Mila
Re: Mila
Ik kon eindelijk heerlijk spelen met Mila, hadden er plotseling twee katten van onze buurman ruzie in onze tuin bij Mila's ren.
Het ging echt te keer en Mila schrok zich het apelazarus en ik ook, want ik dacht dat er een kat vermoord werd. Na het kloppen op het raam stopten ze met vechten.
Dus ik ging terug zitten om met Mila te spelen, maar die zette natuurlijk geen stap meer uit haar buizenstelsel. Het enige wat ze nog voor me over was, dat was blazen naar me.
Ik kreeg dus de schuld van de twee katten.
Ze zat echt met haar angstige koppie net uit haar buizenstelsel naar buiten te kijken door de opening naar de ren toe.
Daarna ging ze naar haar veilige slaapbox en ik ben maar weggegaan, zodat ze rustig kon bij komen. Het haar van de katten lag op de vlonder. Twee katten van dezelfde eigenaar, die passen heel goed samen volgens mij.

Dus ik ging terug zitten om met Mila te spelen, maar die zette natuurlijk geen stap meer uit haar buizenstelsel. Het enige wat ze nog voor me over was, dat was blazen naar me.

Ze zat echt met haar angstige koppie net uit haar buizenstelsel naar buiten te kijken door de opening naar de ren toe.
Daarna ging ze naar haar veilige slaapbox en ik ben maar weggegaan, zodat ze rustig kon bij komen. Het haar van de katten lag op de vlonder. Twee katten van dezelfde eigenaar, die passen heel goed samen volgens mij.

Inderdaad dan denk ik hoe moeten die twee nu samenleven.Marjan schreef:Sjonge, jonge lekker dan.Die katteneigenaren zijn net zo blind als de meeste fretteneigenaren blijkt wel weer.....

Dank jeMariël schreef:Mooie wipwap, Minka!
Ja dat denk ik ook.
Vreselijk dat dieren verplicht moeten samenleven, daarom doe ik om het te verduidelijken of ze het zelf leuk zouden vinden als ze verplicht met iemand moeten wonen, die ze totaal niet kunnen luchten. Ik hoop dat dan de ogen geopend worden.
Marjan, Mila heeft je slaapkussentje helemaal onderzocht op zoek naar de opening.
Ze is nu slaapkussens gewend dus het was uiterst logisch voor haar dat er een opening moest zijn.
Het kussentje past perfect. Dank je wel.

Marjan, Mila heeft je slaapkussentje helemaal onderzocht op zoek naar de opening.

Het kussentje past perfect. Dank je wel.
Nee hoor Mette niet echt beschikbaar. Ik heb er maar één gemaakt voor de Frettendag dus echt blijven aanbieden doe ik niet. Je kunt er wel op bieden op de Frettendag via de veiling of je kunt hem winnen met de lootjes die verkocht worden. Ik weet nog niet wat de bedoeling is van de wipwap veiling of loting.
Ik ben al blij met mijn gele buizen op de Frettendag, dan moeten ze die maar kopen, dan kan men zelf een wipwap maken. Een soort van doe het zelf pakket waarbij alleen de buis aangeschaft kan worden en de rest moet men zelf kopen. Maar misschien een idee voor de volgende Frettendag. Ik heb er wel aan gedacht, maar dan moet ik meer tijd hebben om ze te maken.
Ik wist niet eens dat ik dat kon een wip wap maken.
Ik ben al blij met mijn gele buizen op de Frettendag, dan moeten ze die maar kopen, dan kan men zelf een wipwap maken. Een soort van doe het zelf pakket waarbij alleen de buis aangeschaft kan worden en de rest moet men zelf kopen. Maar misschien een idee voor de volgende Frettendag. Ik heb er wel aan gedacht, maar dan moet ik meer tijd hebben om ze te maken.
Ik wist niet eens dat ik dat kon een wip wap maken.