Koda kokhalst en geeft over. Spoed?
Re: Koda kokhalst en geeft over. Spoed?
Ik vond dat ze uit de fles erg weinig dronk, dus ben laatst overgegaan op een drinkbakje en nu drinkt ze wel vaak, maar qua hoeveelheid normaal volgens mij. Dat vaak is volgens mij meer omdat ze tussendoor nog al eens afgeleid wordt..
Wel neemt ze na een brokje, bijna altijd meteen een slokje water, dan weer een brokje en dan weer een slokje water, doen alle fretten dit?
Misschien wordt ik gewoon paranoia, haha..
Wel neemt ze na een brokje, bijna altijd meteen een slokje water, dan weer een brokje en dan weer een slokje water, doen alle fretten dit?
Misschien wordt ik gewoon paranoia, haha..
Brokjes zijn redelijk droog dus telkens een slokje is niet vreemd of heel raar.
Maar je hebt een vreemd probleem moet ik zeggen (met je fretje dan )
We blijven brainstormen!
Maar je hebt een vreemd probleem moet ik zeggen (met je fretje dan )
We blijven brainstormen!
Ik ben heel dankbaar voor jullie brainstorm!
Inderdaad is het een moeilijk gevalletje en daarom komt de dierenarts er ook niet uit.
Maar als je dan als fretten-beginner het wiel in je eentje moet zien uit te vinden, is het wel heel moeilijk.
Dus ik ben zeker heel dankbaar voor jullie hulp!
Inderdaad is het een moeilijk gevalletje en daarom komt de dierenarts er ook niet uit.
Maar als je dan als fretten-beginner het wiel in je eentje moet zien uit te vinden, is het wel heel moeilijk.
Dus ik ben zeker heel dankbaar voor jullie hulp!
Tja, het blijft allemaal toch een beetje gissen natuurlijk. Ik zou toch maar zo snel mogelijk even met Hanneke bellen, ik zou dat zo vroeg mogelijk doen in de ochtend, dan heb je de meeste kans dat ze niet al met klanten bezig is.
Ik maak mij het meeste zorgen om dat overgeven eigenlijk, dat is echt niet goed bij een fret. Dus hopelijk weet je toch op de een of andere manier in Eindhoven te komen want dat is dan niet voor niets ben ik bang.
Ik maak mij het meeste zorgen om dat overgeven eigenlijk, dat is echt niet goed bij een fret. Dus hopelijk weet je toch op de een of andere manier in Eindhoven te komen want dat is dan niet voor niets ben ik bang.
Ja ik denk ook dat dat het verstandigst is. Ik hoop dat ik snel terecht kan.
En het is ook heel fijn, dat er meer mensen zijn die denken dat er toch wel wat aan de hand is. Als je steeds bij de dierenarts staat en er wordt steeds gezegd dat je fret niks mankeert, ga je toch aan jezelf twijfelen als je weinig ervaring hebt met fretten..
En het is ook heel fijn, dat er meer mensen zijn die denken dat er toch wel wat aan de hand is. Als je steeds bij de dierenarts staat en er wordt steeds gezegd dat je fret niks mankeert, ga je toch aan jezelf twijfelen als je weinig ervaring hebt met fretten..
Probeer met je telefoon filmpjes te maken van symptomen die je ziet. Als je dat kan tenminste. Dat is ook altijd handig om bij de dierenarts te laten zien
Heel verstandig om je probleem hier voor te leggen, ik zie dat er al heel veel op geantwoord is met raadgevingen waar ik helemaal achter sta.
Ook mijn advies zou zijn morgen gelijk bellen met Hanneke van de Frettenkliniek in Eindhoven, jouw fretje wordt dan van kop tot staart nagekeken, bloed wordt mogelijk onderzocht en hopelijk is daar al iets uit af te leiden, en anders misschien al uit het lichamelijke onderzoek ! Het prettige is dat je bij Hanneke ook meteen de uitslagen hoort en ze alle eventuele medicijnen die nodig mochten wezen voor handen heeft.
Ik hoop dat je heel snel daar terecht kunt, hoe eerder hoe beter voor je fretje en voor jezelf !
Dit speelt eigenlijk al veels te lang, maar gelukkig ben je een bezorgd baasje, en ga je op verder onderzoek uit.
Vast heel veel succes !
