Nannouc (RIP), Wousje en Goliath
Re: Nannouc, Wousje en Goliath
Hé Mayke! Wee je gebeente als je je bezwaard voelt We weten waarvoor we het doen en we doen het met alle liefde, zowel voor jou als voor Wous en Goliath. En jij geeft aan hoe en wat dus wanneer je er klaar voor bent kun je ze in je armen sluiten en zonodig komen ze weer even bij ons. Maakt ons echt niet uit *dikke knuf*
Och Mayke, je moet je nooit bezwaard voelen hoor! We zitten er echt niet mee, ook al zou het een half jaar gaan duren. We hebben de ruimte en de tijd en die twee zijn ook zulke makkelijke fretten, daar hebben we echt geen werk of zorg aan, ze horen er gewoon bij voor zolang het duurt.
Maar ik kan mij helemaal indenken dat je ze ontzettend mist en ik hoop voor jou dat je ze gewoon over niet al te lange tijd lekker kunt knuffen.
Maar ik kan mij helemaal indenken dat je ze ontzettend mist en ik hoop voor jou dat je ze gewoon over niet al te lange tijd lekker kunt knuffen.
Ik voel zo met je mee. Juist als je niet lekker in je vel zit kunnen die frutsels zo'n gezelschap en afleiding geven! Alleen is het nu even meer dan 'je niet lekker in je vel voelen' ik hoop zo dat je slijmvliezen het deze keer rustig houden, dan ben je met een paar dagen weer goed op de been en kunnen je lieverdjes naar huis. Dikke knuff!
Dank jullie wel, het is echt even afwachten hoe het gaat lopen hier.... ik weet dat ze niet beter kunnen zitten dan bij Kick en Marjan.... ( knffsmiley) !
Kan het me ook wel voorstellen dat je ze mist.
En Kick en Marjan zorgen met alle liefde voor ze hoe lang dat ook zou mogen duren, dat is echt geweldig en komt niet vaak voor!
Ik hoop zo dat de slijmvliezen het houden en je Gool en Wousje snel weer even kan knuffelen.
*stuurt helende kracht naar je toe*
Knuff
En Kick en Marjan zorgen met alle liefde voor ze hoe lang dat ook zou mogen duren, dat is echt geweldig en komt niet vaak voor!
Ik hoop zo dat de slijmvliezen het houden en je Gool en Wousje snel weer even kan knuffelen.
*stuurt helende kracht naar je toe*
Knuff
Dank je wel !
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik denk aan je en brand een kaarsje voor je Mayke! Sterkte hoor.
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Ik weet zeker dat dit idd het laatste is waar jij je zorgen over hoeft te maken!Mayke schreef:
Natas jij hebt ook wel gelijk, maar het loopt zo ook uit voor Marjan en Kick, alhoewel ik echt weet dat ze het echt niet erg vinden, maar toch voel je je wel bezwaard, dit is geen vakantieopvang meer van twee-drie weken, stel dat het zo een half jaar wordt.... Elke dag is er toch een van zorg en aandacht voor andermans fretten.... Ik weet dat ze het niet erg vinden en ben ze zo dankbaar......maar toch.
Maar ik snap wel je gevoel hoor, maar probeer dat eens los te laten, dat is onnodige verspilling van je nodige energie elders xxx
Het gaat hier nu redelijk, zolang de extra bijverschijnselen weg blijven na de chemo kan ik mijn frettekes wel weer thuis hebben. De komende twee weken krijg ik zeker geen chemo dus die tijd kunnen ze weer naar huis !
Morgen ga ik mijn kleine dametje Wousje en lieve Goliath dus weer zien en ook weer mee naar huis nemen.
Wousje zal wel schrikken van haar extra grote kooi, ben benieuwd naar haar reactie.
Marjan zei gelijk, als het weer niet gaat thuis dan zijn ze weer van harte welkom hier, te gek toch !
Wat een super opvangadres is dat toch ! Thanks Mar en Kick ...... !
Morgen ga ik mijn kleine dametje Wousje en lieve Goliath dus weer zien en ook weer mee naar huis nemen.
Wousje zal wel schrikken van haar extra grote kooi, ben benieuwd naar haar reactie.
Marjan zei gelijk, als het weer niet gaat thuis dan zijn ze weer van harte welkom hier, te gek toch !
Wat een super opvangadres is dat toch ! Thanks Mar en Kick ...... !
