Mila (deel twee)
Re: Mila (deel twee)
Als ik mijn tijd ervoor neem dan heeft Mila van de zomer wel één van de boomstammen.
Geweldig die foto Kick
Ik zal de mijne ook nog eens extra inspecteren als straks de buitenren af is en hij erin kan. Leg jij hem op zijn kant Minka of zet je hem rechtop? Ik weet niet goed hoe hij het langst goed blijft.
Ik zal de mijne ook nog eens extra inspecteren als straks de buitenren af is en hij erin kan. Leg jij hem op zijn kant Minka of zet je hem rechtop? Ik weet niet goed hoe hij het langst goed blijft.
Ik leg het op zijn kant, want dan vindt ik de boomstam bruikbaarder voor Mila. Ik weet niet of je ren een dak krijgt, maar dan maakt het niet zoveel uit hoe je de boomstam ligt of zet.
Misschien, als je hem buiten legt, twee bakstenen eronder leggen als je hem neer wilt gaan leggen om rot van het hout te voorkomen ? Dan ligt ie niet in zijn geheel op de bodem.
Kan ie er ook weer lekker onderdoor proberen te gaan en lekker er tegenaan schuren.
Kan ie er ook weer lekker onderdoor proberen te gaan en lekker er tegenaan schuren.
Hm ja dat is ook nog een idee Mayke. Komt geen dak boven Minka. Ik denk dat hij liggend wel bruikbaarder is inderdaad. Een kat zou hem staand weer leuker vinden. Liggend is ook wel handiger. Liggend it will be! Alleen nog even nadenken over de optie die Mayke voorstelt dan.
Dat kan ook twee bakstenen eronder, dan is de boomstam wel langer houdbaar. Ik heb nu 2 boomstammen, dat is bij elkaar 6 jaar en Mila is dan 9. Dus als dat zou lukken om een derde boomstam voor Mila aan te schaffen, dan ben ik helemaal happy.
Als ik dan 2 bakstenen eronder leg en dan een jaar er bij tel dan is Mila elf. Ik denk niet dat dat gaat lukken.
Als ik dan 2 bakstenen eronder leg en dan een jaar er bij tel dan is Mila elf. Ik denk niet dat dat gaat lukken.
Ik denk dat onze boomstam al zeker vier jaar buiten ligt hoor, op z'n kant en in weer en wind, en er is nog steeds niets mee aan de hand. Uiteindelijk zal eerst het schors eraf gaan vallen maar dan nog blijft het een holle boomstam waar ze lekker in weg kunnen kruipen. Dus ik denk dat je aan twee boomstammen voor één frettenleven meer dan zat hebt.
Dat denk ik ook hoor! Het enige wat er bij onze oude stam gebeurt is wat paddenstoelen groei aan de binnenkant,die kun je zo weghalen. En ja ze worden groen en glibberig hier
Hier heb ik er een liggend en een staand, waar Rui een soort verdieping in gemaakt heeft. De staande vinden ze leuker om in te spelen en om op uitkijk te staan. De liggende wordt vooral gebruikt om voor de regen of andere kwalijke zaken van boven te schuilen
Hier heb ik er een liggend en een staand, waar Rui een soort verdieping in gemaakt heeft. De staande vinden ze leuker om in te spelen en om op uitkijk te staan. De liggende wordt vooral gebruikt om voor de regen of andere kwalijke zaken van boven te schuilen
Het is gezellig met mijn winter draakje. Blazen, wegrennen, me aankijken wat ik kom doen op een afstandje. Ze gaat naar buiten als ik binnen bij haar ga zitten.
Ze eet kleine prooi. Groot gaat er niet in. Ze weegt 850 gram, dat is een mooi gewicht,
Vachtje van winter draakje is prachtig en erg knuffelig om te zien. Dus elke dag verplicht knuffelen en als dank krijg ik een blaasje in mijn oor.
Ze past weer goed in haar winter karakter. Wat zoiets kleins toch zoiets groots kan worden. Helemaal geweldig zoals ze meegaat in de seizoenen. En ik ga mee met winter draakje en laat haar maar blazen naar me als dank voor al het goede werk dat ik voor haar doe.
Ze eet kleine prooi. Groot gaat er niet in. Ze weegt 850 gram, dat is een mooi gewicht,
Vachtje van winter draakje is prachtig en erg knuffelig om te zien. Dus elke dag verplicht knuffelen en als dank krijg ik een blaasje in mijn oor.
Ze past weer goed in haar winter karakter. Wat zoiets kleins toch zoiets groots kan worden. Helemaal geweldig zoals ze meegaat in de seizoenen. En ik ga mee met winter draakje en laat haar maar blazen naar me als dank voor al het goede werk dat ik voor haar doe.
Haha, gezellig dametje zeg.
Ik vind het altijd zo leuk om te horen hoe blij Mila met jou is in de winter
Het is gewoon jammer voor Mila dat winterfretjes zo onweerstaanbaar zijn met die fluffigheid.
Blaas maar een eind weg hoor, Mila!
Het is gewoon jammer voor Mila dat winterfretjes zo onweerstaanbaar zijn met die fluffigheid.
Blaas maar een eind weg hoor, Mila!
Dat is nog eens genieten van winter Mila
Om te zoenen wat een liefje!
Hier niet veel te melden. Ik wacht op het voorjaar, dan kan ik weer wat meer doen met haar. Ze eet wel weer heel goed prooi. Niet grote prooi, maar als ze zo blijft eten ben ik dik tevreden.
Ze heeft wel de neiging om de kontjes van de prooi te laten liggen. Ik denk de prooi is op. Ik geef nieuwe prooi en dan de volgende dag opeens 2 kontjes. Ze heeft dan pech want ook de kontjes moeten op.
Als beide kontjes op zijn, dan krijgt ze nieuwe prooi.
Ze heeft wel de neiging om de kontjes van de prooi te laten liggen. Ik denk de prooi is op. Ik geef nieuwe prooi en dan de volgende dag opeens 2 kontjes. Ze heeft dan pech want ook de kontjes moeten op.
Als beide kontjes op zijn, dan krijgt ze nieuwe prooi.
Ik hoop voor jullie (en mezelf ) dat het voorjaar snel komt
Dat flikte Max ook altijd, die hield ook niet van kontjes.
Dat heeft ze nooit gedaan. Het is wel zo dat eerst de mannen muizen op moeten. Misschien lust ze geen ballen.
Ik merk bij Noury ook voorkeur voor dames muisjes, zeker bij de volwassen exemplaren.
Maar ja, hij is sowieso een aparte want hij geeft de voorkeur aan wintersport muizen boven verse
Maar ja, hij is sowieso een aparte want hij geeft de voorkeur aan wintersport muizen boven verse
Wat een verhalen weer hahaha! Wel en geen kontjes, fretten toch...
Ik wil ook dat het voorjaar wordt, dan krijgen we weer Mila knuffel-verhalen. En Mila foto's!
Ik wil ook dat het voorjaar wordt, dan krijgen we weer Mila knuffel-verhalen. En Mila foto's!
Mila denkt "Ik bid niet voor ballen"