Arrow
Re: Arrow
Haha..Arrow heeft net met bruut geweld z'n marshall poepbak gesloopt (zelfde als wat Shiro deed)..de knop aan de achterkant eraf en de plasticjes verbogen. Hij is nu pushups met z'n bak aan het doen. Toen Jan hem terecht wees begon die kleine donder met z'n staart te kwispelen
Jan moet op z'n werk nog maar wat van die metalen plaatjes maken net als bij Shiro z'n bakken tis me wat met die sloopkonten hier
Jan moet op z'n werk nog maar wat van die metalen plaatjes maken net als bij Shiro z'n bakken tis me wat met die sloopkonten hier
NKW schreef:Heel leuk om hem zo te zien spelen. Vind die filmpjes ook altijd zo leuk met dat muziekje eronder van jullie (of Belinda)
Belin is wat creatiever op dat gebied dan mij dus ik laat de filmpjes aan haar over, vind die van Shiro ook altijd wel lachen wat ze er van maakt dus... Waarom zou ik het proberen
Het is soms alsof hij het leuk vind om gewoon te blijven zitten
Soms ligt ie oh zo comfortabel
Zo verliefd op dat kopje Arrow is echt de perfect mix tss de twee andere fretten die we in huis hebben Shiro is lekker lomp een een beetje een bruut Freddy is echt zero fucks given. En Arrow ligt er lekker tssin. Hij is lekker druk als ie wil maar heeft niet de stamina van Shiro en gaat dan gewoon zen ding doen wat Freddy doet, lekker rondscharrelen Zo gek dat verschil in karakters
Soms ligt ie oh zo comfortabel
Zo verliefd op dat kopje Arrow is echt de perfect mix tss de twee andere fretten die we in huis hebben Shiro is lekker lomp een een beetje een bruut Freddy is echt zero fucks given. En Arrow ligt er lekker tssin. Hij is lekker druk als ie wil maar heeft niet de stamina van Shiro en gaat dan gewoon zen ding doen wat Freddy doet, lekker rondscharrelen Zo gek dat verschil in karakters
Ik vind het heerlijk om al die frettenverhalen te lezen ook over al die verschillende streken en karakters. Zo leuk die persoonlijkheden allemaal. Arrow klinkt ook echt als een leuk fretje om lekker af en toe mee te spelen, maar ook eentje die zichzelf goed kan vermaken (die van mij moest dat echt leren).
Hij is wel een beetje een viespeuk, poept steevast in het hoekje naast de bak. Jan en ik hebben het idee om een bak over de hele breedte van de onderste helft van de FN neer te zetten want hij gebruikt de hele zijkant. Hij poept en piest ook wel netjes op de bak verder dus niet dat hij alles er naast doet maar lijkt net of hij 'opzij' werkt zeg maar
Eten doet hij als een tierelier, moet elke dag een vers handje brokjes in het bakje doen.
Eten doet hij als een tierelier, moet elke dag een vers handje brokjes in het bakje doen.
Het is ook een bijtertje moet nog een hoop opvoeding krijgen. Shiro liet zich wat dat betreft wat beter corrigeren want deze meneer komt alleen maar harder terug. Poepen naast de bak heeft hij gisteren en vandaag niet gedaan, dat gaat dus wel vrij goed (voor nu..effe afkloppen).
Mooi zo, hopen dat dat goed blijft gaan. Komt vast wel goed; die van mij had altijd de neiging om wanneer ik "Nee" zei ook steeds terug te komen met velletjes trekken. Totdat hij er klaar mee was en keihard in m'n voet beet (ik denk nog steeds echt uit ongenoegen dat hij niet gewoon lekker hard aan mij mocht trekken met z'n tandjes) en dan mocht hij even 5 minuutjes afkoelen in z'n carrier van mij. Wat ook altijd goed hielp bij mij was als het nog verdraagzaam was qua bijten gewoon blijven negeren en als hij zachtjes deed wel aandacht geven. Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en speelt hij heel graag met m'n handen en trekt m'n sokken uit voor me zonder hard te bijten
Bij zijn papa werkte vaak paaien ook beter dan straffen. Als een duidelijk "nee!" niets uitrichtte kon je hem beter afleiden dan hem harder straffen; hij werd alleen maar geïrriteerder en happeriger als je hem keer op keer terecht wees..Ik had altijd wel een hengeltje of balletje bij me om hem af te leiden als hij vervelend was. De interesse in speelgoed of eten was altijd groter dan in klieren en happen.
Het is een lekker ventje hoor
Zo zijn we het inderdaad aan het doen, we houden ook niet zo van het 'hard straffen'. Shiro laat zich makkelijk afwimpelen met stemcorrecties en ik heb 1x moeten blazen in het begin toen hij echt een velletje van m'n arm goed vast had (stond een smiley in : ) van z'n tandjed ) daar was hij heel erg van onder de indruk. Arrow niet, die lijkt je niet eens te horen als je stemcorrecties geeft en van blazen wordt hij pinnig. Afleiden werkt idd het beste bij hem. Zo verschillend die twee. Snoepjes (cosma's) vind hij maar matig interessant maar als hij de tube tubifrett ziet zie je z'n ogen groot worden. Net drugs dat spul. Ze hebben hier allemaal hun eigen tube dus ze mogen uit het tubetje likken en daar laat hij echt alles voor liggen.Karen schreef:Bij zijn papa werkte vaak paaien ook beter dan straffen. Als een duidelijk "nee!" niets uitrichtte kon je hem beter afleiden dan hem harder straffen; hij werd alleen maar geïrriteerder en happeriger als je hem keer op keer terecht wees..Ik had altijd wel een hengeltje of balletje bij me om hem af te leiden als hij vervelend was. De interesse in speelgoed of eten was altijd groter dan in klieren en happen.
Hij is leuk hoor echt waar maar hij 'klikt' op de een of andere manier beter met Jan.
Is toch niet gek? Een fret hecht zich best wel regelmatig aan één persoon, dat hebben wij ook wel vaker mee gemaakt. Zo had bij ons Kick een hechte band met Shae en ik juist weer meer met Ahron. Ik zeg ook altijd; de fret kiest ons uit, niet andersom.
Het gaat vast goedkomen...en zoals Marjan ook al aangeeft; de fret kiest zelf zijn favoriet uit. Is hier ook altijd zo geweest Soms zelfs voor favoriete bezigheden. Shade bijvoorbeeld was eigenlijk een allemansvriendje, maar toch ging ze naar Rui voor specifieke bezigheden en spelletjes en naar mij om haar rust te vinden en op schoot te slapen. Gewoon lekker ravotten deed ze met iedereen wel.