- yvonne
Wat fijn Mayke dat ze weer naar huis kunnen, kun je ze weer lekker knuffelen en verwennen! En hartstikke fijn om te weten dat ze altijd terug mogen naar Marjan en Kick als het (even) niet gaat.
Ik ben blij voor je dat het nu weer wat beter met je gaat!
Ik ben blij voor je dat het nu weer wat beter met je gaat!
Graag gedaan hoor Mayke
En we gaan ze missen die twee heerlijke frutzels maar het is goed als ze weer in hun eigen stekkie zijn, ook voor jou Mayke. Zie het maar als therapie en een stap de goeie kant op
En we gaan ze missen die twee heerlijke frutzels maar het is goed als ze weer in hun eigen stekkie zijn, ook voor jou Mayke. Zie het maar als therapie en een stap de goeie kant op
Heel graag gedaan en het was totaal ook geen moeite, het zijn zulke lieve en makkelijke fretten.
Maar ze horen bij jou dus zolang je je redelijk tot goed voelt is het heerlijk om ze lekker om je heen te hebben natuurlijk. En mocht je toch weer een moment hebben dat het je te zwaar gaat vallen dan ontvangen wij ze graag weer met open armen hoor, ik hou de ferret nation gewoon voor ze ingericht.
Maar ze horen bij jou dus zolang je je redelijk tot goed voelt is het heerlijk om ze lekker om je heen te hebben natuurlijk. En mocht je toch weer een moment hebben dat het je te zwaar gaat vallen dan ontvangen wij ze graag weer met open armen hoor, ik hou de ferret nation gewoon voor ze ingericht.
Veel plezier vandaag!! En super natuurlijk dat Kick en Marjan zo goed voor ze gezorgd hebben!
Neem je wel een kruiwagen vol stenen mee om het gewicht van Goliath te vervangen? Anders drijft de boot straks weg
Neem je wel een kruiwagen vol stenen mee om het gewicht van Goliath te vervangen? Anders drijft de boot straks weg
We zullen inderdaad wel scheef gaan hangen.
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Geweldig dat je ze weer op kan gaan halen! Heel veel plezier vandaag xxx
- yvonne
En? Heb je ze weer lekker thuis? *niet te veel kroelen hoor, daar kunnen ze kroeleritis van krijgen *
Ja hoor ze zijn weer thuis, heerlijk om ze weer bij me te hebben en geen lege kooien meer te zien staan.
Wat kun je dan genieten van elk geluidje en elk beweginkje he !
Maar wat hebben ze het goed gehad bij Marjan en Kick, ze zien er super uit, zelfs hun nageltjes waren nog geknipt vandaag, toppie !
Kick en Mar, heel erg bedankt voor alle goede zorgen, knuffels en kroelen, die twee knuffelkonten zullen jullie nog missen ! Zeker weten !
Nu hopen dat het hier goed blijft gaan en ze ook de rest van de chemotijd kunnen blijven. Nog ruim drie maanden te gaan , met drie chemo's, maar we zien het wel, de laatste was beter dan de eerste twee chemo's dus het gaat gewoon alleen maar bergopwaarts toch !!
Wat kun je dan genieten van elk geluidje en elk beweginkje he !
Maar wat hebben ze het goed gehad bij Marjan en Kick, ze zien er super uit, zelfs hun nageltjes waren nog geknipt vandaag, toppie !
Kick en Mar, heel erg bedankt voor alle goede zorgen, knuffels en kroelen, die twee knuffelkonten zullen jullie nog missen ! Zeker weten !
Nu hopen dat het hier goed blijft gaan en ze ook de rest van de chemotijd kunnen blijven. Nog ruim drie maanden te gaan , met drie chemo's, maar we zien het wel, de laatste was beter dan de eerste twee chemo's dus het gaat gewoon alleen maar bergopwaarts toch !!
Goede instelling! Fijn dat ze thuis zijn en je weer van ze kan genieten. En ze kunnen jou natuurlijk ook er doorheen trekken door er te zijn
Heel graag gedaan hoor Mayke En nu hopen dat het vanaf nu steeds een beetje beter gaat!
Daar ben ik ook van overtuigt.Birgit schreef:Goede instelling! Fijn dat ze thuis zijn en je weer van ze kan genieten. En ze kunnen jou natuurlijk ook er doorheen trekken door er te zijn
Maar mocht het toch niet gaan dan staat hun ferret nation gewoon voor ze klaar de hele periode nog.