Lenn, Eller, Mhysa, Patou, Koda, Fé en Raisin

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Marjan

Re: Lenn, Eller, Mhysa, Patou, Koda en Fé

Bericht door Marjan »

Hele mooie plaatjes! En het zal niemand verbazen dat Lenn mijn favo frettenmodel is. :hart: :hart: :hart:

En ik houd mijn hart vast hoor met die fretteneigenaar, als jou kosten al niet eens kunnen worden terug betaald, moet je in mijn ogen helemaal geen fretten houden. Ik zou er geruster op zijn als die dame haar fretten alle twee bij een ander weet onder te brengen eerlijk gezegd. :???:
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Wat een heerlijke fretjes heb je toch :hart:
Lenn blijft toch wel mijn favoriet en Patou een speciaal dametje door de dag dat we haar opgehaald hebben.
Vlieg die aanwezig is, dat is nieuws! Gaat het ondertussen iets beter met haar wandel streken?

Ik ben het met Marjan eens, zo'n eigenaar moet echt eens stevig nadenken of ze wel fretten kan houden.
Bruurmijn

Bericht door Bruurmijn »

Hele mooie foto's en heel veel succes met de eigenaar van je gasten.
Houd je huisdieren goed of houd ze in het geheel niet is mijn moto maar helaas deelt niet iedereen die mening
Mette
Aantal fretten: 1

Bericht door Mette »

Ja Lenn heeft een goede beurt gemaakt volgens mij! :lol:

Vlieg is op zich veel aanwezig nu met het koude weer, maar zodra ze in de mega woonkamer komt wordt ze eruit gemept door Yoshi. Het is heel sneu. Die twee kunnen helemaal niet goed samen. Zodra er minimaal één slaapt is het rustiger, bijv. Vlieg vaak voor de open haard op Bobs kleedje en Yoshi op de bank, of beide op de bank met één op mijn schoot en één ernaast. In de bijkeuken, hun rustplaats, tolereren ze elkaar daarom ook. En elke ochtend een Sheba bakje per kat natuurlijk :D. Het wil wel... maar niet van harte allemaal. Ik zie het allemaal extra duidelijk omdat ik er ook bij fretten goed op gespitst ben. Ik heb al meermalen geroepen dat ik nooit meer meer dan één kat wil. Apart zijn ze beide een stuk blijer. Maar nu ligt Vlieg veel in de bijkeuken te slapen eigenlijk en is ze daar dik tevreden, waar ze in de zomer vaker op pad is. Wel beter voor haar lijn, want het is nu echt een dikke prop dat wil je niet weten :twisted: .

Ik heb een paar stevige berichten naar haar gestuurd om de situatie even goed uit te stippelen voor haar dat Do in nood is, het richting mij niet netjes is ondanks dat ik het best even kan missen, en dat het ook niet wil als er morgen één ziek zou worden. Beide hebben dus ook nog dat middenoorprobleem... als dit zo doorgaat gaat ze daar pas over 1,5 jaar eens wat aan kunnen doen zo te horen. Ik vind het niet kunnen en ze had nooit die extra ram moeten aanschaffen als ze zijn huisvesting en castratie niet eens kon betalen, want die laatste heb ik nu voorgeschoten en kan ze mij niet terugbetalen. Als het aan haar lag had die ram nu bronstig bij de dame in de kooi gezeten geloof ik :x . Ik ben benieuwd of ze het met me eens is dat ze een knoop door moet gaan hakken...
Kick

Bericht door Kick »

Wat een gedoe zeg Mette en het lijkt me verdomd frustrerend dat je er zelf niks aan kan veranderen :???:

Maar wat een heerlijke moppies heb je! Ik ga stiekum ook voor Lenn ;)
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

De foto's zijn goed gelukt mette.
Loxodonta

Bericht door Loxodonta »

