De Frettenvraagbaak stopt ermee

Algemene info, forumregels en je kunt hier terecht voor (technische) vragen en opmerkingen over het forum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

De Frettenvraagbaak stopt ermee

Bericht door Marjan »

Helaas hebben wij moeten constateren dat er de laatste tijd weinig belangstelling meer is voor ons actieve forum.
Daarom hebben wij met pijn in ons hart moeten besluiten om binnenkort te stoppen met de Frettenvraagbaak.

Voorlopig heeft iedereen nog even de tijd om te reageren of (persoonlijke) topics te kopiëren en daarna zal tot ongeveer eind van het jaar het forum op "alleen lezen" worden gezet voor alle actieve gebruikers.
Wat er daarna zal worden besloten met het forum en ook de wiki zal nog worden bezien maar daar houden we jullie uiteraard van op de hoogte.
Gebruikersavatar
Helen
Berichten: 2837
Lid geworden op: 11 feb 2014 22:05
Aantal fretten: 2
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: De Frettenvraagbaak stopt ermee

Bericht door Helen »

Beetje wel de oorzaak van Facebook... daar is mijn forum toen ook kapot door gegaan.
En nu ben ik daar zelf ook een beetje oorzaak van. Jammer want het was een intiem groepje.

Misschien een privé groep of FB maken met de leden van dit forum? Dan kan de "snelle" generatie toch blijven.
Kunnen er toch veilingen gehouden worden enz...
Gebruikersavatar
Helen
Berichten: 2837
Lid geworden op: 11 feb 2014 22:05
Aantal fretten: 2
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: De Frettenvraagbaak stopt ermee

Bericht door Helen »

p.s. ergens zou ik helemaal van FB af willen en alleen met een forum werken maar ja, dat willen die snelle Jelle's niet meer tegenwoordig.
Gebruikersavatar
Marjan
Berichten: 23203
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:26

Re: De Frettenvraagbaak stopt ermee

Bericht door Marjan »

Maar ook onze vaste groep hier is inmiddels heel klein geworden, iedereen heeft toch zijn eigen sores en veel hebben niet eens fretten meer dus ik denk dat dat gewoon ook een stille dood tegemoet kan zien.
Gebruikersavatar
Helen
Berichten: 2837
Lid geworden op: 11 feb 2014 22:05
Aantal fretten: 2
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: De Frettenvraagbaak stopt ermee

Bericht door Helen »

Jammer ... ben zelf ook schuldig hoor :-(
Gebruikersavatar
Mette
Berichten: 4624
Lid geworden op: 15 jul 2014 16:07
Aantal fretten: 1
Locatie: Enschede

Re: De Frettenvraagbaak stopt ermee

Bericht door Mette »

Onvermijdelijk helaas!
Birgit
Berichten: 1916
Lid geworden op: 17 mar 2013 19:43
Aantal fretten: 0

Re: De Frettenvraagbaak stopt ermee

Bericht door Birgit »

Gezien mijn late reactie denk ik ook dat dit verstandig is, maar wel jammer natuurlijk ook. Ik hou nog altijd meer van fora dan van Facebook en Co, maar ga er tegelijkertijd ook niet meer zo vaak heen.
Gebruikersavatar
Kick
Berichten: 13397
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:51
Aantal fretten: 1

Re: De Frettenvraagbaak stopt ermee

Bericht door Kick »

Omdat we de laatste tijd overspoeld worden door spammers die zich kennelijk toch langs de beveiliging weten te wurmen heb ik de mogelijkheid tot nieuwe registratie uitgezet.
Gebruikersavatar
Kick
Berichten: 13397
Lid geworden op: 14 jan 2013 15:51
Aantal fretten: 1

Re: De Frettenvraagbaak stopt ermee

Bericht door Kick »

Vanaf 13-10-2024 is het niet meer mogelijk om reacties te plaatsen en/of nieuwe topics aan te maken. Het forum is alleen te raadplegen.
Plaats reactie