Moos
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Moos
Moos heeft de laatste antiparasietenkuur gehad en mag einde van de week uit quarantaine, als ik alles weer gedesinfecteerd heb. Hopelijk gaat hij dan weer opknappen want van de medicijnen is hij behoorlijk misselijk geweest. Dat was te verwachten maar stiekem hoop je toch dat hij er goed doorheen rolt. Nu is het afwachten.
- yvonne
Het gaat helaas nog niet zo lekker met Moos
De parasieten zijn weg, maar er zitten nog akelige bacteriën dus nu heeft hij daar weer een kuur voor. Eerdere keren heeft hij hier goed op gereageerd en toen is het een periode best goed gegaan, dus hopelijk gaat het hem nu ook weer helpen.
De parasieten zijn weg, maar er zitten nog akelige bacteriën dus nu heeft hij daar weer een kuur voor. Eerdere keren heeft hij hier goed op gereageerd en toen is het een periode best goed gegaan, dus hopelijk gaat het hem nu ook weer helpen.
- yvonne
Helen, bij Moos zit het al van pup af aan in zijn systeem. Het is eerder succesvol bestreden, maar het is altijd latent aanwezig en als zijn weerstand wat minder is (virus, de rui, stress, etc) dan kan het de kop weer opsteken.
Bij Moos gaat het om een haemolitische e-coli bacterie en de parasieten zijn cryptosporidiose en/of giardia.
Vanmorgen voelde hij zich duidelijk iets beter en ook zijn eetlust was beter
Vanaf morgen 7 dagen pauze en dan weer 5 dagen medicijnen.
Ik heb nog hoop dat hij weer opknapt.
Bij Moos gaat het om een haemolitische e-coli bacterie en de parasieten zijn cryptosporidiose en/of giardia.
Vanmorgen voelde hij zich duidelijk iets beter en ook zijn eetlust was beter
Vanaf morgen 7 dagen pauze en dan weer 5 dagen medicijnen.
Ik heb nog hoop dat hij weer opknapt.