Jessie
Re: Jessie & Lexie
Ik hoop zo dat de pijnstillers gaan helpen en dat Jessie gaat eten. Alleen betekent dit denk ik dan wel als het helpt dat je de pijnstiller voor altijd moet geven? Het is natuurlijk een symptoom bestrijder en pakt het daadwerkelijke probleem niet aan.
Ik ga heel erg hard duimen voor Jessie.
Ik ga heel erg hard duimen voor Jessie.
Geweldig nieuws hoor!! Ik duim van harte dat het gaat aanslaan voor Jessie, zodat ze kan herstellen...de tijd krijgt om haar maagdarm probleem tot rust te laten komen.
Hier draaien de duimen ook volop!
Go Jessie
Hier draaien de duimen ook volop!
Go Jessie
Poeh, heftig hoor. Ik hoop echt dat de pijnstilling gaat werken voor haar.
Zojuist voor het eerst in bijna 2 maanden tijd is ze zelf gaan eten. Geen gestribbel geen moeilijkheden. Gewoon eten ^^
Ik kan via mob geen foto neer zetten, die staat al wel op fb.
Ik kan via mob geen foto neer zetten, die staat al wel op fb.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Geweldig! Zag het net op FB... echt super!!
Je hebt volgehouden en gewonnen!!
Je hebt volgehouden en gewonnen!!
Damn, ik ben blij voor jou en voor Jessie
Nu dubbeldikduimendraaien!!!!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat spannend allemaal Nadine! Ik hoop zo dat de pijnstiller voor Jessie gaat werken en wat geweldig dat ze zelf gegeten heeft Kom op Jessie, je kan het!
Zo wauw en dat zonder de pijnstiller. Dit is wel een grote stap. Ik blijf duimen voor Jessie. Hopelijk blijft ze nu vooruitgang boeken en valt ze niet terug.
Vanmiddag is het medicijn binnengekomen. Met uiterlijk 7 dagen moet er resultaat te zien zijn ^^
Ik ben benieuwd!
Ik ben benieuwd!
Ik ook!
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Succes en duimen draaien hier!
Super hoor! De duimen draaien hier ook volop voor haar
Deze pretletter loopt er ook nog steeds
Aankomend weekend verhuisd ze naar Mette. Aan de ene kant wel jammer want ze is zo knettergek en stuitert meer dan dat ze loopt. Aan de andere kant, het bijten naar mij is nog steeds niet weg, dus beter als ze een ander plekje krijgt.
Dus nog even een aantal dagen genieten. Lexie doet het goed, het kuchen is heel afentoe nog aanwezig, vooral door dit warme weer speelt haar keel/middenoor iets op. Gelukkig allemaal zo minimaal dat je er weinig van merkt.
Ze heeft zich ontwikkeld tot een echte fret, alles word mee genomen en verstop onder de bank. Echt ALLES! Van sokken tot afstandsbediening tot plastic tassen Ze weegt zo tussen de 800 en 900gram, niet te dik maar wel een lekker buikje.
Aankomend weekend verhuisd ze naar Mette. Aan de ene kant wel jammer want ze is zo knettergek en stuitert meer dan dat ze loopt. Aan de andere kant, het bijten naar mij is nog steeds niet weg, dus beter als ze een ander plekje krijgt.
Dus nog even een aantal dagen genieten. Lexie doet het goed, het kuchen is heel afentoe nog aanwezig, vooral door dit warme weer speelt haar keel/middenoor iets op. Gelukkig allemaal zo minimaal dat je er weinig van merkt.
Ze heeft zich ontwikkeld tot een echte fret, alles word mee genomen en verstop onder de bank. Echt ALLES! Van sokken tot afstandsbediening tot plastic tassen Ze weegt zo tussen de 800 en 900gram, niet te dik maar wel een lekker buikje.
Dan gaat de airco vast ook wel voor haar middenoor helpen
Super om te lezen dat Jessie toch vooruitgang boekt. Ik ben ontzettend benieuwd naar het resultaat!
Fijn dat ook Lexie het goed doet en dat ze maar minimaal last heeft van haar middenoor/keel.
Fijn dat ook Lexie het goed doet en dat ze maar minimaal last heeft van haar middenoor/keel.
Lekker ding hoor
Fijn om te horen dat Jessie het goed doet
Je gaat die witte stuiterbal nog missen straks...(al is het als kiespijn )
Je gaat die witte stuiterbal nog missen straks...(al is het als kiespijn )