Ahron
Re: Ahron
Een paar dagen geleden sleepte Ahron opeens weer met een achterpootje, dit keer de rechter. Ook zag ik dat hij misselijk was dus ik ben direct met de metrazol gestopt.
Op dit moment loopt hij zo slecht dat het springen op zijn nachthok in de kooi erg moeizaam gaat, daarom heb ik een extra trappetje voor hem geplaatst. Maar ook in de slaapkamer komt hij zelf niet meer op het bed, ondanks de kussens naast het bed.
Hij is duidelijk niet happy meer en aangezien de trombo embolie nu al in drie van zijn pootjes zit hebben we besloten hem morgen mee te nemen naar Giessen om hem te laten gaan.
Op dit moment loopt hij zo slecht dat het springen op zijn nachthok in de kooi erg moeizaam gaat, daarom heb ik een extra trappetje voor hem geplaatst. Maar ook in de slaapkamer komt hij zelf niet meer op het bed, ondanks de kussens naast het bed.
Hij is duidelijk niet happy meer en aangezien de trombo embolie nu al in drie van zijn pootjes zit hebben we besloten hem morgen mee te nemen naar Giessen om hem te laten gaan.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Zo wauw die komt ff binnen zeg, dat had ik even niet aan zien komen
Voor Ahron een goed besluit, jullie hebben echt alles voor hem gedaan maar als hij zich niet happy meer voelt is dit het beste wat je voor hem kunt doen
Voor Ahron een goed besluit, jullie hebben echt alles voor hem gedaan maar als hij zich niet happy meer voelt is dit het beste wat je voor hem kunt doen
Voor ons eigenlijk ook wel best onverwachts, dat wil zeggen, ik had gehoopt dat die verlammingsverschijnselen toch wat langer op zich zouden laten wachten. Maar dit is echt geen fijne situatie voor hem en aangezien de pootjes erg snel achter elkaar uitvallen is de hoop op verbetering voor een langere periode eigenlijk verdwenen.
We waren er al vroeg en dat kwam gelukkig goed uit omdat er ook een spoedgeval tussendoor kwam.
Hanneke vond Ahron er ook niet goed uitzien. Hij had zelfs weer sinds vannacht een grote rode kale plek in z'n vacht. Hij was duidelijk op en niets zou hem meer kunnen helpen. Bij Marjan is hij in een roesje gebracht en hij was zo weg...
Geen stoeimaatje meer op bed, geen gehups en gemok op bed...
Het was overigens wel fijn om Yvonne en Ben en Marianne nog even te zien. Thanks lieffies voor de steun!
Hanneke vond Ahron er ook niet goed uitzien. Hij had zelfs weer sinds vannacht een grote rode kale plek in z'n vacht. Hij was duidelijk op en niets zou hem meer kunnen helpen. Bij Marjan is hij in een roesje gebracht en hij was zo weg...
Geen stoeimaatje meer op bed, geen gehups en gemok op bed...
Het was overigens wel fijn om Yvonne en Ben en Marianne nog even te zien. Thanks lieffies voor de steun!
Nou zeg het was wel fijn dat ook Yvonne en Marianne er tegelijk waren! Marianne sprak ik op messenger de halve ochtend en dat Fayen ook ging zie ik net dan staan. Ik ken dat gevoel, althans deels. Toen ik Koda moest achterlaten waren er ook wat bekenden.
Veel sterkte met het verwerken .
Veel sterkte met het verwerken .
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nogmaals veel sterkte met het verlies van Ahron
Het was fijn dat ik jullie even kon knuffelen, meer konden we ook niet doen.
Ahron, speel maar lekker op de regenboogbrug met de andere fretjes, het gaat je goed jongen.
Het was fijn dat ik jullie even kon knuffelen, meer konden we ook niet doen.
Ahron, speel maar lekker op de regenboogbrug met de andere fretjes, het gaat je goed jongen.
Ik was hel blij dat jullie er waren Yvonne, beter dan dat je met je jankkop een wachtkamer met vreemden in moet. Dit voelde goed, thanks.
Het was een kwelling om Ahron de laatste tijd zo te zien strompelen, dit was echt geen fretwaardig leven meer voor hem dus we konden niet anders dan hem te laten gaan. Ik had drie weken geleden gehoopt dat het bij die eenmalige trombo embolie zou blijven maar het bleef maar terugkomen en Hanneke had al verteld dat er geen remedie voor was.
Dus we hebben inderdaad afscheid moeten nemen van een heel bijzonder karakter fretje, ik ga hem vreselijk missen.
Het was een kwelling om Ahron de laatste tijd zo te zien strompelen, dit was echt geen fretwaardig leven meer voor hem dus we konden niet anders dan hem te laten gaan. Ik had drie weken geleden gehoopt dat het bij die eenmalige trombo embolie zou blijven maar het bleef maar terugkomen en Hanneke had al verteld dat er geen remedie voor was.
Dus we hebben inderdaad afscheid moeten nemen van een heel bijzonder karakter fretje, ik ga hem vreselijk missen.
Vreselijk voor jullie om hem te moeten laten gaan...Voor Ahron de juiste beslissing. Fijn dat Yvonne, Ben en Marianne in de wachtkamer zaten, dat is op zo'n moment erg fijn.
Heel veel sterkte Kick en Marjan met het verlies van jullie speciale witte wolk
Het was zeker een geweldig fretje en bij mij had hij ook een speciaal plekje in mijn hart. Hij heeft nog een fantastische tijd bij jullie gehad en mogen genieten van een heerlijk frettenleven tot het laatste moment.
Dans op de brug lieve Ahron...
Heel veel sterkte Kick en Marjan met het verlies van jullie speciale witte wolk
Het was zeker een geweldig fretje en bij mij had hij ook een speciaal plekje in mijn hart. Hij heeft nog een fantastische tijd bij jullie gehad en mogen genieten van een heerlijk frettenleven tot het laatste moment.
Dans op de brug lieve Ahron...
Ahron is individueel gecremeerd vandaag in Wormerveer. We kunnen er daar op wachten dus hij kon ook gelijk weer mee naar huis. Nu op zoek naar een bij hem passende urn. Ik heb nog echt geen idee eerlijk gezegd dus daar nemen we gewoon nog even de tijd voor.