Buitenvoliere voor Gwaine
Re: Buitenvoliere voor Gwaine
Hij heeft toch al het nachthok 2 keer opgezocht, maar ik zal het op zondag her halen door hem er een 2 uurtjes Erin te zetten , hij heeft er nu zo'n 4 uur ingezeten, nu zit hij terug boven te slapen in huis. Is wel vermoeiend zo'n nieuwe hok voor hem. Ik heb hem inderdaad al een paar keer bet rapt in zijn dekentjes en ik denk dat hij ook al een paar brokjes gegeten heeft.
Het is ook niet niks hoor zo'n eigen buitenkooi ineens. Dat is best wennen na een slaapkamer
Ja arme Gwaine hij vliegt in een keer naar buiten. De wind, de regen, de koude etc.
Pas maar op dat hij geen klacht indient bij de Nationale Frettenbond.
Wennen is op zich geen slecht idee, maar dan zou hij wel denk ik over twee weekjes er 24 uur in moeten zitten anders moet je het over de winter heen gaan tillen.
Vergeet ook niet dat schrikken een natuurlijke reactie is. Dieren in het wild schrikken ook en rennen weg. Mila zit bij mij ook buiten vanaf pup en die schrikt ook als ze een geluid hoort dat ze niet kent en ze zit al twee jaar buiten. Het is ook een stukje instinct dat in een dier zit.
Ik denk dat als Gwain buiten gewend is, dat je bij hem verbeteringen gaat zien.
Vergeet ook niet dat schrikken een natuurlijke reactie is. Dieren in het wild schrikken ook en rennen weg. Mila zit bij mij ook buiten vanaf pup en die schrikt ook als ze een geluid hoort dat ze niet kent en ze zit al twee jaar buiten. Het is ook een stukje instinct dat in een dier zit.
Ik denk dat als Gwain buiten gewend is, dat je bij hem verbeteringen gaat zien.
Ja ik zal hem dat adres van de national frettenbond ma nie door geven!
Ach ja ma Mila heeft zo'n villa, gewoon fantastisch.
Gwaine heb ik zo' n uurtje geledn in de voliere gezet, na een grondige inspectie van 50 minuten en inderdaad hij hoort alles de moto's op de straat, ons in de keuken etc. maar ik heb hem in het oog gehouden tot hij na die 50 minuten zijn nachthok opzocht. En iets langer gebleven zodat ik zeker wits dat hij ging slapen en ALS alles goed gaat Ben nu al een paar minuten binnen doet hij een paar zzzzzzz's in zijn dekentjes.
Hij is nog 3 keer onder het hok gekropen maar het was niet echt uit schrik, ik vind dat hij het niet zo slecht doet.
Binnen 2 uurtjes neem ik hem eruit. En dan doen we morgenavond verder. Ik heb de ontlasting ook bekeken en die was helemaal niet zo slecht deze ochtend !
Ach ja ma Mila heeft zo'n villa, gewoon fantastisch.
Gwaine heb ik zo' n uurtje geledn in de voliere gezet, na een grondige inspectie van 50 minuten en inderdaad hij hoort alles de moto's op de straat, ons in de keuken etc. maar ik heb hem in het oog gehouden tot hij na die 50 minuten zijn nachthok opzocht. En iets langer gebleven zodat ik zeker wits dat hij ging slapen en ALS alles goed gaat Ben nu al een paar minuten binnen doet hij een paar zzzzzzz's in zijn dekentjes.
Hij is nog 3 keer onder het hok gekropen maar het was niet echt uit schrik, ik vind dat hij het niet zo slecht doet.
Binnen 2 uurtjes neem ik hem eruit. En dan doen we morgenavond verder. Ik heb de ontlasting ook bekeken en die was helemaal niet zo slecht deze ochtend !
Klinkt goed.
Mooi zo!
http://www.mijnalbum.nl/Album=SEXFB3DW" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze heb ik daarnet getrokken.
Deze heb ik daarnet getrokken.
He, dat is een bekend speelkleed.
Ik vind het inderdaad niet zo heel slecht klinken. Ik heb weinig toe te voegen aan wat er tot nu toe allemaal gezegd is, maar wil net als Minka wel benadrukken dat je diertje echt binnen twee weken in ieder geval de grootste tijd en zeker de nachten buiten moet zijn. Anders krijgt hij geen kans om zich lichamelijk op de winter voor te bereiden.
Ok ik zou hem op vrijdagavond laten buiten slapen voor de hele avond.
Hij ligt nu weer binnen en toen ik hem uit zijn nachthok nam leek hij zo content. Hij keek precies ALS wanneer ik hem binnen uit zijn binnenkooi neem. Is raar maar hij glimlacht precies . Dus ik denk wel dat het goe komt met Gwaine.
Inderdaad ik Ben dit weekend naar action geweest voor Gwaine zijn buitenhok en ik zag dit liggen, en dacht ik zal het maar meenemen. Alle fretjes hebben er toch al 3o seconden bij bezig geweest.
Hij ligt nu weer binnen en toen ik hem uit zijn nachthok nam leek hij zo content. Hij keek precies ALS wanneer ik hem binnen uit zijn binnenkooi neem. Is raar maar hij glimlacht precies . Dus ik denk wel dat het goe komt met Gwaine.
Inderdaad ik Ben dit weekend naar action geweest voor Gwaine zijn buitenhok en ik zag dit liggen, en dacht ik zal het maar meenemen. Alle fretjes hebben er toch al 3o seconden bij bezig geweest.
Ik denk ook dat het wel goed gaat komen met hem.
Het zal vast goed gaan. Er zijn legio fretten die buiten wonen, over de hele wereld
Zeker weten !
Voor mij was het ook wennen, dat Mila buiten zat en niet in huis, maar nu wil ik het niet anders meer als ik zie hoe Mila erop reageert. Hou er ook rekening mee dat in de winter Gwain waarschijnlijk nog minder actief is dan binnen. Dit komt omdat ze niet te veel energie willen verspillen en ook hun nestje warm willen houden.
Oh dat is een goeie tip Minka, ik zou gelijk over de rooie raken wanneer ze minder actief zouden worden.
Ja ik ging ook over de rooie de eerste winter.
Dank u voor tip.
Gwaine is zo'n uurtje binnen. Hij heeft er zo'n 2 uurtjes ingezeten. Het regent hier veel en in het begin was het goed droog maar nu zijn toch hele stukken van de vloer nat. Nu het hok staat op stenen maar al het overtollige water gaat naar beneden want natuurlijk helt het af naar de goot, dus ik denk dat we ook een dakgoot moeten installeren en nog wat extra plexiglas. Nu het nachthok is wel goed droog gebleven. Ik heb ook altijd pech.
Gwaine is zo'n uurtje binnen. Hij heeft er zo'n 2 uurtjes ingezeten. Het regent hier veel en in het begin was het goed droog maar nu zijn toch hele stukken van de vloer nat. Nu het hok staat op stenen maar al het overtollige water gaat naar beneden want natuurlijk helt het af naar de goot, dus ik denk dat we ook een dakgoot moeten installeren en nog wat extra plexiglas. Nu het nachthok is wel goed droog gebleven. Ik heb ook altijd pech.
Wel goed dat je daar nu al achter komt.
Een groter dakje erop plaatsen zou dat niet helpen, anders inderdaad maar een dakgootje installeren.
Een groter dakje erop plaatsen zou dat niet helpen, anders inderdaad maar een dakgootje installeren.