Jillz

In dit forum kun je alles kwijt over de belevenissen van je fret(ten)
ray
Aantal fretten: 1

Re: Jillz en Pipocas

Bericht door ray »

Ik sluit me helemaal aan bij mijn voorgangers, vind het juist een beslissing die toont hoeveel je van Pipocas houd.

knuffel
Karen

Bericht door Karen »

Pipocas had het direct weer helemaal naar haar zin op haar oude adres. Ze is in haar oude groepje met zusje, half zusje, mama en tante terug geplaatst en dan was gelijk weer helemaal koek en ei. Ze krulden heerlijk tegen elkaar aan in een mandje, na een uitbundige snuffelpartij en ging liggen slapen.
Een poosje later heb ik heerlijk met de dames gespeeld, zonder dat er een poging tot bijten gedaan is :D

Heel opvallend en eigenlijk heel bijzonder om te zien en merken dat dit dametje een echt groepsfretje is...bij deze andere meiden dan. Ze zijn heel lief en relaxed met elkaar.

Ik heb met verbazing staan kijken. Ik heb altijd gedacht en geleerd dat fretten echte solitaire dieren zijn en dat je blij mag zijn als je twee fretten samen kunt houden zonder op den duur problemen te verwachten. Dit dametje heeft in ieder geval haar soulmate echt nodig om zich gelukkig te voelen...haar mama en half zusje zijn haar "thuis".

Ik heb best een traantje gelaten om haar terug te brengen, maar met haar tevreden snoetje, rustige oogjes en opstaande oortjes voor mijn ogen, weet ik dat ik voor haar de juiste beslissing genomen heb. Haar geluk is voor mij het belangrijkste!
Marjan

Bericht door Marjan »

Karen schreef:Dit dametje heeft in ieder geval haar soulmate echt nodig om zich gelukkig te voelen...haar mama en half zusje zijn haar "thuis".
Ik hoop maar dat de fokster dit nu ook inziet en dat ze die drie ook in de toekomst niet zal gaan scheiden. Het klinkt in ieder geval heel bijzonder zoals dat stel met elkaar omgaat. :)
Kick

Bericht door Kick »

Wat zijn fretten dan toch eigenlijk onpeilbare diertjes als je dit zo leest...

Ik snap je tranen hoor, ik zou er ook ziek van zijn :( Maar kennelijk (en gelukkig!) is dit voor haar het best dus dan moet het zo zijn.
yvonne

Bericht door yvonne »

Wat een bijzonder verhaal Karen! Maar heel fijn voor jou om te zien dat je de juiste beslissing genomen hebt voor Pipocas en dat zij nu happy is. En natuurlijk hoort daar een traantje bij :(
Je hebt je uiterste best gedaan maar het werkte voor haar gewoon niet. En wie weet komt er wel weer een ander fretje op jullie pad dat wel bij jullie past.
Karen

Bericht door Karen »

Marjan schreef:
Karen schreef:Dit dametje heeft in ieder geval haar soulmate echt nodig om zich gelukkig te voelen...haar mama en half zusje zijn haar "thuis".
Ik hoop maar dat de fokster dit nu ook inziet en dat ze die drie ook in de toekomst niet zal gaan scheiden. Het klinkt in ieder geval heel bijzonder zoals dat stel met elkaar omgaat. :)
Die vroeg gelijk of ik ze niet alle drie wilde meenemen :mrgreen:
Dat heb ik maar niet aan Rui gevraagd :fluit: :clown:
Marjan

Bericht door Marjan »

Lijkt mij een slimme zet. :lol:
Esther

Bericht door Esther »

Fijn dat Pipocas het helemaal naar haar zin heeft bij haar moeder en half zusje :D
Karen

Re: Jillz

Bericht door Karen »

Jillz heeft het hele rijk weer alleen. De FN is helemaal voor haar en boven is ook alles weer toegankelijk gemaakt, zodat ze kan gaan en staan waar ze wil. Voorlopig komt er geen andere fret bij...
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik denk dat Jillz daar wel van geniet. :D
Kick

Bericht door Kick »

Het zal ook voor haar veel rustiger zijn nu zo in haar eigen paleisje ;)
Karen

Bericht door Karen »

Hahahaha....Jillz is vandaag echt naar de weg aan het zoeken in haar kooi :lach:

Ik geef haar boven eten, want dan kan ik het met het trappetje afsluiten als ze los is. Zo vind ik geen prooi tussen mijn shirts en bh's :lol: Dan kan ze gewoon het onderste deel van de kooi in voor de bak en eventueel te slapen.

Vanochtend stond ze al beneden te wachten toen ik kwam met eten. Ik roep haar en tik tegen het etensbakje...trommel op de bodemplaat boven en ga met mijn hand door de verdiepingsopening. Gaat ze heel druk heen en weer lopen rennen, plateau op en af, maar bedenkt ze niet dat ze naar boven moet....dus ik doe het onderste deurtje open om haar op het trappetje naar boven te zetten. Wat doet die geit? Klimt ze via mijn arm op mijn hoofd om vervolgens via de buitenkant aan de tralies van de bovenste kooi te gaan plukken :shock: :lach:
Malle frettie :hart:
Mariël

Bericht door Mariël »

:lach: Geweldig!
Marjan

Bericht door Marjan »

Zeker een malle fret. :lol:
Kick

Bericht door Kick »

Haha, is ook een manier :mrgreen:
Esther

Bericht door Esther »

Ha, ha : Ik zie het helemaal voor me! :lol:
ray

Bericht door ray »

hahaha :lol:
Heerlijk die frettenstreken.
yvonne

Bericht door yvonne »

Wat een truus zeg!
*oeps er heet toch niemand truus hier hoop ik*

Heerlijk gek beest :hart:
Marjan

Bericht door Marjan »

Haha, volgens mij niet. :lol:
Karen

Bericht door Karen »

Die kleine smurf weet de weg al goed te vinden hoor :lol: ...ze weet inmiddels ook dat de muisjes "op slot" zijn als ze los loopt. Ze komt mij roepen als ze honger heeft :mrgreen:
Plaats reactie