Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
Re: Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
Ik vind haar nu ook wel zielig hoor.....
Die kleine tante heeft gewoon zoveel keuze dat ze jou misschien inderdaad wel een beetje belazerd, en uiteraard eet wat zij het allerlekkerste vindt.
Dat zou ik zelf ook doen
Maar ik hoop toch wel dat ze weer een beetje aan zal gaan komen.
Dat zou ik zelf ook doen
Maar ik hoop toch wel dat ze weer een beetje aan zal gaan komen.
Af en toe moet je streng zijn Mariël, het zijn net kleine kinderen.
Houd je alles nu bij in een notitieboekje eigenlijk?
Houd je alles nu bij in een notitieboekje eigenlijk?
Agos... Het is voor haar ook niet leuk natuurlijk dus ze heeft wel recht om zielig te kijken....
@ Ray: Ik heb net een notitieboekje gekocht, dus ga daar vanaf vandaag mee beginnen..
@ Kick: Ja het is ook wel een beetje zielig voor haar.. Maar ja, als ze het een niet kan eten omdat ze er ziek van wordt, het ander niet omdat ze het niet kan kauwen, weer wat anders niet omdat er niet voldoende voedingsstoffen in zitten en ze gaat dan ook nog lopen miepen over dat ze dat wat overblijft niet lekker vind.. Tja wat moet ik dan?
En nog niet zo lang geleden gingen die muizen er goed in hoor!
@ Kick: Ja het is ook wel een beetje zielig voor haar.. Maar ja, als ze het een niet kan eten omdat ze er ziek van wordt, het ander niet omdat ze het niet kan kauwen, weer wat anders niet omdat er niet voldoende voedingsstoffen in zitten en ze gaat dan ook nog lopen miepen over dat ze dat wat overblijft niet lekker vind.. Tja wat moet ik dan?
En nog niet zo lang geleden gingen die muizen er goed in hoor!
Zo is dat, ze moet gewoon weer even de smaak te pakken krijgen.
Een dame met een menukaart hoor
Mooie avatar trouwens Mariël.
Inderdaad Mooi plaatje hoor
Snappen jullie nu waarom ze zo verwend is? Als ze iets van me wil, gaat ze me altijd zo aan liggen kijken.. Ik bedoel, zo'n snoetje kun je toch niets weigeren??
Ik ken die blik, fretten zijn daar erg goed in.
Hahaha...pleeeeaaaaaase???
Daar smelt bijna iedereen toch voor
Daar smelt bijna iedereen toch voor
Die blik is herkenbaar ja En dan wordt iets weigeren inderdaad erg moeilijk.
@ Kick: In het topic over Mila schrijft Marjan:
Wat de muis betreft ben ik overigens aan de winnende hand.. Ze heeft inmiddels de helft van de muis op.. Ze heeft duidelijk erg honger, maar schiet dus niet op met de muis, dus ik was toch een beetje bang dat ze het misschien niet kon kauwen.. Ik heb haar daarom ook een bakje Z/D-vlees met geblenderde muis gegeven, maar dat is blijkbaar nog viezer want ze verkiest toch de gewone muis boven geblenderde muis..
Dus, heeft zij de broek aan bij jullie thuis of ben je zelf stiekem ook een watje??Knap hoor, hier zijn de fretten nog altijd degene met de langste adem.
Wat de muis betreft ben ik overigens aan de winnende hand.. Ze heeft inmiddels de helft van de muis op.. Ze heeft duidelijk erg honger, maar schiet dus niet op met de muis, dus ik was toch een beetje bang dat ze het misschien niet kon kauwen.. Ik heb haar daarom ook een bakje Z/D-vlees met geblenderde muis gegeven, maar dat is blijkbaar nog viezer want ze verkiest toch de gewone muis boven geblenderde muis..
Zou ik ook voor kiezen
JEEJ!! Het muisje is op!
Kijk dat is nog eens goed nieuws!
Goed gedaan Koda!
En ze is er niet misselijk van geworden.