Mila (deel twee)
Re: Mila (deel twee)
Ja dat wel, maar het past precies in één van de kasten van Mila en de deur kan dan ook nog dicht.
Welja, dus ze heeft ook nog eigen kasten die Mila van jou.
Ik heb hem gisteren besteld en volgens mij precies dezelfde. Heb mijn oude keukenschaal voor de per gram dan ook nog nodig voor de echte kleintjes, maar dit is ideaal voor de fretten vanaf dat ze aan de wandel gaan . Supertip!
Leuk
En de eerste plantjes liggen ook alweer op zijn kop. Nu weer als ik mijn laatste Mila ronde, dan is ze lekker buiten. Als ik dan naar binnen ga via de andere garage rent ze snel naar binnen hopende op eten en hopende ze het andere eten maar heel goed verstopt heeft. Dus ook mijn zoektochten naar prooi in de ren is weer een dagelijkse bezigheid geworden.
Klinkt weer als de echte zomerMila.
Haha, wat een rituelen weer zo
Voorjaar is werkelijk de beste periode
Mila is nog niet jarig, maar ik heb Mila's verjaardags kadootje vandaag besteld. Ze krijgt een mobiele airco in haar ruimte. Dit ding kan ook verwarmen dus als Mila wat ouder wordt en de kou niet meer aankan, dan kan ik dat daarvoor ook gebruiken.
Lang over zitten nadenken (ook ivm prijs), maar mijn druif is het waard. Ik weet voor wie ik werk.
Lang over zitten nadenken (ook ivm prijs), maar mijn druif is het waard. Ik weet voor wie ik werk.
Mooi kado hoor en inderdaad heel nuttig
Haha, alles voor onze frettenkadetten!
Heerlijk! Wat een prachtcadeau. Zijn die rond de 250 of 350 of was het nu nog meer? Ik ben destijds voor een 750 euro 'echte' airco gegaan, maar het zijn behoorlijke investeringen ja. Dit was wel de goedkoopste die er was, o.a. omdat hij geen buitendeel nodig heeft maar dat vond ik dan juist een voordeel. Al weer 2 dagen ontzettend blij mee dat hij er is! Hij kan ook alleen ventileren en ontvochtigen. Eén van die twee staat standaard aan als de aircostand niet aan hoeft. Kan een mobiele dat ook? Die ken ik een stuk minder goed.
De airco zit boven de 350 euro. Ik heb ook gekeken naar een vaste airco maar we zitten zo af en toe te denken aan verhuizen en om dan een airco te installeren is zonde van het geld.
De airco die ik gekocht heb kan ook ventileren en ontvochtigen en deze kan ook verwarmen en dit is misschien voor de toekomstige oudere Mila wel handig.
De airco die ik gekocht heb kan ook ventileren en ontvochtigen en deze kan ook verwarmen en dit is misschien voor de toekomstige oudere Mila wel handig.
Oh heerlijk, dat is erg prettig als ze dat ook kunnen kan ik beamen! Nee installeren zou dan zonde zijn. Wij waren bij installatie gelukkig nog wel van plan minimaal 15 jaar er te blijven wonen .
Wij hebben wel een vaste airco en hier op het schip is het absoluut noodzakelijk omdat in de hete zomerdagen de temperaturen ernstig hoog kunnen oplopen en daar zouden de fretten beslist problemen mee krijgen. Ook dez kan verwarmen dus in het voor en najaar wordt hij ook veel gebruikt.
Wat een geweldig en nuttig kado voor je kleine meisje ! Ze boft maar !
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Denk dat het voor de mensen aan boord ook wel prettig is....Kick schreef:Wij hebben wel een vaste airco en hier op het schip is het absoluut noodzakelijk omdat in de hete zomerdagen de temperaturen ernstig hoog kunnen oplopen en daar zouden de fretten beslist problemen mee krijgen. Ook dez kan verwarmen dus in het voor en najaar wordt hij ook veel gebruikt.
lang geleden had ik een ex die bij Alpina werkte als waterklerk... mocht wel eens buurten op die binnenvaartschepen...
Was bij 1 de airco stuk midden in de zomer, tering zeg
Ging haast dood, moet je voorstellen dat daar fretten hadden gezeten
Morgen ga ik de airco halen, dat kon vandaag al maar ik was zo moe van het werk, dat ik naar huis ben gegaan en ben gaan slapen.
Ben benieuwd of het bevalt, zo'n mobiele airco.