik al eerder erheen geweest, vind het toch iets raars.
Goed dat je er toch even naar laat kijken Mayke, het hoort er natuurlijk toch niet, ook al kon je de bult wel verschuiven onder de huid.
Er zat zeker weer behoorlijk wat leven in hem afgelopen zondag.
Er zat zeker weer behoorlijk wat leven in hem afgelopen zondag.
Hij was gek....
Jaaa...heerlijk ventje
Wel goed hoor dat je het even gaat aankaarten als je toch bij Hanneke bent.
Wel goed hoor dat je het even gaat aankaarten als je toch bij Hanneke bent.
Wat vreemd van die bult. Hopelijk valt het allemaal mee, hoop ik.
Maar goed dat hij geen last heeft van de bult op zijn rug maar het is wel raar....
Gool en ik zijn gewoon allebei hetzelfde, we houden niet van winter en donkere dagen.
Goed dat je tante Hanneke even laat kijken naar de bult, wellicht is het gewoon vet.
Goed dat je tante Hanneke even laat kijken naar de bult, wellicht is het gewoon vet.
Jij durft wel Raymond.ray schreef:Goed dat je tante Hanneke even laat kijken naar de bult, wellicht is het gewoon vet.
Nee ik bekijk het gewoon positief Marjan. Vet zou kunnen overgebleven zijn van zijn winterspekkies
Hoe is het met Goliath gegaan?
Ja, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar......
Gisteren met Gool naar Hanneke geweest voor de bult op zijn rug.
Het bleek om een cyste te gaan, eigenlijk heel onschuldig, maar dat weet ik nu ....
Hanneke heeft het leeggemaakt en nu afwachten of het terugkomt, dat kan, zelfs een paar keer nog, blijft het terugkomen dan kan er geopereerd gaan worden.
Hij heeft na de behandeling een AB-injectie gekregen.
Ook zijn jaarlijkse enting is meteen meegepakt, nu we er toch waren.
Verder moet hij op dieet !!!!!!
Wat ik al vermoedde, Hanneke vind hem echt te zwaar. Er moet minimaal 200 gram vanaf, ik moet zijn brokken gaan minderen met een kwart van wat hij eet.
Dus daar gaan we vandaag meteen mee beginnen.
Ze heeft het niet eerder meegemaakt dat een fret zich kan overeten aan TF brokken, maar een moet de eerste wezen zei ze. Hij zal het me niet in dank gaan afnemen denk ik, maar het zal echt moeten gebeuren.
Het bleek om een cyste te gaan, eigenlijk heel onschuldig, maar dat weet ik nu ....
Hanneke heeft het leeggemaakt en nu afwachten of het terugkomt, dat kan, zelfs een paar keer nog, blijft het terugkomen dan kan er geopereerd gaan worden.
Hij heeft na de behandeling een AB-injectie gekregen.
Ook zijn jaarlijkse enting is meteen meegepakt, nu we er toch waren.
Verder moet hij op dieet !!!!!!
Wat ik al vermoedde, Hanneke vind hem echt te zwaar. Er moet minimaal 200 gram vanaf, ik moet zijn brokken gaan minderen met een kwart van wat hij eet.
Dus daar gaan we vandaag meteen mee beginnen.
Ze heeft het niet eerder meegemaakt dat een fret zich kan overeten aan TF brokken, maar een moet de eerste wezen zei ze. Hij zal het me niet in dank gaan afnemen denk ik, maar het zal echt moeten gebeuren.
Gelukkig dat de bult op zijn rug niet iets heel ernstigs was!
Maar een cyste kan ook erg vervelend zijn....
En hij is dus te zwaar en moet op dieet.
Goliath is dus een geval apart als hij zich kan overeten aan TF brokjes
Maar dat komt ook wel goed -> in de zomer eten ze sowieso toch minder dan in de winter.
Alhoewel 200 gram best veel is!
Maar een cyste kan ook erg vervelend zijn....
En hij is dus te zwaar en moet op dieet.
Goliath is dus een geval apart als hij zich kan overeten aan TF brokjes
Maar dat komt ook wel goed -> in de zomer eten ze sowieso toch minder dan in de winter.
Alhoewel 200 gram best veel is!
Gelukkig viel het mee met de bult en hopelijk komt het niet terug.
Gool op dieet, nee dat zal hij je niet in dank afnemen. Zal nog best een opgave zijn, 200 gram voor een fret is best veel.
Wat meer bewegen met hem Mayke
Straks herken je hem niet meer terug denk ik.
Gool op dieet, nee dat zal hij je niet in dank afnemen. Zal nog best een opgave zijn, 200 gram voor een fret is best veel.
Wat meer bewegen met hem Mayke
Straks herken je hem niet meer terug denk ik.
Het zijn ook voor de helft ook spieren, daar kijkt Hanneke overheen natuurlijk !
Ja vast en nog beetje wintervet