Waltham productie gestopt (?)
Re: Waltham productie gestopt (?)
Lief Marjan! Ik zal ook aan jou denken Gepke (had je al in mijn hoofd) zodra Eureka er niet meer zou zijn. De meisjes zitten er vol op bij jou dus je gaat nog 2x zo hard dan ik .
Ja het gaat hard hier aardig dat je aan me denkt Al hoop ik natuurlijk dat het beter gaat met Eureka en ze het
Lekker zelf kan opeten.
Lekker zelf kan opeten.
Heb hier lokaal nog een doos gehaald.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hanneke van de Frettenkliniek zei vorige week dat ze 200 dozen heeft ingeslagen, dus wellicht kun je bij daar ook nog bestellen.
Dat is inderdaad ook nog een idee Yvonne en morgen moet ik met de hond naar de dierenarts misschien dat die ook nog wat heeft.
Zij zal niet graag 10 dozen per keer aan iemand verkopen vermoed ik. Ze moet de komende tijd wel waltham kunnen voorschrijven bij haar patiënten.
- yvonne
Vragen staat vrij toch?
En 10 dozen zal ze denk ik niet doen maar elke doos is er één
En 10 dozen zal ze denk ik niet doen maar elke doos is er één
Nou hopenlijk lukt het allemaal nog.
- yvonne
Ik ben blij dat ik op tijd heb ingeslagen
Ik had ook al wat ingeslagen alleen ze eten hier ongeveer 1 zakje per dag daar is bijna niet tegen in te kopen En ik had nog een beetje hoop dat er nog wat te krijgen zou zijn. De dierenarts hier in buurt wist niet dat het uit de handel ging die hadden nog 7 zakjes
Poeh, dat is inderdaad wel erg veel.
Het is ook echt in een bizar snel tempo overal opgegaan zeg, dat had ik echt niet zo idioot snel verwacht . Dat wordt nu echt alle plaatselijke da's afrijden. Moet je hobby maar zijn
Jeetje heb zitten kijken of het nog ergens te koop is, maar echt overal is het uitverkocht
Nu heb ik nog aardig wat staan..(9dozen en 7 losse zakjes)
Mocht ik het toch houden, hoop ik dat ik genoeg heb..mocht het nodig zijn dan natuurlijk.
Nu heb ik nog aardig wat staan..(9dozen en 7 losse zakjes)
Mocht ik het toch houden, hoop ik dat ik genoeg heb..mocht het nodig zijn dan natuurlijk.
Het is goud nu dus lekker zelf houden
Ik zag op internet dat ze in amerika "carnivore care" van het merk oxbow geven aan fretjes. Eigenlijk met hetzelfde doel als waltham. Zou dat geen goede vervanger kunnen zijn?
Ik heb er even op gegoogled maar als de samenstelling al oké zou zijn is het ook erg duur; 1 zakje van 70 gram komt op 11-14 dollar zonder de verzendkosten. En voor zover ik het kan vinden is het niet in Nederland te verkrijgen.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Maar wel op de houdbaarheidsdatum letten anders kun je het goud weggooienKick schreef:Het is goud nu dus lekker zelf houden
Nee hoor, het laat zich heel erg goed invriezen, heb dat al uitgeprobeerd.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Maar ja dan ben je ook afhankelijk van de vriezer, sommige vriezers blijven spullen maar 2 maanden goed in. Volgens mij is het aantal sterren op de vriezer het aantal maanden. Of is dat niet meer?Marjan schreef:Nee hoor, het laat zich heel erg goed invriezen, heb dat al uitgeprobeerd.
We kennen allemaal de Conv. ijsjes in de zomer
Invriezen deed ik met de oude garde ook... maar blijft geen jaren goed dacht ik en... volgens mij kunnen eiwitten niet zo goed tegen invriezen? Karen??
Of gooi jij die zakjes gewoon in de vriezer?