Dag van de Fret - 7 februari 2016
Re: Dag van de Fret - 7 februari 2016
Finley is gisteren weer helemaal oormijtvrij verklaard dus ik kan met een gerust hart naar de Dag van de Fret. Ik heb nog een vraagje. Mijn dierenarts heeft een verklaring geschreven met daarin dat hij oormijtvrij is. Moet hij dan zondag toch weer gecontroleerd worden?
Tot zondag!!
Tot zondag!!
Een korte blik in de oortjes kan nooit kwaad... Heb het even nagevraagd bij de paraveterinair maar ik hoor ja, ondanks verklaring wordt iedereen gecontroleerd. Gewoon om objectief en eerlijk te kunnen zeggen dat alles goed nagekeken is. Ik vind het zelf ook wel een fijn idee om te weten dat echt iedere fret goed is gecontroleerd.
Weet je of je daar ook kan pinnen mocht het nodig zijn?
Bijna zo ver...
Bij het station Trea, die zit op 4 minuten loopafstand.
Dan ga ik er voor zorgen dat ik genoeg bij me heb. En dan is het op=op
Jup, zeker doen! Broodjes en drinken zijn ook erg goedkoop overigens. Geen standaard horecaprijzen ofzo
Ik moet ook nog even pinnen voor de dag, brrr. Krijg wel een probleem als ik me niet kan inhouden met bieden voor het schilderij alleen, maar dat kan ik vast wel overschrijven of ter plekke nog pinnen dan.
Ik moet ook nog even pinnen voor de dag, brrr. Krijg wel een probleem als ik me niet kan inhouden met bieden voor het schilderij alleen, maar dat kan ik vast wel overschrijven of ter plekke nog pinnen dan.
Mensen, alvast heel erg veel plezier morgen!
En ik ben nu al benieuwd naar de foto's
Foto's?? Welke foto's??
Er zullen wel foto's gemaakt worden toch?
Mette nam sowieso haar camera mee begreep ik
Ik vraag het hier ook maar even..
Zijn er nog mensen die gaan morgen en via Leiden/Leiderdorp komen en mij en Liva een lift kunnen geven?
(Met fretten moet je er wel vóór 10uur zijn..)
Zijn er nog mensen die gaan morgen en via Leiden/Leiderdorp komen en mij en Liva een lift kunnen geven?
(Met fretten moet je er wel vóór 10uur zijn..)
Helaas komen wij niet in de buurt anders hadden we jullie met alle liefde opgehaald. Hoop dat je nog iemand kan vinden
Lift is geregeld!!
Yay, geweldig! ben je er toch nog bij om Jessie te jatten
SSSSSSTTTT!!
Maar Liva gaat ook mee, dus ik ben, denk ik, veel te hard bezig te zorgen dat niemand Liva steelt..
Maar Liva gaat ook mee, dus ik ben, denk ik, veel te hard bezig te zorgen dat niemand Liva steelt..
Tot nu toe ben ik nog niet ziek kan ik alles beter mee maken en bekijken. En liva een kleer in het echt zien..
.... Sh*t, nu al gesnapt... *zet de carrier weer terug in de kast*Mariël schreef: Maar Liva gaat ook mee, dus ik ben, denk ik, veel te hard bezig te zorgen dat niemand Liva steelt..
Met een helder hoofd heb je een leukere dag inderdaad, Trea