Stronghold en Advocate zijn op veel plaatsen slecht verkrijgbaar momenteel en het is (tijdelijk) niet leverbaar!
Houd er dus rekening mee dat als je het nodig gaat hebben dat je tijdig gaan shoppen en er mogelijk meer moeite voor moet doen om het te vinden.
Stronghold en Advocate slecht verkrijgbaar
Re: Stronghold en Advocate slecht verkrijgbaar
Dat is knap waardeloos.
- Helen
- Aantal fretten: 2
- Contacteer:
Gif komt uit Rusland of Oekraïne?
Heb het hier nog niet gemerkt maar tis maar net hoeveel een DA ingeslagen heeft denk ik.
Heb het hier nog niet gemerkt maar tis maar net hoeveel een DA ingeslagen heeft denk ik.
Ja ik verwacht ook dat het van de dierenarts afhangt Helen. Hanneke heeft ook genoeg , maar de meeste dierenartsen hebben dus geen (grote) voorraad.
- Helen
- Contacteer:
Delft wel, heeft veel klantjes er voor, honden katten en fretten. Dus die moeten wel groots inslaan
Het zal vast wel iets met grondstoffen te maken hebben die uit een momenteel "gevaarlijk" land komen.
Komt vast goed
Het zal vast wel iets met grondstoffen te maken hebben die uit een momenteel "gevaarlijk" land komen.
Komt vast goed
- Helen
- Contacteer:
Hij zat er ook doorheen, als het goed is komt het in week 36 weer binnen bij hem!
Bij diverse dierenartsen is er Selehold verkrijgbaar. Dit is hetzelfde middel in dezelfde dosering als Stronghold. Een uitstekend alternatief!
- Helen
- Contacteer:
Moet morgen toch naar Delft, meteen ff vragen of hij dat heeft.