Jillz
Re: Jillz
Morgen gaat Jillz voor de oorspoeling. Ik weet dat Hanneke er inmiddels al aardig handig in is geworden, maar ik vind het erg spannend. Vooral de narcose....ik heb nu al een knoop in mijn maag
Gelukkig doet Jillzje het op het moment weer erg goed. Ik zie haar niet misselijk meer en ik kan haar zelfs redelijk in het nekvel pakken voor de sucralfaat. Dat is al heel lang geleden! Ondanks dat haar maag even erg van streek was is ze heel goed opgeknapt van de laatste ab kuur
Ze is nu wel helemaal van de prooi af. Dat vind ik ergens heel jammer, maar ze eet haar brokjes met smaak, dus het is iets wat ik gewoon moet accepteren. Zij vind dit wel prima heb ik het idee. Wellicht dat in de toekomst er nog wat muisjes naast de brok gegeten kunnen worden...
Gelukkig doet Jillzje het op het moment weer erg goed. Ik zie haar niet misselijk meer en ik kan haar zelfs redelijk in het nekvel pakken voor de sucralfaat. Dat is al heel lang geleden! Ondanks dat haar maag even erg van streek was is ze heel goed opgeknapt van de laatste ab kuur
Ze is nu wel helemaal van de prooi af. Dat vind ik ergens heel jammer, maar ze eet haar brokjes met smaak, dus het is iets wat ik gewoon moet accepteren. Zij vind dit wel prima heb ik het idee. Wellicht dat in de toekomst er nog wat muisjes naast de brok gegeten kunnen worden...
Re: Jillz
De spoeling is goed gegaan. Haar linkeroortje is mooi doorgespoeld, haar rechteroortje zit nog dicht. Hanneke heeft er wat medicijnen in gedruppeld en die moeten nu hun werk doen. Volgende week wordt ze weer gespoeld en dan gaat de rechterkant hopelijk ook open. Ze vertelde al, dat ze het al eerder bij de hand had gehad en dat het toen ook helemaal goed was gekomen, dat was bij Blackie dus Esther
Haar nieren en de maag waren ook weer goed. Voor de zekerheid moet ze wel de medicijnkuur afmaken.
Ze ligt nu lekker te tukken op mijn bed met haar grote Dumbo oren
Haar nieren en de maag waren ook weer goed. Voor de zekerheid moet ze wel de medicijnkuur afmaken.
Ze ligt nu lekker te tukken op mijn bed met haar grote Dumbo oren