Onze frettengang; Lana (†), Nina (†), Donna (†) en Max(†)
Re: Onze frettengang; Lana (†), Nina (†), Donna (†) en Max
Mooi plekje hoor
Heel mooi zo Mar!
Het is ook een heel gat waar je in gevallen bent nu...Max en jij hebben altijd een draadje met elkaar verbonden gehad. Dat draadje is er nog , totdat jij het langzaam aan laat vieren....en het spoeltje in je hart achterblijft. Voor altijd.
Het is ook een heel gat waar je in gevallen bent nu...Max en jij hebben altijd een draadje met elkaar verbonden gehad. Dat draadje is er nog , totdat jij het langzaam aan laat vieren....en het spoeltje in je hart achterblijft. Voor altijd.
Lief gezegd Karen, dank je wel.
Fijn hoor zo een mooi plekje voor Max ! 

Ah wat een lief plekje voor hem. En wat een vreselijk mooi ventje is het toch ook 

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Mooi plekje voor Max
En ook al leeft hij niet meer, hij is er nog wel!

En ook al leeft hij niet meer, hij is er nog wel!
Dat is een heel erg mooi plekje voor jullie Max, Marjan!
En dat pootafdrukje vind ik ook erg mooi.
Ik koester al mijn pootafdrukjes (vond dat echt helemaal super toen Hanneke me dat gaf bij mijn allereerste fretje)
Max zal altijd in jouw hart blijven voortleven , die lieve schat
En dat pootafdrukje vind ik ook erg mooi.
Ik koester al mijn pootafdrukjes (vond dat echt helemaal super toen Hanneke me dat gaf bij mijn allereerste fretje)
Max zal altijd in jouw hart blijven voortleven , die lieve schat

Inderdaad een mooi plekje voor Max.
Prachtig plekje. Ik vind het snel overdreven worden, maar dit is fantastisch zo. Hopelijk halen jullie er steun uit voor de verwerking.
Het is ook niet blijvend hoor, uiteindelijk krijgt hij een mooi eigen urntje maar daar moeten we tegenaan lopen. Dat moet wel bij hem passen natuurlijk. En uiteraard zal ik hem ooit gaan schilderen op doek en dan gebruik ik waarschijnlijk ook de gipsen pootafdruk om die afdruk ook op het doek te krijgen.
Maar daar moet ik nog even aan toe komen, ik heb nog heel wat voorgangertjes te schilderen en dat kost erg veel tijd.
Maar daar moet ik nog even aan toe komen, ik heb nog heel wat voorgangertjes te schilderen en dat kost erg veel tijd.
Gisteren zijn we bij de Urnenwinkel in Hilversum wezen kijken. Eigenlijk voor twee urntjes die ik op het oog had voor Lana en Donna maar die waren alle twee niet in voorraad.
Wel liep ik daar gelijk tegen een urntje aan dat ik meteen een Nina-urntje vond door de slanke vorm en de zachte kleurtjes. En net zo teer en breekbaar als onze lieve Pietertje was:

Toen we verder keken zag ik ook al snel een passend urntje voor mijn Maxieman. Het is een keramieken mini urn met prachtige kristallen in het glazuur. De kleur is gewoon perfect, mooi zacht beige zoals de vacht van mijn Sandy-knulletje.

Wel liep ik daar gelijk tegen een urntje aan dat ik meteen een Nina-urntje vond door de slanke vorm en de zachte kleurtjes. En net zo teer en breekbaar als onze lieve Pietertje was:

Toen we verder keken zag ik ook al snel een passend urntje voor mijn Maxieman. Het is een keramieken mini urn met prachtige kristallen in het glazuur. De kleur is gewoon perfect, mooi zacht beige zoals de vacht van mijn Sandy-knulletje.

Re: Onze frettengang; Lana (†), Nina (†), Donna (†) en Max(†
Die bovenste is wel heel erg mooi! Die andere ook, maar die eerste zou ik ook zo op kunnen vallen. Mooie plekjes voor jullie harige vriendjes.. 

Oh, mooi zeg! Vooral die tweede!
Supermooi voor 2 super lieve fretjes!
Supermooi voor 2 super lieve fretjes!

Nu nog de juiste urn weten te bemachtigen voor Donna en Lana maar daar heb ik al mijn ideeën bij. Voor Lana hebben we een urntje besteld maar alleen onder voorwaarden dat we de juiste kleur geleverd krijgen en dat is erg moeilijk bij die handgemaakte stukken. Maar ik heb wel een goed alternatief.
Voor Donna heb ik ook al een passend urntje gezien, die moeten we alleen nog even bestellen.
Ik vind ze allebei mooi.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik vind ze ook allebei prachtig. En mooi dat je iets tegen komt waarvan je meteen vind dat het bij je fret past.
Jullie zijn goed geslaagd voor de urntjes zeg. Ik vindt die eerste echt een juweeltje. Die voor Max is heel bijzonder door de structuren.
Grappig dat je zo ineens ergen tegenaan loopt en dan gelijk voor 4 fretjes iets passends vindt
Grappig dat je zo ineens ergen tegenaan loopt en dan gelijk voor 4 fretjes iets passends vindt

Ik vind ze ook allebei mooi.
Ik was er zelf ook erg blij mee, het is toch telkens weer een hele klus om iets passends te vinden.