Ahron

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Marjan

Re: Ahron

Bericht door Marjan »

Een paar dagen geleden sleepte Ahron opeens weer met een achterpootje, dit keer de rechter. Ook zag ik dat hij misselijk was dus ik ben direct met de metrazol gestopt.
Op dit moment loopt hij zo slecht dat het springen op zijn nachthok in de kooi erg moeizaam gaat, daarom heb ik een extra trappetje voor hem geplaatst. Maar ook in de slaapkamer komt hij zelf niet meer op het bed, ondanks de kussens naast het bed.

Hij is duidelijk niet happy meer en aangezien de trombo embolie nu al in drie van zijn pootjes zit hebben we besloten hem morgen mee te nemen naar Giessen om hem te laten gaan. :(
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

Ach nee arme Ahron. Heel veel sterkte morgen.
yvonne
Aantal fretten: 1

Bericht door yvonne »

Zo wauw die komt ff binnen zeg, dat had ik even niet aan zien komen :cry:
Voor Ahron een goed besluit, jullie hebben echt alles voor hem gedaan maar als hij zich niet happy meer voelt is dit het beste wat je voor hem kunt doen :knuf:
Marjan

Bericht door Marjan »

Voor ons eigenlijk ook wel best onverwachts, dat wil zeggen, ik had gehoopt dat die verlammingsverschijnselen toch wat langer op zich zouden laten wachten. Maar dit is echt geen fijne situatie voor hem en aangezien de pootjes erg snel achter elkaar uitvallen is de hoop op verbetering voor een langere periode eigenlijk verdwenen. :(
Mette

Bericht door Mette »

Jeetje ja zeg, erg onverwacht, blijkbaar toch ook nog voor jullie. Vervelend :( . Zet hem op morgen! Een wijze keuze voor Ahron, arme schat.
NKW

Bericht door NKW »

Ineens zo snel gegaan zeg :cry: Hij heeft echt een hele mooie tijd bij jullie gehad naar wat ik heb kunnen lezen over al zijn streken. Heel veel sterkte morgen!
trea

Bericht door trea »

Sterkte vandaag
Minka

Bericht door Minka »

Heel veel sterkte vandaag met het afscheid nemen van Ahron.
Gepke
Aantal fretten: 3

Bericht door Gepke »

Sterkte vandaag :hart:
Mette

Bericht door Mette »

Zet hem op! Weet niet eens wanneer jullie aan de beurt zijn, brr. Misschien zitten jullie er al. :cry:
Kick

Bericht door Kick »

We waren er al vroeg en dat kwam gelukkig goed uit omdat er ook een spoedgeval tussendoor kwam.

Hanneke vond Ahron er ook niet goed uitzien. Hij had zelfs weer sinds vannacht een grote rode kale plek in z'n vacht. Hij was duidelijk op en niets zou hem meer kunnen helpen. Bij Marjan is hij in een roesje gebracht en hij was zo weg...

Geen stoeimaatje meer op bed, geen gehups en gemok op bed... :(

Het was overigens wel fijn om Yvonne en Ben en Marianne nog even te zien. Thanks lieffies voor de steun!
Minka

Bericht door Minka »

Heel veel sterkte Kick en Marjan. Ahron had een speciaal karakter, die je niet vaak tegen komt bij een fret. Voor Ahron was het een goede beslissing. Zijn lichaam was op.
Mette

Bericht door Mette »

Nou zeg het was wel fijn dat ook Yvonne en Marianne er tegelijk waren! Marianne sprak ik op messenger de halve ochtend en dat Fayen ook ging zie ik net dan staan. Ik ken dat gevoel, althans deels. Toen ik Koda moest achterlaten waren er ook wat bekenden.

Veel sterkte met het verwerken :(.
yvonne

Bericht door yvonne »

Nogmaals veel sterkte met het verlies van Ahron :cry:
Het was fijn dat ik jullie even kon knuffelen, meer konden we ook niet doen.

Ahron, speel maar lekker op de regenboogbrug met de andere fretjes, het gaat je goed jongen.
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik was hel blij dat jullie er waren Yvonne, beter dan dat je met je jankkop een wachtkamer met vreemden in moet. Dit voelde goed, thanks.
Het was een kwelling om Ahron de laatste tijd zo te zien strompelen, dit was echt geen fretwaardig leven meer voor hem dus we konden niet anders dan hem te laten gaan. Ik had drie weken geleden gehoopt dat het bij die eenmalige trombo embolie zou blijven maar het bleef maar terugkomen en Hanneke had al verteld dat er geen remedie voor was.
Dus we hebben inderdaad afscheid moeten nemen van een heel bijzonder karakter fretje, ik ga hem vreselijk missen.
Minka

Bericht door Minka »

Dit was het best voor Ahron. Het is gewoon vreselijk om weer afscheid te moeten nemen. Je wilt zoveel voor hem, maar als er geen opties meer zijn. Heel veel sterkte.
Karen

Bericht door Karen »

Vreselijk voor jullie om hem te moeten laten gaan...Voor Ahron de juiste beslissing. Fijn dat Yvonne, Ben en Marianne in de wachtkamer zaten, dat is op zo'n moment erg fijn.

Heel veel sterkte Kick en Marjan met het verlies van jullie speciale witte wolk :knuf:
Het was zeker een geweldig fretje en bij mij had hij ook een speciaal plekje in mijn hart. Hij heeft nog een fantastische tijd bij jullie gehad en mogen genieten van een heerlijk frettenleven tot het laatste moment.

Dans op de brug lieve Ahron... :ferret:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ahron is individueel gecremeerd vandaag in Wormerveer. We kunnen er daar op wachten dus hij kon ook gelijk weer mee naar huis. Nu op zoek naar een bij hem passende urn. Ik heb nog echt geen idee eerlijk gezegd dus daar nemen we gewoon nog even de tijd voor.
Minka

Bericht door Minka »

De urn vind je wel een keer en dan zeg je dat is precies Ahron.
Marjan

Bericht door Marjan »

Daar hoop ik ook op, zo is het voorgaande keren ook gegaan.
Plaats reactie