Gemalen muis bij chronische middenoorontsteking e.d.
Gemalen muis bij chronische middenoorontsteking e.d.
Net gezien bij Prooidier : gemalen muis in worstvorm !
Diepgevroren gemalen muisworstjes 250 gr.
Aanvullende info:
Zeer geschikt voor fretten die geen prooi willen of kunnen eten. Bijvoorbeeld bij chronische middenoorontsteking waardoor het kauwen van hele prooi te pijnlijk is. Tevens zeer geschikt om je fret of kat KVV te leren eten.
Het gebruik: Uit de vriezer halen en rustig laten ontdooien in de koelkast.
http://www.prooidier.nl/node/4466" onclick="window.open(this.href);return false;
Diepgevroren gemalen muisworstjes 250 gr.
Aanvullende info:
Zeer geschikt voor fretten die geen prooi willen of kunnen eten. Bijvoorbeeld bij chronische middenoorontsteking waardoor het kauwen van hele prooi te pijnlijk is. Tevens zeer geschikt om je fret of kat KVV te leren eten.
Het gebruik: Uit de vriezer halen en rustig laten ontdooien in de koelkast.
http://www.prooidier.nl/node/4466" onclick="window.open(this.href);return false;
- fem fatale
Re: Gemalen muis bij chronische middenoorontsteking e.d.
Ja, die zag ik ook bij de groothandel. Nog niet besteld, wel heel blij mee, want mijn kat met gebitsproblemen is een redelijke zeikerd over KVV (Ok, al mijn dieren zijn zeikerds over KVV, ze lusten geen gemengde vormen ).
Ik vond het wel redelijk duur, maar als aanvulling lijkt het me goed.
Ik vond het wel redelijk duur, maar als aanvulling lijkt het me goed.
Dat is goed nieuws zeg!
Ja dat heb ik een tijd geleden ook almeens gezien, inderdaad jammer dat t zo prijzig is, maar wel een uitkomst!
Beter dan dat je er zelf de staafmixer op moet zetten.
Dat is inderdaad beter dan zelf doen
Nou inderdaad, daar moet ik echt niet aan denken.....
Alleen de prijs is erg hoog voor maar een rolletje van 250 gram..... maar voor tussendoor als aanvulling is het wel praktisch dat het al in een rolletje zit !
Alleen de prijs is erg hoog voor maar een rolletje van 250 gram..... maar voor tussendoor als aanvulling is het wel praktisch dat het al in een rolletje zit !
Hoeveel kost zo'n rolletje dan?
€ 4,95 per rolletje van 250 gram.
Maar goed, ga daar maar eens voor staan malen..... als het dagelijkse kost is wordt het wel een ander verhaal.
Maar goed, ga daar maar eens voor staan malen..... als het dagelijkse kost is wordt het wel een ander verhaal.
Die gemalen muizenworst bestaat toch wel al een tijdje hoor.
Ik heb hier nog een link waar de muizenworst nog iets goedkoper is:http://versvoer.nl/oscommerce/product_i ... ts_id/1020
Maar dan vind ik 3,90 nog aan de dure kant.
Ik maal daarom mijn muizen toch liever zelf.
Ik heb mijn muizen namelijk voor 50 cent per stuk, ongeacht of het joekels of kleintjes zijn.
Dus vraag ik uiteraard elke keer om joekels van muizen.
Maar los daarvan, vind ik het niet zo heel erg om de muizen te vermalen voor mijn meiden.
Zeker als ik zie met hoeveel smaak het gegeten wordt
En daar doe ik het voor, want ik weet hoe dol ze op hun muizen zijn
Tja, het is wel een vies karweitje.
Helemaal als je bedenkt dat ik ook nog eens voordat ik de muizen maal ,de darmpjes eruit moet halen omdat ze die niet lusten .
Gelukkig word je daar wel behendig in, en gaat het elke keer beter en sneller.
Ik weet nu volgens mij ook, hoe alle organen van een muis eruit zien aan de binnenkant
Ik heb hier nog een link waar de muizenworst nog iets goedkoper is:http://versvoer.nl/oscommerce/product_i ... ts_id/1020
Maar dan vind ik 3,90 nog aan de dure kant.
Ik maal daarom mijn muizen toch liever zelf.
Ik heb mijn muizen namelijk voor 50 cent per stuk, ongeacht of het joekels of kleintjes zijn.
Dus vraag ik uiteraard elke keer om joekels van muizen.
Maar los daarvan, vind ik het niet zo heel erg om de muizen te vermalen voor mijn meiden.
Zeker als ik zie met hoeveel smaak het gegeten wordt
En daar doe ik het voor, want ik weet hoe dol ze op hun muizen zijn
Tja, het is wel een vies karweitje.
Helemaal als je bedenkt dat ik ook nog eens voordat ik de muizen maal ,de darmpjes eruit moet halen omdat ze die niet lusten .
Gelukkig word je daar wel behendig in, en gaat het elke keer beter en sneller.
Ik weet nu volgens mij ook, hoe alle organen van een muis eruit zien aan de binnenkant
Goed van je hoor dat je dat zelf doet, het went ook wel, ik knip vaak de muizen doormidden als ze erg groot zijn, dat lukt me nu aardig. Dan worden ze ook vaak beter gegeten, ook voor mijn kat Beertje moest ik ze doorknippen, vaak in drieën, lag ook aan de maat muis natuurlijk, anders kon hij ze niet goed meer bijten met zijn drie kiezen.....
Dat adres kende ik nog niet, ga zo eens even kijken daar !
Dat adres kende ik nog niet, ga zo eens even kijken daar !
- fem fatale
Ik ben blij dat Jet ondanks haar 3 kiezen gewoon muizen eet. Zij is vreemd genoeg de beste langer van mijn 3 katten, maar ze haalt het niet bij Puk.
Maargoed, Jet is pas 3, de kans is groot dat ze in de loop van haar leven nog meer tanden verliest en zolang zelf malen voor mij geen optie is, ben ik blij dat dit bestaat.
Maargoed, Jet is pas 3, de kans is groot dat ze in de loop van haar leven nog meer tanden verliest en zolang zelf malen voor mij geen optie is, ben ik blij dat dit bestaat.
Knap hoor Esther dat je dat zelf doet, ik krijg bij het idee al de kriebels.
Ha, ha!
Ik doe het ''graag'' voor mijn meisjes
Ik doe het ''graag'' voor mijn meisjes
Ik vind het knap hoor....
Ieww ik moet er niet aan denken!
Maar ja, aan de andere kant, als Koda echt geen muis meer zou kunnen eten, zou ik volgens mij ook wel weer gek genoeg zijn om dat te doen.. Maar ik hoop dat ik dat nooit zal hoeven doen!
Maar ja, aan de andere kant, als Koda echt geen muis meer zou kunnen eten, zou ik volgens mij ook wel weer gek genoeg zijn om dat te doen.. Maar ik hoop dat ik dat nooit zal hoeven doen!