Rebel

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
yvonne
Aantal fretten: 1

Re: Rebel

Bericht door yvonne »

Alles goed met Rebel?
ray

Bericht door ray »

Ja hij is goed op gewicht, haalt kattenkwaad uit en heeft denk ik de lente al in zijn kop. :lol:
Medicijnen ben ik aan het afbouwen, hij krijgt nu alleen nog omeprazole (3 per dag) en smakken doet hij nog wel maar verder lijkt hij nergens last van te hebben.

Al met al gaat het goed, speelt als een malle en als meneer aandacht wil en het te lang duurt, hapt hij in mijn been. :mrgreen:
Kick

Bericht door Kick »

Klinkt goed Ray :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Hou dat smakken wel in de gaten, dat is toch een teken van misselijkheid. Als hij dat blijft doen zou ik het wel even melden bij Hanneke.
Mayke

Bericht door Mayke »

Dat smakken inderdaad in de gaten houden wat Marjan al zegt, wel fijn dat het verder goed gaat ! :D
ray

Bericht door ray »

Ja doe ik hoor. :D
Weet niet of ik misschien, sucralfaat nodig heb? Dat heeft hij niet gekregen namelijk (vond Hanneke toen niet nodig, omdat hij maar een klein beetje gevoelig was op zijn maag). :?:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik zou dat even met haar overleggen. :)
yvonne

Bericht door yvonne »

Ja ik zou het ook even met Hanneke overleggen Ray, dat smakken lijkt mij ook niet helemaal goed.
Fijn dat hij het verder goed doet!
ray

Bericht door ray »

Ik heb een mail gestuurd naar Hanneke om te overleggen of ik langs moet komen of dat ik misschien toch sucralfaat nodig heb. Wordt vervolgt :D
yvonne

Bericht door yvonne »

En, weet je al iets van Hanneke?
ray

Bericht door ray »

Nee nog niet, ze zal het druk hebben denk ik.
ray

Bericht door ray »

Mail ontvangen van ?Hanneke, wegens computerproblemen lag ze achter op mail.

Omdat het smakken niet weg is, is het beter om op controle te komen.
Dat wordt dus een ritje naar Eindhoven. Hoe en wanneer moet ik nog even uitvogelen.
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik was er al een beetje bang voor eigenlijk. :???:
yvonne

Bericht door yvonne »

Oh dat is minder.... :(
ray

Bericht door ray »

Ik had het niet verwacht en hoopte ergens dat ze zou zeggen om sucralfaat te proberen.
Anders had ik allang geld opzij gezet etc, maar nu dus geen rekening mee gehouden. :???:
Karen

Bericht door Karen »

Eerlijk gezegd verwacht ik altijd wel iets onverwachts met de fretten, dus mijn potje vul ik direct weer aan nadat er iets uitgegeven is ;)
Marjan

Bericht door Marjan »

Raymond, je hebt wel een fret hoor, dan moet je altijd rekening houden met onverwachte uitgaven. :clown:
Maar misschien valt het mee, ben toch wel blij dat Hanneke hem even goed checkt.
Minka
Aantal fretten: 0

Bericht door Minka »

ray schreef:Anders had ik allang geld opzij gezet etc, maar nu dus geen rekening mee gehouden. :???:
Balen, dat je naar Hanneke moet, maar je moet gewoon standaard een bedrag per maand in een potje doen. Ook al zou Rebel op dat moment niets mankeren, dan is het voor de toekomst en dan loop je niet tegen onverwachte dingen aan zoals nu.

Zoals Marjan zegt je hebt een fret en ik vind het eigenlijk standaard dat er iets onverwachts gebeurt. Gelukkig (afkloppen) mankeert Mila nog niets, maar ook bij haar hou ik rekening met het onverwachte.

Hopelijk valt het mee met Rebel, maar een extra check bij Hanneke kan nooit kwaad.
ray

Bericht door ray »

Nou ik heb nog eens goed na zitten denken(even laten bezinken) en financieel red ik het wel. Het is al de hele week, dat ik het ene rot nieuws krijg naar het andere dus qua financiën en het was niet het antwoord wat ik verwachtte. Dus schoot even in de stress :lol:

Achteraf is het inderdaad verstandig om toch te gaan, want dat smakken had gewoon over moeten zijn. :???:
Nu krijgt hij de omeprazole met waltham, aangezien Hanneke hem vorig keer al te licht vond en hij ten opzichte van dat bezoek hij toch is afgevallen na het stoppen met waltham. Als ik zijn gewicht vergelijk met een jaar geleden, is hij wel zwaarder dan toen. (zal straks de grafiek posten) dus misschien is dit zijn zomergewicht? :?:
Dus ja controle is juist goed!

Enige wat ik nog zou moeten bedenken is, of ik ergens een auto kan regelen. Openbaar vervoer wil ik hem niet weer aan doen, want dat vond hij helemaal niks. Auto is wat dat betreft veel rustiger voor hem, dan gaat hij gewoon lekker slapen in plaats van nerveus om zich heen kijken.
Marjan

Bericht door Marjan »

Als je van iemand een auto zou kunnen lenen of mee zou kunnen rijden is dat inderdaad beter voor hem. :)
Gesloten