BiBi, deel 2
Re: BiBi, deel 2
Succes.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Nou het is dus nog niet goed met BiBi's oortjes. Ook nog iets eiwit en bloed in de urine dus we gaan toch voor de oorspoeling. Hebben het even uitgesteld omdat wij nog 2x kort weg gaan en BiBi uit logeren gaat, en daarna is Jeffrey van de frettenkliniek op vakantie en wil Hanneke liever wachten tot hij terug is.
Dus 28 september en 2 oktober staan gepland. Medicatie vast mee gekregen.
Ze vroeg of BiBi nog speels was, maar dat wisselt bij haar van dag tot dag. Er zijn dagen dat ze speelt en rent en mokt en er zijn dagen (meestal de warmere dagen) dat ze eruit komt om te spelen maar na haar bakje pap meteen weer een lekker slaapplekje opzoekt. Zaak dus om te voorkomen dat de "slechte dagen" gaan overheersen, en daarom toch de oorspoeling. Ik moet zeggen dat het wel een tegenvaller is, had gehoopt dat ze beter zou zijn
Dus 28 september en 2 oktober staan gepland. Medicatie vast mee gekregen.
Ze vroeg of BiBi nog speels was, maar dat wisselt bij haar van dag tot dag. Er zijn dagen dat ze speelt en rent en mokt en er zijn dagen (meestal de warmere dagen) dat ze eruit komt om te spelen maar na haar bakje pap meteen weer een lekker slaapplekje opzoekt. Zaak dus om te voorkomen dat de "slechte dagen" gaan overheersen, en daarom toch de oorspoeling. Ik moet zeggen dat het wel een tegenvaller is, had gehoopt dat ze beter zou zijn
Toen je schreef over die gespannen nek was ik er ook eerlijk gezegd al bang voor. Maar ik weet van fretten die erg zijn opgeknapt van een oorspoeling dus hopelijk geldt dat voor BiBi ook.
- yvonne
We blijven moed houden, ik vind het gewoon vervelend dat ze pijn heeft en daar is weinig aan te doen.
Maar we gaan ervoor!
Maar we gaan ervoor!
Hopelijk gaat de oorspoeling werken voor BiBi.
Het duurt nog even maar de duimen gaan draaien voor BiBi!
Jammer dat het nodig is, maar wat Marjan al zegt er zijn fretjes die er erg van zijn opgeknapt
Jammer dat het nodig is, maar wat Marjan al zegt er zijn fretjes die er erg van zijn opgeknapt
Ik ga duimen voor haar! Jammer alleen dat het best nog een tijdje duurt...
Het zieligste is dat je weet dat ze pijn hebben inderdaad. Voelt zo machteloos dan.
Aangezien BiBi hetzelfde verhaal heeft als Bibi kun je dadelijk al wel bij mijn meisje zien hoe de oorspoeling afloopt, aangezien zij eerder moet. Ik ga er vanuit dat er goed nieuws uitkomt voor beide meiden!
Aangezien BiBi hetzelfde verhaal heeft als Bibi kun je dadelijk al wel bij mijn meisje zien hoe de oorspoeling afloopt, aangezien zij eerder moet. Ik ga er vanuit dat er goed nieuws uitkomt voor beide meiden!
- yvonne
Ja het is jammer dat het nog even duurt, maar in dit geval kan het niet anders. Hanneke wil geen oorspoelingen doen als Jeffrey met vakantie is, tenzij het heel erg hard nodig is en dat is nu niet aan de orde.
Het is jammer dat de polaramine zo schaars is want Presley reageerde daar goed op. Ik dacht dat ik nog wat had liggen maar ik kan het nergens meer vinden dus ik denk dat ik het heb weggeven. Want dan was ik daar alvast mee begonnen, maar nu moet ik wachten tot een week voor de oorspoeling.
Het is jammer dat de polaramine zo schaars is want Presley reageerde daar goed op. Ik dacht dat ik nog wat had liggen maar ik kan het nergens meer vinden dus ik denk dat ik het heb weggeven. Want dan was ik daar alvast mee begonnen, maar nu moet ik wachten tot een week voor de oorspoeling.
