Jessie
Re: Jessie & Lexie
Erg triest allemaal Nadine
Ik kan me je gedachtengang ook goed voorstellen. Ik hoop heel erg dat het met Jessie de betere kant op gaat de komende week!
Sterkte meis.
Ik kan me je gedachtengang ook goed voorstellen. Ik hoop heel erg dat het met Jessie de betere kant op gaat de komende week!
Sterkte meis.
Ik ga heel hard duimen dat Jessie er gewoon bovenop komt. Jullie beide verdienen het zo!
Ik ben op dit moment onderweg naar de kliniek.
Gister was een hele slechte dag en Jess was zelfs uitgedroogd. Morgen ochtend krijgt ze een kijk operatie.
Flink duimen draaien!
Gister was een hele slechte dag en Jess was zelfs uitgedroogd. Morgen ochtend krijgt ze een kijk operatie.
Flink duimen draaien!
Oh verdorie Nadine, mijn duimen draaien zeker voor jullie!
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Damn meisje ..... succes en sterkte!
Heu-le-maal niet blij mee . Het is niet anders...
Ik ga heeeel hard meeduimen. Kom op Jessie, je kan het meis!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik duim ook heel hard mee. Sterkte!
Dankjewel allemaal, morgen einde van de ochtend word ik gebeld. We hebben het een en ander afgesproken over mogelijke scenario's, dus echt ik hoop zo erg dat het weer goed komt. Dat ik haar vrijdag weer op mag halen, herstellende.
Jess had zonet ook koorts en Hanneke heeft haar aan het infuus gelegd. Ze heeft een mix aan medicaties gehad. Hopelijk wil ze nog een beetje eten straks.
Jess had zonet ook koorts en Hanneke heeft haar aan het infuus gelegd. Ze heeft een mix aan medicaties gehad. Hopelijk wil ze nog een beetje eten straks.
Laatst gewijzigd door Nadine op 22 jun 2016 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gatverdarrie Nadine De duimen draaien hier ook volop voor je meisje. Sterkte!
sterkte. zal hier ook duimen dat je haar vrijdag weer mee terug kan nemen
Heel veel succes Nadine. Ik duim ook heel hard voor Jessie!
Nou zeg, dus er is toch wel wat mis in dat lijfje. Mijn duimen draaien ook nog flink door voor haar. Ze is in ieder geval in de beste handen. Sterkte Nadine!
Pompiedom wat duurt de nacht lang..
Gelukkig is het nu morgen
Oeps, lees dit allemaal nu pas. Ik hoop dat je goed nieuws te horen krijgt zo!
Sterkte! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt vandaag!
Ik kan vast verklappen dat Jessie er nog is en het vrij goed nieuws is! Nadine geeft later een update
Poeh, dat is een opluchting zeg! Kom speciaal daarvoor even snel kijken hier.
Idd ik kom even snel binnenvallen, had net de post op Fb gezet.
Morgen krijg ik dus weer een update, ik ga zometeen haar kooi half afsluiten. Zodat ze niet zoveel kan klimmen en doen. Schone doeken en kussens, Jess komt in een gespreid bedje thuis Natuurlijk is het nog spannend wat er uit de biopten komt maar dat is een zorg voor over een paar weken.
Jessie is goed door de operatie gekomen!
Een uurtje geleden werd ik gebeld, ze was alweer goed actief en wakker. Hanneke heeft bij haar een ontstoken galblaas verwijderd. Er zijn biopten genomen van de lever, maag lymfeklieren en de alvleesklier. Daarnaast heeft ze ook nog een maag/darm infectie.
We strijden natuurlijk hard tegen hard. Dus voor lange tijd antibiotica en hulp middelen.
Morgen ochtend krijg ik bericht of ik haar voor het weekend op mag halen. Eerst nog een ander onderzoek afwachten.
Al met al, Happy ending!
Morgen krijg ik dus weer een update, ik ga zometeen haar kooi half afsluiten. Zodat ze niet zoveel kan klimmen en doen. Schone doeken en kussens, Jess komt in een gespreid bedje thuis Natuurlijk is het nog spannend wat er uit de biopten komt maar dat is een zorg voor over een paar weken.
Jessie is goed door de operatie gekomen!
Een uurtje geleden werd ik gebeld, ze was alweer goed actief en wakker. Hanneke heeft bij haar een ontstoken galblaas verwijderd. Er zijn biopten genomen van de lever, maag lymfeklieren en de alvleesklier. Daarnaast heeft ze ook nog een maag/darm infectie.
We strijden natuurlijk hard tegen hard. Dus voor lange tijd antibiotica en hulp middelen.
Morgen ochtend krijg ik bericht of ik haar voor het weekend op mag halen. Eerst nog een ander onderzoek afwachten.
Al met al, Happy ending!