Moos
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Moos
Sorry voor de late reactie maar ik was pas laat terug, het was onwijs druk op de weg
Moos is er nog
Hanneke heeft alles onderzocht maar klinisch is hij “gezond”
Ontlasting, urine en bloed was in orde, voor zover je weet dat het om een zieke fret gaat natuurlijk.
Mogelijk heeft hij wel elke keer dat we hem mee naar de camping nemen toch te veel stress
Omdat hij dan steeds weer inkakt.
We gaan nu proberen of een Marbocyl kuurtje nog wat verbetering kan geven en dit weekend is voorlopig het laatste weekend dat we hem mee nemen. Het campingseizoen is sowieso bijna ten einde dus we rijden dan gewoon heen en weer als we er toch nog heen gaan.
Dus…blij dat hij er nog is
Moos is er nog
Hanneke heeft alles onderzocht maar klinisch is hij “gezond”
Ontlasting, urine en bloed was in orde, voor zover je weet dat het om een zieke fret gaat natuurlijk.
Mogelijk heeft hij wel elke keer dat we hem mee naar de camping nemen toch te veel stress
Omdat hij dan steeds weer inkakt.
We gaan nu proberen of een Marbocyl kuurtje nog wat verbetering kan geven en dit weekend is voorlopig het laatste weekend dat we hem mee nemen. Het campingseizoen is sowieso bijna ten einde dus we rijden dan gewoon heen en weer als we er toch nog heen gaan.
Dus…blij dat hij er nog is
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Yessss go Moos!!
Marbocyl is heel smerig... veel pap om het te maskeren maar LOL!
Ach het is toch teveel voor hem... wat jammer :-/
Maar je weet in ieder geval wat nu. Gelukkie dat de camping niet al te ver is van huis
We knepen hem hier allemaal wel hoor
Marbocyl is heel smerig... veel pap om het te maskeren maar LOL!
Ach het is toch teveel voor hem... wat jammer :-/
Maar je weet in ieder geval wat nu. Gelukkie dat de camping niet al te ver is van huis
We knepen hem hier allemaal wel hoor
- yvonne
- Aantal fretten: 1
We weten het niet zeker dat stress een rol speelt, maar het is goed mogelijk.
In elk geval is het het proberen waard.
En klinisch gezond zegt natuurlijk lang niet alles, dat weten we maar al te goed.
Maar ik vind dat hij nog wel een kans verdiend.
Moos heeft vaker Marbocyl gehad en kon het tot nu toe goed handelen. En we nemen na 5 dagen een week pauze zodat hij weer wat kan herstellen. Ik ga ook beginnen met vit. B12 tabletjes, dat was ik vergeten te melden en die moet ik ook nog halen. Dat is alvast op voorhand om een eventueel tekort (door Omeprazole gebruik) te voorkomen.
In elk geval is het het proberen waard.
En klinisch gezond zegt natuurlijk lang niet alles, dat weten we maar al te goed.
Maar ik vind dat hij nog wel een kans verdiend.
Moos heeft vaker Marbocyl gehad en kon het tot nu toe goed handelen. En we nemen na 5 dagen een week pauze zodat hij weer wat kan herstellen. Ik ga ook beginnen met vit. B12 tabletjes, dat was ik vergeten te melden en die moet ik ook nog halen. Dat is alvast op voorhand om een eventueel tekort (door Omeprazole gebruik) te voorkomen.