Blijft toch zo vervelend die frettenoortjes.....
Ik hoop dat de oorspoelingen echt gaan werken voor BIBI (en voor Bibi), en het is vakantietijd, zoiets komt nooit uit he.
Ik hoop dat de oorspoelingen echt gaan werken voor BIBI (en voor Bibi), en het is vakantietijd, zoiets komt nooit uit he.
- yvonne
BiBi is uit logeren bij Helen.
Ik moet zeggen dat het niet tegenviel hoe ze reageerde, ze ging op onderzoek uit, sjeesde rond, af en toe een pluimstaartje, en het balkon met de buizen vond ze helemaal geweldig
Alleen de (best wel grote) poezen vond ze wel een beetje eng.
Het is maar tot zondag dus ik denk dat het wel goed komt, zo niet dan hoor ik het wel en desnoods ga ik haar ophalen.
En Helen's fretten zijn leuk! hoewel ze er wel eentje heeft met ADHD
Ik moet zeggen dat het niet tegenviel hoe ze reageerde, ze ging op onderzoek uit, sjeesde rond, af en toe een pluimstaartje, en het balkon met de buizen vond ze helemaal geweldig
Alleen de (best wel grote) poezen vond ze wel een beetje eng.
Het is maar tot zondag dus ik denk dat het wel goed komt, zo niet dan hoor ik het wel en desnoods ga ik haar ophalen.
En Helen's fretten zijn leuk! hoewel ze er wel eentje heeft met ADHD
Oh dat is inderdaad maar kort. Maar het begin klinkt al goed.
Gelukkig geen slecht begin
Klinkt goed en zo kan BiBi ook wennen voor als je langer weg gaat.
ADHD fret, hahaha!
Mooi dat BiBi het goed doet, kan me helemaal indenken dat de grote poezen wat eng zijn. Is ze natuurlijk niet gewend. Maar ze is een grote meid, die red zich wel.
Mooi dat BiBi het goed doet, kan me helemaal indenken dat de grote poezen wat eng zijn. Is ze natuurlijk niet gewend. Maar ze is een grote meid, die red zich wel.
- yvonne
Zo, tante pollewop is weer thuis hoor. Alles is goed gegaan bij Helen.
Behalve de eerste dag, toen wilde ze niet eten. Bij navraag bleek dat Helen de brokkenpap niet warm gemaakt had Ja, dan wil BiBi niet eten hahaha. Haar fret eet de pap koud, dus niet gewend om het even warm te maken. Verder ging alles prima, ze at goed, speelde, was helemaal zindelijk.....totdat we haar gingen halen, toen deed ze gauw een plasje bij de voordeur De boef.
Van 3 tm 11 september gaat ze weer bij Helen logeren omdat wij dan nog een weekje naar België gaan.
Ik ben blij dat alles goed gegaan is, ze gaat het nog leren
Behalve de eerste dag, toen wilde ze niet eten. Bij navraag bleek dat Helen de brokkenpap niet warm gemaakt had Ja, dan wil BiBi niet eten hahaha. Haar fret eet de pap koud, dus niet gewend om het even warm te maken. Verder ging alles prima, ze at goed, speelde, was helemaal zindelijk.....totdat we haar gingen halen, toen deed ze gauw een plasje bij de voordeur De boef.
Van 3 tm 11 september gaat ze weer bij Helen logeren omdat wij dan nog een weekje naar België gaan.
Ik ben blij dat alles goed gegaan is, ze gaat het nog leren
Altijd fijn als je een goed logeeradres hebt
Dat is fijn!
Je gaat zelf ook geruster weg als je weet dat je fretje goed zit
Je gaat zelf ook geruster weg als je weet dat je fretje goed zit
Super dat het allemaal goed is gegaan, is zeker een geruststellend idee dat je een goed logeeradres hebt voor je fret.