Ook mijn advies zou zijn morgen gelijk bellen met Hanneke van de Frettenkliniek in Eindhoven, jouw fretje wordt dan van kop tot staart nagekeken, bloed wordt mogelijk onderzocht en hopelijk is daar al iets uit af te leiden, en anders misschien al uit het lichamelijke onderzoek ! Het prettige is dat je bij Hanneke ook meteen de uitslagen hoort en ze alle eventuele medicijnen die nodig mochten wezen voor handen heeft.
Ik hoop dat je heel snel daar terecht kunt, hoe eerder hoe beter voor je fretje en voor jezelf !
Dit speelt eigenlijk al veels te lang, maar gelukkig ben je een bezorgd baasje, en ga je op verder onderzoek uit.
Vast heel veel succes !
Koda en ik reizen zo meteen af naar Eindhoven! We hebben een afspraak om 13:50.
En ik ben verschrikkelijk zenuwachtig..
En ik ben verschrikkelijk zenuwachtig..
oh wat goed dat je zo snel al kunt gaan zeg. Mijn duimen gaan hard draaien!
Heel veel succes met Koda!
Mijn duimen draaien ook en hopelijk weet je nu wat er speelt met haar.
Mijn duimen draaien ook en hopelijk weet je nu wat er speelt met haar.
Ik ben heel blij dat je naar Hanneke gaat, dan weet je tenminste zeker dat je erachter komt wat er aan de hand is.
Succes in ieder geval en een goede reis! gelukkig is het niet zo warm vandaag.
Edit; oh, zie dat je er al bent.
Succes in ieder geval en een goede reis! gelukkig is het niet zo warm vandaag.
Edit; oh, zie dat je er al bent.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik ben heel benieuwd wat Hanneke ervan vind! Fijn dat je al zo snel terecht kan. Succes met Koda.
Spannend! Goed dat je bij Hanneke bent nu
Weet je al wat?
Pfff eindelijk thuis..
Mijn arme kleine meisje..
Koda heeft een Chronische Middenoorontsteking, daarbij heeft ze toch ook erg last van haar keel, heeft ze een maagontsteking en heeft ze ontstoken nieren..
Wat ben ik blij dat ik naar Hanneke gegaan ben!
Aan de ene kant ben ik geschrokken, maar tegelijkertijd was het ook niet eens echt een verrassing.. Wel frustrerend dat ik in de eerste maand dat ik Koda had al zei dat er iets met haar oortjes was, elke keer dat ik bij een dierenarts was, heb ik gezegd dat ze de oortjes moesten controleren, dat er iets was, maar steeds kreeg ik te horen dat er echt niets was met haar oortjes..
De maagontsteking is waarschijnlijk ontstaan door de stress van de pijn in combinatie met de medicatie die ze heeft gekregen.
D'r nieren zijn ontstoken, maar werken verder gelukkig prima.
Ik heb een heel stapeltje medicijnen meegekregen en we gaan er het beste van maken.
Alleen moet Koda ook Polaramine-tabletjes, maar nu weet ik eigenlijk niet hoe ik die moet geven? Moet ik ze fijn stampen? Of net als de Marbocyl oplossen in water? Weten jullie dat?
Mijn arme kleine meisje..
Koda heeft een Chronische Middenoorontsteking, daarbij heeft ze toch ook erg last van haar keel, heeft ze een maagontsteking en heeft ze ontstoken nieren..
Wat ben ik blij dat ik naar Hanneke gegaan ben!
Aan de ene kant ben ik geschrokken, maar tegelijkertijd was het ook niet eens echt een verrassing.. Wel frustrerend dat ik in de eerste maand dat ik Koda had al zei dat er iets met haar oortjes was, elke keer dat ik bij een dierenarts was, heb ik gezegd dat ze de oortjes moesten controleren, dat er iets was, maar steeds kreeg ik te horen dat er echt niets was met haar oortjes..
De maagontsteking is waarschijnlijk ontstaan door de stress van de pijn in combinatie met de medicatie die ze heeft gekregen.
D'r nieren zijn ontstoken, maar werken verder gelukkig prima.
Ik heb een heel stapeltje medicijnen meegekregen en we gaan er het beste van maken.
Alleen moet Koda ook Polaramine-tabletjes, maar nu weet ik eigenlijk niet hoe ik die moet geven? Moet ik ze fijn stampen? Of net als de Marbocyl oplossen in water? Weten jullie dat?
Dit topic is gesplitst en gaat hier verder.