Mila (deel twee)
Re: Mila (deel twee)
Ja ik heb mij ook wel eens afgevraagd of er wel genoeg spray wordt ingeademd elke keer. Maar ik zou ook geen andere manier weten dan op de gok sprayen voor haar neus.
En een airco in haar verblijf lijkt mij inderdaad ook best noodzakelijk zomers onder dan platte dak. Hoe hield je haar voor die tijd koel dan eigenlijk?
En een airco in haar verblijf lijkt mij inderdaad ook best noodzakelijk zomers onder dan platte dak. Hoe hield je haar voor die tijd koel dan eigenlijk?
Voorheen had ik icepads in haar slaaphok liggen binnen en mocht ze niet naar buiten, dat ging op goed. Ik zag alleen dit jaar dat ze moeite had met de warmte en er echt last van had. Dit had ik nooit eerder gezien. Ik denk ook omdat ze wat ouder is nu, dat dit de oorzaak is en misschien ook de combi met haar oortjes.
Ach ja dan maar aktie ondernemen, zodat mevrouwtje optimaal in haar verblijfje kan leven.
Ach ja dan maar aktie ondernemen, zodat mevrouwtje optimaal in haar verblijfje kan leven.
Dat is ook zo, alles voor de fretten.
Blijft een gedoe dat neus sprayen.... wel fijn dat je een airco hebt.
Hier staat ie ook de hele dag aan voor de hondjes en Teun.
Hier staat ie ook de hele dag aan voor de hondjes en Teun.
Airco is zeker fijn met dit weer voor de fretjes.
Ik kreeg Bibi absoluut niet gesprayed, maar Hanneke gaf aan dat ze mooie open oren had zelfs zonder de spray. Dus als het echt niet lukt, is het geen drama denk ik. Naar mijn ervaring niet in ieder geval
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Succes met de voorbereidingen en met de oorspoeling! Ik hoop dat het gaat helpen, en een airco is inderdaad ideaal
en zeker voor een fret met oorproblemen.
en zeker voor een fret met oorproblemen.
Mila heeft afgelopen woensdag haar oorspoeling gehad en is nu aan het opknappen.
Is alles wel goed gegaan?
Ja hoor alles is goed gegaan. Ik dacht ik hou het een keertje kort.
Toen we thuis waren, was ze nog wel erg van het padje af qua coördinatie, maar dat gaat al beter. Ze slaapt veel en ik laat haar ook met rust. Vandaag de eerste keer dat ze zat te wachten op haar Waltham papje. Ik heb haar nu een paar dagen binnen gelaten en morgen mag ze weer naar buiten. Hopelijk knapt ze snel weer helemaal op, want dit is niets voor mij.
Toen we thuis waren, was ze nog wel erg van het padje af qua coördinatie, maar dat gaat al beter. Ze slaapt veel en ik laat haar ook met rust. Vandaag de eerste keer dat ze zat te wachten op haar Waltham papje. Ik heb haar nu een paar dagen binnen gelaten en morgen mag ze weer naar buiten. Hopelijk knapt ze snel weer helemaal op, want dit is niets voor mij.
Vorige keer was ze ook weer snel op de pootjes toch?
Fijn Minka. Het klinkt al iets beter dan die 2e ronde of heb ik het mis?
Dat zal voor Mila ook wel onwennig zijn denk ik? En Robert zit nu zeker aan de polaramine.
Ik hoop maar dat ze snel herstelt en dat ze weer lekker naar haar eigen omgeving kan.
Ik hoop maar dat ze snel herstelt en dat ze weer lekker naar haar eigen omgeving kan.
O met binnen bedoel ik haar eigen huis in de garage. Het luikje naar buiten heb ik dicht gelaten. Nee niet in huis, daar doe ik Mila en Robert geen plezier mee. Opknappen kan toch het beste in haar eigen omgeving. Ik heb net haar luikje open gedaan en madam zit alweer in haar buizenstelsel buiten. Vandaag is ze alweer wat meer gericht naar mij dan haar bed en is ook weer alerter.
Oh oké.
Klinkt best al beter gelukkig. Moet je nog wel terug voor controle na zo'n spoeling?
Klinkt best al beter gelukkig. Moet je nog wel terug voor controle na zo'n spoeling?
Nee ik hoef niet op controle. Hanneke wilde wel dat ik over een maand haar een berichtje geef hoe het met haar gaat. Het rechter oortje van Mila was moeilijk door te komen, maar het is gelukt. Hanneke wilde dat ze 2 weken op de antibiotica ging, omdat dat ene oortje moeilijk ging, maar dat heb ik afgehouden. Hanneke zei ook gelijk van eigenlijk wil ik 2 weken antibiotica, maar dat wil je denk ik niet. Ze weet hoe ik hier over denk. Ik kijk eerst hoe ze zo opknapt voordat ik met iets begin dat voor mijn gevoel niet goed is.
Ik rij liever dan een keertje extra naar Hanneke dan dat ik Mila nu al met antibiotica ga volproppen. Natuurlijk herstel moet toch ook mogelijk zijn voor een fret en zo niet dan pas neem ik die stap.
Ik rij liever dan een keertje extra naar Hanneke dan dat ik Mila nu al met antibiotica ga volproppen. Natuurlijk herstel moet toch ook mogelijk zijn voor een fret en zo niet dan pas neem ik die stap.
Zou mooi zijn wanner ze dat niet nodig heeft.
Ik liep net buiten en Mila stond te kijken wat ik aan het doen was dus ze heeft weer interesse in haar omgeving, Haar oogjes stond allebei mooi te kijken naar me dus dat gaat de goede kant op.
Super om te horen!
Yeah!