Mila (deel twee)
Re: Mila (deel twee)
Heerlijk!
Ze wil weer op de foto .
Wauw! Mooi snoetje hoor
Schitterende foto's hoor!
Aw Wat is ze toch een mooie dame! Zelfs met al die vieze aarde op haar kop haha!
Wat een snoezig snoetje heeft ze ook als ze wel op de foto wil
Is ze dit jaar zo'n stuk lichter of nog niet door de verharing heen?
Is ze dit jaar zo'n stuk lichter of nog niet door de verharing heen?
Ik verwacht dat ze nog een keer gaat verharen. Dit is een soort van tussen vacht. Ze is al verhaard pas geleden, maar deze vacht is nog te dik voor de zomer. Dus ze moet nog een keer verharen. Al vind ik persoonlijk deze vacht wel mooier dan de zomer vacht.
Ze zit inderdaad nog erg mooi in haar vacht.
Mila vond het stiekem nog te koud dus dacht; ik trek mijn tussen-jas aan
Valt iets over te zeggen natuurlijk, want het is nog prut buiten.
Valt iets over te zeggen natuurlijk, want het is nog prut buiten.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Mooie foto's weer Minka, wat is ze toch een prachtig meisje
De oude weegschaal van Mila had het begeven want zelfs na nieuwe batterijen wilde dat ding het niet meer doen. Nu heb ik een baby weegschaal en veel gemakkelijker. Ze past nu geheel op dat ding zonder dat ik er nog een schaaltje op moet zetten. Dus nu iets lekker erop leggen en ze loopt er zo op en het gewicht aflezen.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Oh dat is een goed idee Minka! Een baby weegschaal
Ik zit ook altijd te klooien met die keukenweegschaal.
Wat weegt Mila?
Ik zit ook altijd te klooien met die keukenweegschaal.
Wat weegt Mila?
Wat een goed idee zeg! Hoe kwam je daar nou op? Ook gelijk een serieuze overweging hier .
Yvonne Mila weegt op de baby weegschaal 770 gram.
Hoe ik op dit idee kwam. Sowieso was ik het gehannes met een keuken weegschaal beu en omdat deze toch kapot was naar mijn idee, ben ik gaan zoeken naar weegschalen en kwam een baby weegschaal tegen en die heb ik besteld. Nou past Mila van kop tot staart er in haar geheel op en geen gehannes meer.
Hoe ik op dit idee kwam. Sowieso was ik het gehannes met een keuken weegschaal beu en omdat deze toch kapot was naar mijn idee, ben ik gaan zoeken naar weegschalen en kwam een baby weegschaal tegen en die heb ik besteld. Nou past Mila van kop tot staart er in haar geheel op en geen gehannes meer.
Prachtig gewicht!
Vanaf hoeveel gram kan hij wegen? Blijft hij op de gram nauwkeurig?
Vanaf hoeveel gram kan hij wegen? Blijft hij op de gram nauwkeurig?
Volgens mij vanaf lage gram. Ik heb het getest door druk via mijn vinger op te leggen en hij gaf al 5 gram aan. Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met hele jonge pups die weinig wegen, maar ik kan morgen wel testen door er iets lichts op te leggen en kijken of het gewicht gemeten wordt. In de beschrijving staat "Tot op 10 gram nauwkeurig" . Er zijn nog duurdere weegschalen maar ik wist ook niet of het ging werken maar het werkt dus. Mila was het test object.
Oh dat klinkt goed! Mijn weegschaal heeft het ook opeens begeven, ik had zo'n keukenweegschaal die aan de wand hing tot 5 kilo. Perfect ding maar niet meer te krijgen. Ga ook maar eens googlen op zo'n weegschaal.
Dit is de weegschaal. Deze weegschaal gaat dus niet per gram maar per 10 gram. Voor mij is het niet noodzakelijk als het per gram werkt en het werkt uitstekend.
Mooi ding! Maar wel gigantisch wanneer je het ergens op moet bergen.