Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
Re: Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
Dat stelt me weer een beetje gerust.. Maar het moet natuurlijk niet doorgaan zo..
@ Marjan: Een foto maken van haar gezichtsuitdrukking is niet echt gelukt, want ze was veel te druk..
Maar opzich heb ik niets vreemds gezien aan haar gezichtsuitdrukking..
Deze foto is de enige die gelukt is, maar ze kijkt nogal verontwaardigd omdat ik de deur van de kooi niet opendeed..
Waar duidt een plukkerige vacht eigenlijk op?
@ Marjan: Een foto maken van haar gezichtsuitdrukking is niet echt gelukt, want ze was veel te druk..
Maar opzich heb ik niets vreemds gezien aan haar gezichtsuitdrukking..
Deze foto is de enige die gelukt is, maar ze kijkt nogal verontwaardigd omdat ik de deur van de kooi niet opendeed..
Waar duidt een plukkerige vacht eigenlijk op?
Haar uitdrukking is goed, geen geknepen oogjes, daar zie ik geen zieke fret in op dit moment.
Een plukkerige vacht kan van alles zijn maar mijn ervaring is meestal dat ze zich niet al te best voelen en zich daarom niet zo goed wassen als anders waardoor de vacht er wat onverzorgd uitziet. Soms duurt het ook maar een paar dagen maar het kan ook langer aanhouden. Maar meestal maak ik mij pas echt ongerust als er ook nog andere afwijkingen zijn. Alleen een plukkerige vacht zegt dus ook niet zoveel.
Een plukkerige vacht kan van alles zijn maar mijn ervaring is meestal dat ze zich niet al te best voelen en zich daarom niet zo goed wassen als anders waardoor de vacht er wat onverzorgd uitziet. Soms duurt het ook maar een paar dagen maar het kan ook langer aanhouden. Maar meestal maak ik mij pas echt ongerust als er ook nog andere afwijkingen zijn. Alleen een plukkerige vacht zegt dus ook niet zoveel.
Mooi koppie hoor!
Gelukkig!
Ik had ook het idee dat d'r uitdrukking wel goed was..
(Hoewel ze op de andere foto's 3 hoofden en 4 ogen had! )
Kan het ook zijn dat ze een plukkerige vacht krijgt doordat ze veel jeuk heeft en steeds krabt?
Ik had ook het idee dat d'r uitdrukking wel goed was..
(Hoewel ze op de andere foto's 3 hoofden en 4 ogen had! )
Kan het ook zijn dat ze een plukkerige vacht krijgt doordat ze veel jeuk heeft en steeds krabt?
Misschien wel, door het krabben zal ze waarschijnlijk meer huidvet aanmaken waardoor de vacht plukkerig kan worden.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat een lief koppie heeft Koda zeg
Ik heb niet zo veel verstand van gezichtsuitdrukkingen bij fretten, maar ze maakt op mij ook geen zieke indruk, ze kijkt toch helder uit haar oogjes. En idd niet geknepen.
Ik heb niet zo veel verstand van gezichtsuitdrukkingen bij fretten, maar ze maakt op mij ook geen zieke indruk, ze kijkt toch helder uit haar oogjes. En idd niet geknepen.
@ Marjan: Daar heb je inderdaad gelijk in! Daar had ik helemaal niet aan gedacht! Ik hou haar vachtje in elk geval even in de gaten..
@ Kick en Yvonne: Ja, ze is mijn mooie, lieve kleine prutseltje! *Is nog altijd helemaal verliefd op d'r kleine meisje*
@ Kick en Yvonne: Ja, ze is mijn mooie, lieve kleine prutseltje! *Is nog altijd helemaal verliefd op d'r kleine meisje*
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Lekker genieten van haar Mariël!
Ze is zeker een mooi meisje Mariël. Ze heeft zo'n schattig snoetje
Ze ziet er goed uit!
Ik vind ze ook helder uit haar oogjes kijken.
