Sinds zaterdag had Koda opnieuw diarree.. Sinds de vorige keer dat ze zo aan de diarree was, had ik haar geen antacidum meer gegeven, dus dat kon het niet zijn.. Wel had ze snoepjes gekregen en ik besefte me dat ze die de vorige keer ook had gekregen, dus ging ik er vanuit dat dat het was, en dat het wel over zou gaan..
Zondag eind van de middag werd d'r ontlasting duidelijk beter en verder was er eigenlijk niets vreemds aan Koda te merken..
Nu echter vanmiddag is ze opnieuw heel erg aan de diarree.. Omdat ik er dus vanuit ging dat het de Antacidum niet geweest kon zijn, was ik vandaag toch weer met de antacidum begonnen...
Ze gaat non-stop op en af de bak, slaapt eigenlijk niet, is ontzettend misselijk na wat ze ook eet, gaat steeds platliggen, smakt en voelt zich duidelijk echt niet fijn..
Net viel ze zelfs middenin de kooi in slaap, terwijl ze dat normaal echt niet zou doen.. Misschien is ze gewoon uitgeput?

Ze wil wel eten (uit de spuit), maar is daarna dus ontzettend misselijk.. Ik heb haar Cerenia gegeven, maar dat lijkt het alleen maar erger te maken..

Wat moet ik nu doen?