Bo geeft over
Re: Bo geeft over
Een gespannen buik is niet goed.
Vind ik ook zorgelijk klinken
Succes morgen Ray. Ik hoop dat je dan eindelijk wat duidelijkheid krijgt
Succes morgen Ray. Ik hoop dat je dan eindelijk wat duidelijkheid krijgt
Ondanks haar gespannen buikje is het wel fijn dat ze haar eten binnen heeft gehouden,
en zelfs met Rebel gespeeld heeft
Veel succes morgen!
en zelfs met Rebel gespeeld heeft
Veel succes morgen!
Van mij ook succes!
Nou mensen, vanochtend om 8:30 uur met pijn in mijn hart Bo achtergelaten bij de DA. Ik heb gewoon thuis een potje zitten janken Maar ze is weer thuis!!
Bloedonderzoek is nu wel gelukt en daar kwamen geen rare dingen naar voren. Leverwaarden waren wel wat verhoogd, maar nog binnen "normaal" (Komt door de metacam waarschijnlijk) Hij gaf me ook een compliment, dat ik niet door ben gegaan met de metacam. "Ik las het gisteren en maakte me al zorgen, omdat het toch zwaar om de maag valt" zei hij.
Hij heeft ook wat bloed opgestuurd naar een lab, om de ontstekingscellen te laten testen. (dat was het enige wat hij niet zelf kon testen) en ook gewoon voor de zekerheid dat hij niks gemist heeft.
Voorlopig moet ik haar ondersteunen met sulcralfaat en mag ze weer brokjes eten.
Nu is ze uitgeteld van al de indrukken en ligt te slapen in haar slaapzak.
Bloedonderzoek is nu wel gelukt en daar kwamen geen rare dingen naar voren. Leverwaarden waren wel wat verhoogd, maar nog binnen "normaal" (Komt door de metacam waarschijnlijk) Hij gaf me ook een compliment, dat ik niet door ben gegaan met de metacam. "Ik las het gisteren en maakte me al zorgen, omdat het toch zwaar om de maag valt" zei hij.
Hij heeft ook wat bloed opgestuurd naar een lab, om de ontstekingscellen te laten testen. (dat was het enige wat hij niet zelf kon testen) en ook gewoon voor de zekerheid dat hij niks gemist heeft.
Voorlopig moet ik haar ondersteunen met sulcralfaat en mag ze weer brokjes eten.
Nu is ze uitgeteld van al de indrukken en ligt te slapen in haar slaapzak.
Oh gelukkig toch redelijk goed nieuws! Ook al blijft het natuurlijk vervelend dat ze zo misselijk blijft, zelf denk ik dat een wat langere antibioticakuur haar goed zou doen, twee weken synulox is gewoon te kort bij een serieus maagprobleem.
Gelukkig geen rare dingen naar voren gekomen
....maar heel eerlijk....je weet nu nog niet veel meer dan vorige week. Waarom is ze steeds zo misselijk
Ik hoop dat het in ieder geval nu over is en ze weer haar vrolijke en ondeugende zelf gaat zijn.
....maar heel eerlijk....je weet nu nog niet veel meer dan vorige week. Waarom is ze steeds zo misselijk
Ik hoop dat het in ieder geval nu over is en ze weer haar vrolijke en ondeugende zelf gaat zijn.
Het is altijd vreselijk als je ze moet achterlaten maar gelukkig is Bo weer thuis.
En wat Karen zegt is natuurlijk wel zo maar wie weet zegt het onderzoek waar je nu op moet wachten nog iets.
En wat Karen zegt is natuurlijk wel zo maar wie weet zegt het onderzoek waar je nu op moet wachten nog iets.
Fijn dat Bo weer bij jou thuis is!
Dank jullie wel.
@Karen dat wordt nu onderzocht, zou een ontsteking in de maag kunnen zijn. Maar dat krijg ik nog te horen.
@Marjan de DA gaf aan dat hij meer is voor een kortdurende kuur synolux, omdat het toch belastend is voor haar hele lichaam zo'n kuur. Mocht uit het bloed blijken dat een kuur toch nodig is, krijgt ze die alsnog en dan wat langer.
@Karen dat wordt nu onderzocht, zou een ontsteking in de maag kunnen zijn. Maar dat krijg ik nog te horen.
@Marjan de DA gaf aan dat hij meer is voor een kortdurende kuur synolux, omdat het toch belastend is voor haar hele lichaam zo'n kuur. Mocht uit het bloed blijken dat een kuur toch nodig is, krijgt ze die alsnog en dan wat langer.
Sylulox is helemaal niet zo belastend hoor en er is nu eenmaal gebleken dat je voor een serieus maagprobleem minimaal een maand synulox moet geven om resultaat te zien.
Ik denk ook dat de blijvende schade die ze nu oploopt doordat haar maagje aangetast raakt door de helicobacter veel meer schade toebrengt aan haar lijfje dan een langdurige synoloxkuur.
Ik denk ook dat de blijvende schade die ze nu oploopt doordat haar maagje aangetast raakt door de helicobacter veel meer schade toebrengt aan haar lijfje dan een langdurige synoloxkuur.
We gaan het vanzelf zien morgen, dan krijg ik het labresultaat terug.
Ben benieuwd hoelaat je iets hoort en wat de uitslag is.
Ik ben benieuwd....hoe doet Bo het vandaag?
De uitslag is binnen.
Niks alarmerends gelukkig, ontstekingscellen waren ook bijna "normaal".
Ze doet het erg goed vandaag, lekker aan het spelen, ontlasting is goed en ze heeft niet meer gespuugd.
Niks alarmerends gelukkig, ontstekingscellen waren ook bijna "normaal".
Ze doet het erg goed vandaag, lekker aan het spelen, ontlasting is goed en ze heeft niet meer gespuugd.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
ga zo door Bo !
Fijn om te horen!