Hallo allemaal!
Hallo allemaal!
Ik ben Esther, het trouwe slaafje van de gezusters Blackie en Witte, die dit jaar alweer 5 jaar geworden zijn.
Ongeveer zo'n 20 jaar geleden had ik mijn eerste fretje Frieda.
Zij is 9 jaar oud geworden.
Hetgeen eigenlijk nog best oud was omdat er toendertijd nog een heleboel verkeerde informatie bestond zoals bijv:
Dat je een fret best rozijntjes mocht laten eten.
Daarom zijn fora zoals deze vraagbaak ideaal, naar mijn mening.
Mijn fretjes Blackie en Witte hebben beiden helaas CMOO en krijgen daarvoor Polaramine.
De gezusters zijn een onafscheidelijk stel, en je zult ze ook vrijwel altijd samen aantreffen
Ze zijn gewoon gek op elkaar en ik op hen
Dit zijn ze dan:
Blackie die op mijn voet ligt te slapen
Witte die heerlijk op de bank ligt te slapen
Ongeveer zo'n 20 jaar geleden had ik mijn eerste fretje Frieda.
Zij is 9 jaar oud geworden.
Hetgeen eigenlijk nog best oud was omdat er toendertijd nog een heleboel verkeerde informatie bestond zoals bijv:
Dat je een fret best rozijntjes mocht laten eten.
Daarom zijn fora zoals deze vraagbaak ideaal, naar mijn mening.
Mijn fretjes Blackie en Witte hebben beiden helaas CMOO en krijgen daarvoor Polaramine.
De gezusters zijn een onafscheidelijk stel, en je zult ze ook vrijwel altijd samen aantreffen
Ze zijn gewoon gek op elkaar en ik op hen
Dit zijn ze dan:
Blackie die op mijn voet ligt te slapen
Witte die heerlijk op de bank ligt te slapen
Re: Hallo allemaal!
Hey Esther, gezellig dat je je ook hier hebt aangemeld.
Hoi hoi Esther
Fijn dat je onze gelederen komt versterken!
Wat een leuke frutsels zijn Blackie en Witte ...en vast geen enkelhappers als ik zo de middelste foto zie
Fijn dat je onze gelederen komt versterken!
Wat een leuke frutsels zijn Blackie en Witte ...en vast geen enkelhappers als ik zo de middelste foto zie
Wat een heerlijke foto's en die eerste is echt helemaal geweldig. Ook van mij welkom hier.
En die middenoorproblemen zijn aan de orde van de dag tegenwoordig. Ik hoop echt dat daar een keer een goede behandelmethode voor komt of nog beter, een manier om het te voorkomen.
En die middenoorproblemen zijn aan de orde van de dag tegenwoordig. Ik hoop echt dat daar een keer een goede behandelmethode voor komt of nog beter, een manier om het te voorkomen.
Hoi Esther, welkom hier!
Ook wij gaven onze fretten rozijntjes, komkommer en tomaat Maar gelukkig weten we inmiddels wat slecht voor ze is en ook wij hebben heel veel geleerd in de afgelopen 25 jaar.
Afijn, veel leesplezier!
Ook wij gaven onze fretten rozijntjes, komkommer en tomaat Maar gelukkig weten we inmiddels wat slecht voor ze is en ook wij hebben heel veel geleerd in de afgelopen 25 jaar.
Afijn, veel leesplezier!
-
- Aantal fretten: 0
Hoi Esther... welkom...samen met je knappe meiden
En ik vergeet helemaal te zeggen wat een heerlijke frutzels je hebt!
Leuk je hier te zien Esther, wat een heerlijke frutsels heb jij zeg !
We hopen er veel van mee te krijgen hoe jij het allemaal doet en wat je twee lieverdjes uitspoken !
Schitterene foto's trouwens !
En ook ik gaf mijn eerste fretje Tommie rozijntjes en banaan en hij zat zelfs op zaagsel. Toch heeft hij de ruim 9 jaar met vlag en wimpel gehaald.....maar het was wel allemaal meer dan 30 jaar geleden toen er nog niet zoveel fretten waren.
We hebben aardig bijgeleerd !
We hopen er veel van mee te krijgen hoe jij het allemaal doet en wat je twee lieverdjes uitspoken !
Schitterene foto's trouwens !
En ook ik gaf mijn eerste fretje Tommie rozijntjes en banaan en hij zat zelfs op zaagsel. Toch heeft hij de ruim 9 jaar met vlag en wimpel gehaald.....maar het was wel allemaal meer dan 30 jaar geleden toen er nog niet zoveel fretten waren.
We hebben aardig bijgeleerd !
Ook van mij van harte welkom en heerlijke fotos zeg
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Hoi Esther, leuk je hier ook te zien! En leuke foto´s van je meiden
- Natascha
- Contacteer:
Welkom Esther!
Ik had al gelezen dat je hier was
Veel plezier hier en ik lees mee met je verhalen
Ik had al gelezen dat je hier was
Veel plezier hier en ik lees mee met je verhalen
Ha welkom hier!
- Suzy
- Contacteer:
Esther??
Onze Esther??
Nou ja zeg, is dat ff toevallig dan!!
Jou ken ik nog met goed fatsoen welkom heten hiero, de andere zijn er al zo lang...lol
(niet dat ik me daar iets van aan trek hoor, ga gewoon het hele rijtje af..)
Leuke kiekjes, en hoe dan ook, die eerste blijft vertederen hè...
Onze Esther??
Nou ja zeg, is dat ff toevallig dan!!
Jou ken ik nog met goed fatsoen welkom heten hiero, de andere zijn er al zo lang...lol
(niet dat ik me daar iets van aan trek hoor, ga gewoon het hele rijtje af..)
Leuke kiekjes, en hoe dan ook, die eerste blijft vertederen hè...
Bedankt allemaal voor het hartelijke welkom!
@ Karen: Juist die kleine schat die op mijn voet ligt te slapen, wil nog wel eens af en toe in mijn enkels happen
Maar dan wil ze met me spelen.
@ Suzy: Ja, jullie Esther
En zoals ze op die eerste foto liggen, zie ik ze vrijwel dagelijks liggen
@ Karen: Juist die kleine schat die op mijn voet ligt te slapen, wil nog wel eens af en toe in mijn enkels happen
Maar dan wil ze met me spelen.
@ Suzy: Ja, jullie Esther
En zoals ze op die eerste foto liggen, zie ik ze vrijwel dagelijks liggen
Ik blijf maar kijken naar die eerste foto, die is zo schattig. Ik heb ooit een schilderij gemaakt van twee (onbekende) fretten die zo lagen, dat vond ik toen ook al zo vertederend.
Dus jij schildert Marjan.
Wat een leuke hobby!
En elke keer weer als ze zo samen liggen, dan toveren mijn meiden een big smile op mijn gezicht, en kan ik niet ophouden met kijken
Wat een leuke hobby!
En elke keer weer als ze zo samen liggen, dan toveren mijn meiden een big smile op mijn gezicht, en kan ik niet ophouden met kijken
Kijk maar eens op http://www.webferrets.nl/paintings.html" onclick="window.open(this.href);return false;Esther schreef:Dus jij schildert Marjan.
Wat een leuke hobby!
WOW!
Dat is in 1 woord prachtig gemaakt.
En ik heb het schilderij van de elkaar omhelzende fretjes ook gezien ; echt lief
Dat is in 1 woord prachtig gemaakt.
En ik heb het schilderij van de elkaar omhelzende fretjes ook gezien ; echt lief