The story of Miya
Re: The story of Miya
Dat plassen en poepen deed Nala namelijk ook altijd, ik heb gewoon badplassers
Ik vind het allemaal beetje zonde dat ik alles kan weg flikkeren, ook de ziwibrokjes ververs ik na 2 dagen. Erg zonde.
Ik zal haar vleesje eens met dat prutje mengen, kijken of ze dat eet..heb het al geprobeerd met een beetje zalmolie, daar is ze ook gek op, maar ze vertikt t. En ja ik heb nu goed gemerkt dat ze honger begint te krijgen, ze was weer erg happerig…en ze pist steeds in de carrier..
..maar als ze dan weer zo lekker aan het spelen is en gek aan het doen is, maakt dit alles wel weer goed…het is echt net een dravend paard die heen en weer aan het rennen is..heb die pootjes op de vloer echt zo gemist, kan daar echt wel van genieten.
Ik vind het allemaal beetje zonde dat ik alles kan weg flikkeren, ook de ziwibrokjes ververs ik na 2 dagen. Erg zonde.
Ik zal haar vleesje eens met dat prutje mengen, kijken of ze dat eet..heb het al geprobeerd met een beetje zalmolie, daar is ze ook gek op, maar ze vertikt t. En ja ik heb nu goed gemerkt dat ze honger begint te krijgen, ze was weer erg happerig…en ze pist steeds in de carrier..
..maar als ze dan weer zo lekker aan het spelen is en gek aan het doen is, maakt dit alles wel weer goed…het is echt net een dravend paard die heen en weer aan het rennen is..heb die pootjes op de vloer echt zo gemist, kan daar echt wel van genieten.
Vind deze foto zo schattig, de ondeugd straalt er echt vanaf…boefje
Heerlijk plaatje!
Nou inderdaad, daar krijg je echt nog wel wat mee te stellen.
Hahaha, echt! Een boefje is het..
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Volhouden hoor Eliesja, ze gaat echt wel eten en dan word dat bijten ook weer minder. Je doet het hartstikke goed.
En ze is echt om op te vreten
En ze is echt om op te vreten
Echt verliefd hoor, tis zo’n energiek clowntje
Vind het best moeilijk hoor, ze poept nu ook bijna niet meer, ik hoop echt dat ik het volhou. Heb nu 2 bakjes brokjes staan voor boven en onder in de kooi, ik had wel het idee dat ze er wat van gegeten had..maar wat ik nu ga doen is haar eten wegen en de volgende dag kijken of ze heeft gegeten. Drinken doet ze gelukkig wel goed
Is het mischien ook een idee om haar blik een beetje te mengen met waltham?
Vind het best moeilijk hoor, ze poept nu ook bijna niet meer, ik hoop echt dat ik het volhou. Heb nu 2 bakjes brokjes staan voor boven en onder in de kooi, ik had wel het idee dat ze er wat van gegeten had..maar wat ik nu ga doen is haar eten wegen en de volgende dag kijken of ze heeft gegeten. Drinken doet ze gelukkig wel goed
Is het mischien ook een idee om haar blik een beetje te mengen met waltham?
..alleen had ik wel een bakje met brokjes van haar F gegeven, dus weet nou niet welke ze heeft gegeten
zo herkenbaar. Moment supreme dat je het op wilt geven. Echt Eliesja hou vol hoor! Ze kunnen best tegen een beetje honger al voelt dat niet zo als je dat voor het eerst doet .
Je zou het kunnen proberen met wat waltham erdoor maar pogingen bij Nash ging ook niet werken.
Yes! Het begin is er met het brokjes eten
Komt echt goed
Komt echt goed
Yess Yess vanmorgen was haar bakje ziwi bijna op echt super blij mee.
Haar blikvoer meng ik nu met een beetje prut en maak het dan iets lauwig, dit eet ze ook goed op
Haar blikvoer meng ik nu met een beetje prut en maak het dan iets lauwig, dit eet ze ook goed op
Hoe leuk is deze, dank je wel Kick en Marjan
Gisteren haar slurf gegeven, nou wat een feest dr in, dr uit, er doorheen en weer terug en al haar speeltjes moeten er ook in en dr weer uit..Woohoo
Haha, lekker ding! Zo'n slurf is altijd succes En graag gedaan hoor
Dat maakt de kooi gelijk af.
En zo'n tunnel is altijd een succes!
En zo'n tunnel is altijd een succes!
Die tunnels zijn zo leuk!
Wat een heerlijk snoetje
Helemaal haar eigen kooi zo
Wat een heerlijk snoetje
Helemaal haar eigen kooi zo
Maaammm, ja dochter…nou Miya heeft haar waterbakje helemaal omgegooid en nu is alles nat..
Oké ik denk dat ze graag met water wil spelen en ja hoor, wat een feest, lekker onder de douche, lekker poedelen en natuurlijk weer schijten, maar dat mag de pret niet drukken
Wij hebben een bad met jacuzzi, dus er zitten van de gaten in bad, nou wat een feest, hup die neus erin en snif snif snifffffff…zal vast heerlijk ruiken.. dat geluid ook …(mochten jullie dit willen horen check insta op @ferret_nala daar zet ik de meeste filmpjes op)
..verder gaat het nog steeds de goede kant op, morgen gaan we haar weer wegen, ben heel benieuwd.