Moos
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Moos
Moos krijgt sinds een paar dagen brokkenpap in plaats van geweekte brokjes. Hij likte meestal alleen het vocht op van de geweekte brok en at met steeds meer tegenzin. Hij viel dus ook te veel af. Geheel tegen mijn principe in heb ik tóch maar brokkenpap gemaakt en dat eet hij zonder morren helemaal op. Ook geef ik hem pap gemaakt van ziwipeak blik kip, dat vind hij ook erg lekker. Hij eet tenminste weer en daar gaat het om.
Maandag, als we weer thuis zijn na een week camping, maar meteen even wegen. Er mogen wel wat spekkies bij!
Maandag, als we weer thuis zijn na een week camping, maar meteen even wegen. Er mogen wel wat spekkies bij!
- yvonne
Hj staat nu lekker buiten
- Bijlagen
-
- 4D214974-DEFB-46B8-BA3A-263845CE737D.jpeg (137.06 KiB) 1107 keer bekeken
-
- 03CAED20-DC9C-4878-A552-F728DBBF2BE8.jpeg (130.56 KiB) 1107 keer bekeken
- yvonne
Niet te lang wachten Kick, het is dan hoogseizoen
Moos was lekker actief vanavond, hij heeft van 18 tot 22 uur losgelopen.
Toen heb ik hem in zijn hok gedaan, ik vond dat het welletjes was
Moos was lekker actief vanavond, hij heeft van 18 tot 22 uur losgelopen.
Toen heb ik hem in zijn hok gedaan, ik vond dat het welletjes was
- yvonne
Nou meestal red hij het ook niet zo lang hoor.
En wat denk je? Meneertje eet weer geweekte brokjes, naast zijn waltham en brokkenpap
Omdat ik nu weer aan het werk ben wilde ik hem toch brokjes in zijn kooi geven, en hij heeft alles opgegeten.
Ik ben er blij om, maar aankomen doet hij nog niet. Verder is hij wel actief en ik ben sinds gisteren weer gestopt met de Synulox, dus we gaan het weer afwachten.
En wat denk je? Meneertje eet weer geweekte brokjes, naast zijn waltham en brokkenpap
Omdat ik nu weer aan het werk ben wilde ik hem toch brokjes in zijn kooi geven, en hij heeft alles opgegeten.
Ik ben er blij om, maar aankomen doet hij nog niet. Verder is hij wel actief en ik ben sinds gisteren weer gestopt met de Synulox, dus we gaan het weer afwachten.