Daar kan je wel eens gelijk in hebben.
Maar ze is een lekker dingske hoor, zo gek als een deur maar zo ontzettend lief. Er zit echt geen kwaad in dat poppetje en ze vindt de tuin ook geweldig dus dat buiten spelen is zeker geen straf voor haar.
Kick heeft haar gisteren gewoon nat lopen sproeien en ze vindt dat ook helemaal niet erg, In de plantenbak zoekt ze de stralen zelfs steeds op. Ook het balletje wat is telkens in de waterbak gooi is er telkens uit gehaald en verstopt onder de kist. Dus die vermaakt zich daar uitstekend.
Volgens mij wel goed, ze is nu uit logeren want we zaten een lang weekend in Antwerpen. vanmiddag halen we die twee weer op maar volgens mij hebben ze wel hun handen vol gehad aan deze dame.
Bij Shae kom je inderdaad oren en ogen te kort, maar hoe heerlijk is het zo een bezige bij als fret te hebben. Ze doet me zo denken aan mijn kleine Sanne.
IK denk dat het logeeradres alleen maar genoten heeft van dit dametje !
Ze zeggen van wel in ieder geval.
Lief van je dat je je een beetje ongerust maakte om ons Mariël. Gelukkig was daar geen reden toe, we hebben heerlijk genoten in Belgenland.
Maar ik moet zeggen dat ik het ook weer heerlijk vind om thuis te zijn en die deugnieten weer om ons heen te hebben. Shae heft ook alweer in de tuin gezeten want gelukkig was het qua temperatuur wel weer even te doen hier.