Nash

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Helen
Aantal fretten: 2
Contacteer:

Re: Nash

Bericht door Helen »

Wahahahahaha die Nash! :lach:
Wat een typetje!
Eliesja

Bericht door Eliesja »

Foto’s foto’s... :mrgreen:
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik maak alleen maar buitenfoto's en daar wil ik nu in ieder geval niet zijn. :lol:

Met Nash gaat het goed, hij begint alweer wat van zijn winter gewicht te verliezen en hij is alleen wat obstinaat. Hij is een beetje aan het puberen, zoekt mijn handen vaak op om eerst heel druk te gaan likken en daarna te bijten en hij wil mij weer in zijn tunnel of onder de kast slepen. Ik vermoed dat zijn implantaat weer een beetje aan het uitwerken is. :roll:
Eliesja

Bericht door Eliesja »

Haha dat snap ik echt vies weer nu.
Draakie dus, leuk hoor. Fijn dat het goed gaat.
Helen
Contacteer:

Bericht door Helen »

Dat doet Peppercorn bij visite, liefst sleurt hij ze achter de wasmachine :shock:
Die heeft zijn ballen ingeleverd... maar goed, instinct kun je er niet afknippen zeg maar :lol:
Eliesja

Bericht door Eliesja »

Hoe gaat het met Nash?
Kick
Aantal fretten: 1

Bericht door Kick »

Nash is tegenwoordig vreselijk verwend... Zeker doordat Marjan regelmatig thuiswerkt en helemaal nu omdat we vakantie hebben. Hij is zoveel los of buiten in z'n frettentuin dat we hem soms echt even moeten opsluiten zodat hij kan pitten. Daar is hij het dan niet mee eens natuurlijk :mrgreen:

We gaan binnenkort weer met hem naar Hanneke voor een checkup :D
Marjan

Bericht door Marjan »

Het gaat wel redelijk met hem, afgelopen week had hij wel opeens verhoging maar de volgende dag was dat weer weg. Hij heeft ook een tijd gehad dat hij erg onrustig, schrikkerig en wat bijterig was, hij viel in die tijd ook teveel af, maar dat is nu weer veel minder geworden en ik ben hem gelijk gaan bijvoeren met extra waltham dus hij heeft geen ingevallen flankjes meer. Maar hij blijft ook een beetje sukkelen, zou best kunnen dat ook zijn implantaat alweer aan het uitwerken is. maar in juli maken we inderdaad weer een afspraak bij de frettenkliniek. :D
Karen

Bericht door Karen »

Fijn dat hij toch iets beter in zijn velletje zit nu!
Eliesja

Bericht door Eliesja »

Ach jeetje dan schrik je toch wel even, hoe weet je of je fretje verhoging heeft? Ik neem aan dat je niet iedere dag met zo’n ding in zijn poeperd zit :mrgreen: hij is in ieder geval lekker aan het spelen. :booty:

Wij moeten ook in juli naar Hanneke..ik vind het erg spannend.
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik voel dat eigenlijk altijd wel aan een fret. En dan in combinatie met wat rustiger gedrag en wat meer plat liggen temperatuur ik dan. En meestal Is er dan ook sprake van verhoging, nu was dat 39,2 en dat bij rust is toch wat te hoog (normale temperatuur ligt tussen de 38-39 graden).

En ik schrik er gelukkig niet meer zo van. In het verleden zijn we wel hals over kop met een fret met 40 graden koorts naar Hanneke geracet en daar aangekomen zei Hanneke gelijk dat als we de deurmat hadden omgedraaid het ook over was gegaan. 8-)
Eliesja

Bericht door Eliesja »

Wel goed dat je het aanvoelt. Heeft hij het niet meer gehad nu?
Helen
Contacteer:

Bericht door Helen »

Hoop dat het weer goed gaat met Nash?
Marjan

Bericht door Marjan »

Geen verhoging meer gevoeld maar hij heeft duidelijk wel last van de vochtigheid en ligt wat vaker plat.
We gaan sowieso deze maand met hem naar Hanneke voor een controle en zijn enting en misschien wel een nieuw implantaat. Maar even zien hoe hij daar dan uitkomt.
Eliesja

Bericht door Eliesja »

Gelukkig maar. Dit weer is gewoon pudding, ik merk het ook aan mijn lichaam, alles doet zeer :(
Helen
Contacteer:

Bericht door Helen »

Hitte en hoge vochtigheid is een drama... Fred zit te piepen met dat vochtige weer.
Marjan

Bericht door Marjan »

De vakantie is weer voorbij en vandaag ben ik weer begonnen met een dagje thuis werken. Maar Nash was er duidelijk niet van gecharmeerd dat hij daardoor veel minder aandacht kreeg en zodra ik even in de keuken bezig was greep hij zijn kans, verstopte mijn pen onder zijn kooi en sloopte mijn toetsenbord van mijn werk PC. :shock:
Hij moet dat echt met zijn tandjes hebben gedaan want de boel is gewoon afgebroken. Zo meteen maar eens proberen of secondelijm de boel weer kan repareren. :roll:

Waar ik trouwens wel wat later achter kwam dat het de letter H was die hij heeft gesloopt dus of hij mij daarmee wat heeft willen vertellen? :?:
(Honger!, Hou eens op met werken, Hé daar, geef mij nu maar weer eens aandacht, Help ik wil spelen!......... :brush: )
IMG_8589.jpg
IMG_8589.jpg (218.25 KiB) 1399 keer bekeken
Helen
Contacteer:

Bericht door Helen »

:lach:

Oh oh oh Nash toch :lol:
Het is niet leuk maar stiekem toch wel een beetje hihihiiii!
Mette
Aantal fretten: 1

Bericht door Mette »

Zo dat is best knap!
Karen

Bericht door Karen »

:lach:
Dondersteen en voor je werk niet grappig....maar die H is wel een bijzondere letter om er uit te slopen ja. Hé, Hier met die letter....Hatseflats, Hebbes nu is het van mij...Hahaha.
Hebbie nou gedaan? Hou je daar eens even mee op! Helemaal niet tof dat werk van jou :mrgreen:
Plaats reactie