Net Hanneke aan de telefoon gehad. Zij vind het zo langzamerhand een beetje zielig worden en vind Koda er op de foto's helemaal niet goed uitzien..
Ik ben het daar niet mee eens.. Ik bedoel; ze is zeker te mager, maar ik heb wel het idee dat ze happy is, ze kijkt mooi uit d'r oogjes en lijkt het prima naar d'r zin te hebben..
Als we niets vinden wat ze kan eten en waarmee ze op gewicht blijft hebben we natuurlijk niet echt een keus, maar ik vind Koda nu echt niet zielig..
We gaan nu een nieuw middel proberen, Antacidum (ofso) en dat is voor de maag..
Ik ben benieuwd...
Ik ben het daar niet mee eens.. Ik bedoel; ze is zeker te mager, maar ik heb wel het idee dat ze happy is, ze kijkt mooi uit d'r oogjes en lijkt het prima naar d'r zin te hebben..
Als we niets vinden wat ze kan eten en waarmee ze op gewicht blijft hebben we natuurlijk niet echt een keus, maar ik vind Koda nu echt niet zielig..
We gaan nu een nieuw middel proberen, Antacidum (ofso) en dat is voor de maag..
Ik ben benieuwd...
Ik ben het ook niet met haar eens, zeker niet als je ook die laatste foto in haar kooi hebt mee gestuurd.
Ik ken het middel niet want wat doet het dan precies?
Ik ken het middel niet want wat doet het dan precies?
Nee die laatste had ik niet meegestuurd, want die had ik toen nog niet gemaakt.. Ik twijfel of ik die alsnog naar Hanneke zal sturen..
Ik weet ook niet precies wat het is, Hanneke was met iemand anders bezig ondertussen, dus het was maar een heel kort gesprek en Jeffrey zou er op schrijven hoe en wat enzo..
Ik weet ook niet precies wat het is, Hanneke was met iemand anders bezig ondertussen, dus het was maar een heel kort gesprek en Jeffrey zou er op schrijven hoe en wat enzo..
Heb er even op gegoogled:
Het is dus een soort van Gaviscon.Een antacidum is een geneesmiddel dat maagzuur bindt in de maag zonder direct effect op de productie ervan
Ik hoop dat dit iets gaat doen voor haar..
Ik voed Koda nu met de spuit (ze eet dan wel zelf) en daardoor eet ze in elk geval weer veel beter en ik meng het Z/D-vlees ook met Waltham en dat lijkt nu goed te gaan..
Ik heb Hanneke overigens toch ook de andere foto gestuurd.. Ik ben benieuwd of dit haar mening veranderd..
Ik voed Koda nu met de spuit (ze eet dan wel zelf) en daardoor eet ze in elk geval weer veel beter en ik meng het Z/D-vlees ook met Waltham en dat lijkt nu goed te gaan..
Ik heb Hanneke overigens toch ook de andere foto gestuurd.. Ik ben benieuwd of dit haar mening veranderd..
Ik denk het bijna van wel. Je moet ook bedenken dat ze haar indruk tevens baseert op je mail, is die negatief en ziet ze alleen een foto van een plukkerige fret met wat ingevallen flanken dan is haar reactie niet vreemd.
Wij lezen hier niet alleen de momenten dat ze niet zo lekker gaat maar ook je positieve berichten. Dan heb je toch een heel ander beeld van een fret.
Wij lezen hier niet alleen de momenten dat ze niet zo lekker gaat maar ook je positieve berichten. Dan heb je toch een heel ander beeld van een fret.
Dat heeft zeker invloed!
Ik heb erg lang antacidum gebruikt, voordat ik aan de maagzuurremmers ging. Een beetje zoals Rennie of Gaviscon inderdaad
Hopelijk helpt het haar.
Ik heb erg lang antacidum gebruikt, voordat ik aan de maagzuurremmers ging. Een beetje zoals Rennie of Gaviscon inderdaad
Hopelijk helpt het haar.
Ik ga duimen dat het helpt.
Hopelijk gaat het helpen voor koda.