Rebel Deel 2
Re: Rebel Deel 2
Fijn dat het beter gaat! Ik denk ook dat zieke fretjes op brij het beter doen omdat er dan al vocht bij in zit. Van brokken gaan ze zo ontzettend veel water drinken.
Was hij niet moe de dag erna?
Hij is wel rustiger vandaag ja 

Hahaha, mooi verhaal! Heb bij Bibi ook de kooi eens open gelaten per ongeluk maar die is niet ontsnapt. Was te hoog denk ik voor haar. Rebel is een echte rebel 

Gefeliciteerd met die grote kleine man!

Gefeliciteerd Rebel! Hopelijk ben je verwend met veel snacks en knuffels vandaag 

Nog van harte gefeliciteerd Rebel

Gefeliciteerd 

@Amaris ja hij heeft extra waltham gekregen en veel knuffels. Verwende fret
Dank jullie wel!

Dank jullie wel!
Oeps; te laat maar alsnog gefeliciteerd met die witkop! 

Beter laat dan nooit Kick
Dank je. 

Het is al weer even geleden, dus tijd voor een update.
Hij krijgt 1x per dag brokkenbrij en dan staat er de hele dag hill's, dit gaat goed gelukkig. Meneertje komt zelfs aan!
Qua gewicht zit er echt een stijgende lijn in de laatste paar weken, misschien dat hij al zijn wintergewicht aan het kweken is?
Zoals ik eerder vertelde viel hij erg af, als ik hem geen brokkenbrij gaf. Toen woog hij 790 gram, nu.......860gram
Heel af en toe gaat hij platliggen of zie ik hem smakken, maar veel last lijkt hij toch niet te hebben van zijn maag.
Nu met dit warme weer is hij wel wat lomer en uit zijn ritme. Normaal wordt hij zo rond 17:00 uur weer wakker voor zijn 2de ronde nu is dat wat later. Maar als hij los is, heb ik geen rust
Als het te lang duurt voordat ik met hem ga spelen, bijt hij me in mijn tenen
Al met al ben ik niet ontevreden over ons mannetje
Hij krijgt 1x per dag brokkenbrij en dan staat er de hele dag hill's, dit gaat goed gelukkig. Meneertje komt zelfs aan!
Qua gewicht zit er echt een stijgende lijn in de laatste paar weken, misschien dat hij al zijn wintergewicht aan het kweken is?

Zoals ik eerder vertelde viel hij erg af, als ik hem geen brokkenbrij gaf. Toen woog hij 790 gram, nu.......860gram

Heel af en toe gaat hij platliggen of zie ik hem smakken, maar veel last lijkt hij toch niet te hebben van zijn maag.
Nu met dit warme weer is hij wel wat lomer en uit zijn ritme. Normaal wordt hij zo rond 17:00 uur weer wakker voor zijn 2de ronde nu is dat wat later. Maar als hij los is, heb ik geen rust

Al met al ben ik niet ontevreden over ons mannetje

Wintervacht?
Ik hoop het niet, heb nog geen zin in die kou.
Mooi dat hij wat aangekomen is want 790 gram is wel weinig voor zijn bouw.

Mooi dat hij wat aangekomen is want 790 gram is wel weinig voor zijn bouw.

Hahaha Marjan!
Maar fijn dat hij zo lekker eet! Hij zal zich ongetwijfelt lekkerder in zijn vel voelen als hij zo mooi aankomt
Enne...groot gelijk dat hij in je tenen bijt als je hem te lang laat wachten. Hij heet ook niet voor niets Rebel
Maar fijn dat hij zo lekker eet! Hij zal zich ongetwijfelt lekkerder in zijn vel voelen als hij zo mooi aankomt

Enne...groot gelijk dat hij in je tenen bijt als je hem te lang laat wachten. Hij heet ook niet voor niets Rebel

- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
moet je hem maar aandacht geven hoor... en opschieten!
Hoe durf je hem zo lang te laten wachten op aandacht????
Schandalig :-p
Hoe durf je hem zo lang te laten wachten op aandacht????
Schandalig :-p
Klinkt helemaal top 

Das waar Karen hij doet zijn naam eer aan.

Rebel onze weerman, brengt met aanbrengen van winterspek heel het forum op zijn kop; wij willen nog geen winter!
Het is wel een lekker ventje hoor, met zo onwijs veel geduld...

Het is wel een lekker ventje hoor, met zo onwijs veel geduld...

Geduld? Dat heeft hij echt niet. Net sta ik zijn brokkenbrij te maken in de keuken, staat meneer ineens naast me!!
En echt kijken zo van "hallo schiet eens op!"
Had de bovenste deur van de FN beetje open laten staan denk ik dus meneer is uit zijn kooi geklommen.

En echt kijken zo van "hallo schiet eens op!"

Had de bovenste deur van de FN beetje open laten staan denk ik dus meneer is uit zijn kooi geklommen.