Jillz

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
Mayke

Re: Jillz en Pipocas

Bericht door Mayke »

Wat een lievertje Karen, heel veel geluk en plezier van deze mooie dame ! :ferret: :hart:
yvonne
Aantal fretten: 1

Bericht door yvonne »

Had haar al op facebook gezien, maar het is echt een schatje hoor! En ik vind haar naam zo grappig, wilde al vragen wat het betekent maar dat weten we dan nu ook :) Ik hoop dat ze bij jullie haar plekkie gaat vinden en ik ben natuurlijk ook benieuwd of het gaat klikken met Jillz. Dat stress-bijten deed Bibi ook de eerste tijd, komt vast goed!
Karen

Bericht door Karen »

Dat bijten ben ik ook niet bang voor hoor. Ze is uit haar doen nu. Mede daarom heb ik, tegen verschillende adviezen in vandaag Jillz en haar niet samen gedaan. Ik vind dat ze eerst zelf haar draai moet vinden en tot rust moet komen.
Gelukkig eet ze prima en draait ze mooie drolletjes :D
yvonne

Bericht door yvonne »

Ik denk dat dat een goeie beslissing is Karen. Laat haar eerst maar rustig wennen, ik heb het bij Bibi (ook op advies) niet gedaan en daar heb ik nu nog spijt van. Het was beter geweest als ik haar die tijd wel gegeven had. Maar ja, ik was onervaren en ging af op advies van anderen. Fijn dat ze wel goed eet!
Mayke

Bericht door Mayke »

Dat is al heel belangrijk dat ze goed eet..... ! Geen rare poepjes gelukkig van de stress. :D
ray

Bericht door ray »

Wat een schatje :hart:
Goed dat je haar eerst haar draai laat vinden en dan pas voorstelt aan Jillz.

Geniet ervan Karen en ben benieuwd naar je verhalen :D
Karen

Bericht door Karen »

Vandaag is ze al iets rustiger. Ze ligt lekker op haar waterbed te slapen. Vanochtend heeft ze ook heerlijk gespeeld, ook met speelgoed en samen met mij met balletjes en een hengeltje. Na een halfuurtje alles besnuffelen en rondrennen, ging ze los. Mokken en dansen en gek doen. Ze vindt de doorzichtige speelbuis helemaal geweldig en ginger steeds weer doorheen :lol: De muismat heeft ze zich ook goed mee uitgeleefd en de snipperbak met papiersnippers heeft ze ook ontdekt. En het is een verzamelaarster :juich: Zo leuk, rent dat kleine ding met allemaal balletjes en knuffeltjes door de kamer! Eerst wist ze nog niet goed waar ze het moest verstoppen en bleef ze maar met een balletje in haar bekkie rondrennen. Even later vond ze onder de leunstoel wel een goed plekje en toen werd alles wat interessant was daar naar toe gesleept :lach:

In het begin was ze ook weer erg bijterig. Vooral erg verdedigend bij het schoonmaken van haar kooi. Elk stukje vlees lustte ze rauw. Toen ze wat later haar draai gevonden had bij het spelen, kwam ze regelmatig eventjes buurten en aan mijn vingers snuffelen zonder bijt poging. Alleen als ik haar oppak is het gelijk aanvallen en goed ook! Dat doe ik dus minimaal op het moment, totdat ze meer vertrouwen in mij heeft. Gaat goed komen, daar ben ik van overtuigd ;)
yvonne

Bericht door yvonne »

Wat fijn Karen dat het spelen zo goed ging! En je weet dus nu waar je moet zoeken als je iets kwijt bent :fluit:
Danielle

Bericht door Danielle »

leuk dat verzamelen! dat wordt dus geen sleutels laten slingeren :brush:
Esther

Bericht door Esther »

Heerlijk dat ze haar draai aan het vinden is, én dat ze van verzamelen houdt! :lol:
Ik vind het altijd prachtig om een fretje voorbij te zien sluipen met gestolen buit :mrgreen:
Kick

Bericht door Kick »

Haha, totdat je écht iets kwijt bent ;) Kan me nog een verhaal herinneren van iemand die haar telefoon kwijt was en die bleek in het nachthok van haar fret te liggen (toch Danielle?) :brush:
Mayke

Bericht door Mayke »

Ik ken nog het verhaal van een brandweerpasje van iemand..... zie het nog gebeuren hoe dat 'weg gesmokkeld' werd door een fretje van Karlijn..... :lol:

Maar fijn dat Pipocas zich al wat meer thuis gaat voelen, leuk dat ze van verhuizen houdt ! :lol:
Esther

Bericht door Esther »

Of wat dacht je van een gestolen kunstgebit, van je vriend die naar een afspraak moest :mrgreen:
Ik heb dit uiteraard nooit verteld hé! :fluit:
Ik lag toen dus echt helemaal in een deuk van het lachen, maar mijn vriend dus niet :lol:
ray

Bericht door ray »

:lach:
Marjan

Bericht door Marjan »

Hahaha, dat is echt erg! :lol:
Karen

Bericht door Karen »

Oh dat is erg :shock: :lach:

Voorlopig houdt Pipocas het nog bij balletjes en kleine knuffelbeestjes :mrgreen:
yvonne

Bericht door yvonne »

:lach:
Kick

Bericht door Kick »

:lach: Oh echt! geweldig :mrgreen:
Mayke

Bericht door Mayke »

Dat lijkt me wat zeg..... :lach:
Birgit
Aantal fretten: 0

Bericht door Birgit »

Gefeliciteerd nog met Pipocas!! Ik had haar al voorbij zien komen, maar nog niet gereageerd :oops: mooi beestje!!

En ik ben wel stiekem een beetje nieuwsgierig waar ze vandaan komt :oops:
Plaats reactie