Reacties
Re: Reacties
Ik keek ook zo mooi van "wat heb jij dan?" toen ze ermee in haar handen geklemd stond. Het leek op zo'n hondenspeelslang van Zooplus die Mia als pup veel had (nu sloopt ze hem binnen 3 sec om het piepje voor en achter eruit te slopen).
En er is vandaag alweer 150 euro overgemaakt aan de Werkgroep!
Omdat deze veiling (hopelijk tijdelijk) even stilstaat heb ik het laatste beetje van de opbrengst namelijk € 18,50 ook maar overgemaakt aan de Werkgroep.
Mocht de frettenpopulatie weer een beetje aantrekken dan kunnen we altijd overwegen om dit weer een nieuw leven in te blazen met eventueel ook een ander doel.
Voorlopig ligt het dit even stil maar willen we wel iedereen bedanken die ervoor gezorgd heeft dat we in totaal toch ruim € 2.800,00 voor de goede doelen bijeen hebben gebracht met z'n allen!
Ik heb trouwens nog een paar verdwaalde smurfen liggen en een leuk opbergblik maar die komen ooit wel een keer naar de nieuwe eigenaren toe.
Mocht de frettenpopulatie weer een beetje aantrekken dan kunnen we altijd overwegen om dit weer een nieuw leven in te blazen met eventueel ook een ander doel.
Voorlopig ligt het dit even stil maar willen we wel iedereen bedanken die ervoor gezorgd heeft dat we in totaal toch ruim € 2.800,00 voor de goede doelen bijeen hebben gebracht met z'n allen!
Ik heb trouwens nog een paar verdwaalde smurfen liggen en een leuk opbergblik maar die komen ooit wel een keer naar de nieuwe eigenaren toe.
Dat we hebben we toch maar even gedaan met ons kleine clubje liefhebbers
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Zo is dat!
Da's een flink bedrag inderdaad
Toch een heel bedrag hoor! Ik had het niet zo groot verwacht het succes van de veiling, dus jullie hebben mij in elk geval versteld doen staan!
Daar heb jij ook voor gezorgd hoor, zoiets doe je met z'n allen.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Wanneer gaan we weer? Heb nog 2 leuke magnetische stickers liggen
Haha, zou het heel leuk vinden dit weer op te starten maar ik denk dat er nog maar weinig frettenmensen zijn op dit moment.
- Helen
- Contacteer:
Maar er worden toch ook andere dingen in de veiling gezet?
Ken er zat maar die zitten niet hier
Ken er zat maar die zitten niet hier
Ik denk dat er eerst weer wat meer bezoekers moeten komen hier om het een beetje aantrekkelijk te maken want dat is met het kleiner worden van de frettenpopulatie hier ook aardig in gekakt.
Maar mochten er meer liefhebbers zijn om dit weer een nieuw leven in te blazen zullen we het even in de vraagbaak groep gooien.
Maar mochten er meer liefhebbers zijn om dit weer een nieuw leven in te blazen zullen we het even in de vraagbaak groep gooien.
- Helen
- Contacteer:
Of een openbaar bericht op FB, wij delen wel... wie weet wat we nog kunnen ophalen voor het goede doel
We gaan het bespreken.
Wat houd dit in, die veiling?
Je brengt een item in, dat kan van alles zijn (kijk maar naar de gesloten veilingen) en je vraagt een startbod en vermeld een einddatum. Vervolgens mogen anderen hier gaan bieden tot de sluiting en het bedrag wordt apart gehouden voor een goed doel. Zelf krijg je er dus niks voor want alles gaat naar een vooraf bepaald doel. Dat kan zijn voor een opvang of zoals in het laatste geval naar onderzoek van het frettencoronavirus door Hanneke.