Onze frettengang; Lana (†), Nina (†), Donna (†) en Max(†)
Re: Onze frettengang; Lana (†), Nina (†), Donna (†) en Max(†
Echt mooi hooi !! Goede keuze !!
Die bol-vormige urn is heel apart, en echt zo mooi!
Jammer dat de urnen waar je voor ging er niet waren, maar je vindt vast wel wat je zoekt. Ze verdienen niets minder dan perfectie natuurlijk
Jammer dat de urnen waar je voor ging er niet waren, maar je vindt vast wel wat je zoekt. Ze verdienen niets minder dan perfectie natuurlijk
Die twee andere urntjes zijn gelukkig wel te bestellen. Maar voor Lana wil ik een urntje waarbij ik speciale kleurwensen heb en dat gaat die man van de winkel uitzoeken. Wanneer dat lukt, heb ik binnenkort ook voor die twee meiden een mooie urn.
Allebei de urnen zijn erg toepasselijk qua vorm en kleur voor Max en ''Pietertje".
Heel erg mooi!
Heel erg mooi!
Allebei prachtig en ik ben ook wild van die van Pietertje!
Dank je wel.
Het urnje voor Lana is nu ook eindelijk besteld, als de kleur niet tegenvalt (het blijft toch handwerk) dan halen we die binnenkort op. Deze hebben we op het oog alleen mag die niet te donker(bruin) uitvallen:
Het urnje voor Lana is nu ook eindelijk besteld, als de kleur niet tegenvalt (het blijft toch handwerk) dan halen we die binnenkort op. Deze hebben we op het oog alleen mag die niet te donker(bruin) uitvallen:
Mooi hoor Marjan
Die is schitterend. Enorm mooie kleuren erin.
Ja, ik vind deze erg mooi. Maar ze kunnen ook veel donkerder (bruiner) uitvallen en dan vind ik het niet meer zo mooi. Het moet dus echt een goudkleurig exemplaar zijn voor mijn mooie Lanaprinses.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Prachtig! Ik hoop dat je de juiste kleur kan krijgen.
ziet er op het plaatje in ieder geval prachtig uit