Overstappen voeding (juiste timing?)

De juiste voeding voor je fret, van goede frettenbrokken tot prooidieren
Kick
Aantal fretten: 1

Re: Overstappen voeding (juiste timing?)

Bericht door Kick »

Of ze heeft zich aangemeld om juist het tegenovergestelde te bereiken :mrgreen:
swa100

Bericht door swa100 »

Kick schreef:Of ze heeft zich aangemeld om juist het tegenovergestelde te bereiken :mrgreen:
haha nee hoor, ik heb zelfs toestemming om af en toe een muisje te geven, als zij er maar niet bij is haha. Dus ik ga binnenkort maar eens een babymuisje halen om te halen hoe ze het vindt. Ik wacht denk ik nog eventjes tot na oud en nieuw en dan gaan we het maar eens proberen!
Karen

Bericht door Karen »

Even een algemene opmerking, aangezien ik de situatie van jouw fretje niet ken waardoor het coccidiose heeft gekregen....

Fretten worden alleen maar ziek van dingen als coccidiose en giardia als er iets in de immuniteit van de fret niet in orde is, dat wil zeggen een aanwezige ziekte, een stress situatie of iets dergelijks. In die gevallen is het niet aan te raden om te starten met rauwe voeding. Ook hele prooi heeft bacteriën, waar een 'zwakkere' fret toch ziek van kan worden. Het is zaak om eerst te zorgen dat de achterliggende oorzaak aangepakt wordt.

Nogmaals ik ken jouw situatie niet en je vertelt dat je fretje behandeld is. Deze opmerking is dan ook niet direct aan jullie gericht ;)
Plaats reactie