Fretten kunst
Fretten kunst
Waarschijnlijk omdat ik zelf nog wel eens wat fretten schilder ben ik regelmatig op zoek naar fretten kunstwerkjes zoals mooie schilderijen, tekeningen, beeldjes of sieraden. Maar eigenlijk zie ik maar weinig moois op dit gebied.
Nu was ik net weer aan het googlen en vond ik zowaar wel een aardige tekening:
En een site voor achtergrond afbeeldingen voor de PC met wel een heel erg mooie afbeelding! Die heb ik gelijk binnen gehaald:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of jullie wel eens wat zien op dit gebied.
Nu was ik net weer aan het googlen en vond ik zowaar wel een aardige tekening:
En een site voor achtergrond afbeeldingen voor de PC met wel een heel erg mooie afbeelding! Die heb ik gelijk binnen gehaald:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of jullie wel eens wat zien op dit gebied.
Re: Fretten kunst
Ik zie net trouwens dat mijn nieuwe wallpaper een veel groter plaatje is oorspronkelijk, erg fraai ook:
WOW!
Dat koppie op de 1e tekening
En die 2e is heel erg apart om te zien.
Die ga ik dus ook naar bij mijn afbeeldingen verzameling van fretjes zetten
Dat koppie op de 1e tekening
En die 2e is heel erg apart om te zien.
Die ga ik dus ook naar bij mijn afbeeldingen verzameling van fretjes zetten
Wanneer je zelf mooie plaatjes hebt van fretten kunstwerkjes mag je ze hier ook plaatsen als je wilt.
Ik heb een paar leuke. Net zoals jij ben ik steeds op zoek
Ik zit nu alleen met de ipad, dus kan niets plaatsen. Morgen zal ik achter de pc kruipen.
Ik zit nu alleen met de ipad, dus kan niets plaatsen. Morgen zal ik achter de pc kruipen.
Deze is ook wel aardig:
Ook wel aardig? Ik vind deze erg fraai!
Ik vind hem aardig omdat er iets raars is met het koppie, het ene oogje staat een beetje raar.Kick schreef:Ook wel aardig? Ik vind deze erg fraai!
Die laatste is ook erg fraai, jammer van die tekst erdoor heen.
Die eerste is volgens mij zo'n nep tekening, gemaakt op de computer, dat kan ik nou nooit zo kunstig vinden.
Die laatste is idd erg mooi!
Ik kom steeds mooie tegen op m'n telefoon, maar kan ze zo niet linken. Ik probeer het nog even vanaf m'n pc morgen!
Oh ik ben benieuwd!
Ik kwam op Etsy een aantal mooie dingen tegen. Ik vind dat ook een leuke website om rond te kijken. Een soort marktplaats van zelfgemaakte (mooie) spullen.
Ik vind deze vilt-fret zo mooi (alleen erg duur):
Andere foto. Dit is gewoon net een echte fret (die wat raar ligt):
Een andere vilten fretje:
Nog wat andere kunstplaatjes van Etsy:
Een canvas:
Gewoon schattig:
En tenslotte deze. Ik hou niet van goud, maar vind het glas toch wel fascinerend:
Website: http://www.etsy.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind deze vilt-fret zo mooi (alleen erg duur):
Andere foto. Dit is gewoon net een echte fret (die wat raar ligt):
Een andere vilten fretje:
Nog wat andere kunstplaatjes van Etsy:
Een canvas:
Gewoon schattig:
En tenslotte deze. Ik hou niet van goud, maar vind het glas toch wel fascinerend:
Website: http://www.etsy.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Die laatste is mooi! Ik vind die vilten fretjes een beetje eng, alsof het opgezette fretten zijn
Wow, dat glazen beeldje is beeldschoon inderdaad. Dat vilten fretje vind ik een beetje eng, het lijkt zo echt dat het wel een opgezette fret lijkt. Maar wel erg kunstig gemaakt.
Wel weer een leuke aanvulling, thanks!
Oh en eigenlijk mag mijn eigen beeldje van een fret niet ontbreken. Dat heb ik op het laatste frettensymposium gekocht en is gemaakt door Marjolein en ik ben daar nog steeds heel erg blij mee:
Wel weer een leuke aanvulling, thanks!
Oh en eigenlijk mag mijn eigen beeldje van een fret niet ontbreken. Dat heb ik op het laatste frettensymposium gekocht en is gemaakt door Marjolein en ik ben daar nog steeds heel erg blij mee:
Alles is te bestellen via Etsy, maar die bovenste vind ik met 192 euro net wat te duur..
Oh jij hebt die van Marjo, die is zoooo mooi!! Ik heb een beeldje van Daphne, maar daar moet ik nog maar eens een foto van maken
Oh jij hebt die van Marjo, die is zoooo mooi!! Ik heb een beeldje van Daphne, maar daar moet ik nog maar eens een foto van maken
Dat zijn mooie fretjes van vilt...net echt!
Er staan wel meer leuke dingen op die site. Bedankt Birgit
Dat beeldje van Marjolijn is zo mooi!
Er staan wel meer leuke dingen op die site. Bedankt Birgit
Dat beeldje van Marjolijn is zo mooi!
Echt heel mooi die vilten fretjes zeg ! Super !
Ik vind ze eigenlijk gewoon allemaal mooi!