Leuke foto's! Zeker omdat we ze nu in het echt allemaal uitgebreid hebben kunnen bekijken. :mrgreen:
Hier wordt nog steeds over Bobsie gepraat trouwens, hij heeft goed zijn best gedaan bij ons dus. :hart:
Mette

Bericht door Mette »

Dank! En dat compliment heb ik maar even doorgegeven aan Arnold :lol:
Karen

Bericht door Karen »

:brush:
Mette

Bericht door Mette »

Vanochtend heeft Eller zijn nieuwe implantaat gekregen. Lastig vast te houden zo'n stevige en glibberige vent! Maar het is gelukt. Alleen wel met een beet naar de dierenarts. Ze zat geloof ik in hondensferen te denken toen ze dacht dat ze hem kon aaien na het zetten ervan, maar hij was nog helemaal overstuur van het fixeren… :P. Niet echt dus! Hij kan er weer even tegenaan :juich:
Marjan

Bericht door Marjan »

Mooi! Het zijn ook enorme naalden, daar zou ik ook overstuur van raken. :brush:
Kick

Bericht door Kick »

Haha, die da heeft weer wat geleerd :mrgreen:
Karen

Bericht door Karen »

Oooh....tja, je kunt het hem niet kwalijk nemen eigenlijk :mrgreen:
Mette

Bericht door Mette »

Ze zei ook gelijk iets van "UH!" en ik wou al bijna zeggen "ja hoezo uh... dat doe je toch zelf?" maar ik heb me ingehouden. Stond er maar stilletjes bij een tikkeltje perplex dat de (niet zo slimme) actie was uitgevoerd :lol:
Sasha

Bericht door Sasha »

haha, pijnlijk! Maar ik geef Eller gelijk hoor! :D het is niet niks om met zo'n grote naald geprikt te worden.
swa100

Bericht door swa100 »

Wat een schitterende foto's van hele leuke fretjes! Vooral Lenn is inderdaad echt een fotomodel haha
Mette

Bericht door Mette »

Nog steeds aan het genieten van mijn eigen 6-tal (man wat kan dat lang voortduren na zoveel maanden extra opvangers :brush: ). Echt goddelijk. Eindelijk weer eens tijd om naast de frettenschoonmaak en rondes eens wat eigen opruimrondes te doen in het huishouden, dus ik ben bezig met een soort voorjaarsopruimactie door het hele huis. Lekker ruimte voor ruimte, alles eruit wat eruit kan, her en der wat schuiven met meubels. Even een offerte opvragen bij 2 partijen voor het op maat maken van 2 kasten, want we komen echt constant ruimte tekort en hebben nu duidelijk hoe we het willen hebben. En dat alles terwijl mijn 6 snuitjes gelukkig, gezond en schoon erbij bijven zitten omdat ik me daar even niet continu op hoef te focussen :brush: . We wachten de voorjaarsgeurtjes in de tuin weer af. Ik kan niet wachten tot de bloesems weer komen :hart: .

Onlangs een dagje ertussenuit geweest met Fé en Koda. Heerlijk de flexibele nylon ren meegenomen. Zo hebben de draken zich wel vermaakt om en om, terwijl Arnold thuis het andere grut om beurten eruit liet.
Afbeelding

Koda in zijn carrier
Afbeelding

En nog een Mhysa, die mij werkelijk een hartverzakking bezorgde door haar weaner rat uitstekend door de tralie voor me klaar had gelegd toen ik net opkeek om haar een snoepje te geven voor vertrek richting werk. Dat was even flink wakker worden op de vroege ochtend... In een flits van een seconde dacht ik dus echt dat er iets mis wat met Mhysa, voor het tot me doordrong wat een streek ze daar even uithaalde :twisted:
Afbeelding
Marjan

Bericht door Marjan »

Dat is inderdaad een rotstreek zeg. :lol:
Nadine
Aantal fretten: 99

Bericht door Nadine »

Wat een heerlijk Koda snoetje! :hart:
Hahaha Mhysa heeft wel humor :lol:
Amaris