Heeft iemand enig idee of deze afbeelding als poster te bestellen is? Ik heb al een beetje lopen spitten maar kan niets vinden.
Ik heb het plaatje nu als achtergrondscherm maar daar zie je eigenlijk veel te weinig van natuurlijk als je aan het werk bent op je PC.
Deze zijn trouwens wel grappig, ook al heb ik het idee dat het niets met echt schilderen te maken heeft, vooral de eerste lijkt wel gewoon gefotosoept:
Grappig! Ik denk dat het echt geschilderd is want als je dit zou fotosoepen dan zouden de proporties goed zijn en je ziet bij die albino dat het niet helemaal klopt.
Toch ziet de grote afbeelding eruit alsof het een bewerkte foto is, kan die afbeelding alleen niet rechtstreeks hier neerzetten dus even een linkje: http://fineartamerica.com/featured/whit ... tlage.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Met prachtig bedoel ik ook meer de techniek die ze tegenwoordig gebruiken voor tattoos. Niet zozeer het ontwerp zelf, dat vind ik inderdaad ook niet mooi...
Prachtig! Ik ga ook zeker een poster bestellen van die Surge of Fur. Ik zit net in mijn Albino fase nu. Die heb ik nog nooit gezien. Sta helemaal perplex .