Blackie en Witte
Re: Blackie en Witte
Wat een schatje 

@ Kick: Tja, daar heb je helemaal gelijk in!
Ik zal zelf weer eens wat foto's van mijn dametjes gaan maken en hier neerzetten.

Ik zal zelf weer eens wat foto's van mijn dametjes gaan maken en hier neerzetten.
Nou, kom maar op met die foto's 

Hier zijn ze dan:

Zo liggen ze elke dag wel een keer samen in hun mandje

Witte is heel erg relaxed, en heeft zeker zo'n 5 minuutjes zo gehangen, voordat ze het mandje echt uitkwam

Zo liggen ze elke dag wel een keer samen in hun mandje

Witte is heel erg relaxed, en heeft zeker zo'n 5 minuutjes zo gehangen, voordat ze het mandje echt uitkwam

Wat een leuke foto's Esther!
Wat geweldig 

Heerlijke foto's en heerlijk hoe ze zo samen liggen. Bijna Ying en Yang 

Zucht, soms zou je toch echt eens een keer fret willen zijn. 

Wat een heerlijke relaxfretties 

Ahhh wat een schatjes! 

Wat een lief stel. Leuke foto's !

Witte heeft een bultje in haar nek, en dat zit er eigenlijk al sinds het laatste bezoek aan Hanneke.
Ik dacht dat dat gekomen was door het zetten van de spuit Marbocyl of door de spuit met entingsstof
Het was een klein bultje en ik heb het verder ook niet echt meer gevoeld tot gisteravond en nu is het kleine bultje toch wel wat groter geworden, zoals een muggenbult ongeveer.
Het doet haar geen pijn en het jeukt ook niet en is verder ook niet rood of zo, dus zit ik echt te dubben wat ik hier nu mee aanmoet
Wel of niet naar Hanneke gaan....
Ik zal eens kijken of het me lukt om een goede foto van het bultje te maken.
Ik dacht dat dat gekomen was door het zetten van de spuit Marbocyl of door de spuit met entingsstof

Het was een klein bultje en ik heb het verder ook niet echt meer gevoeld tot gisteravond en nu is het kleine bultje toch wel wat groter geworden, zoals een muggenbult ongeveer.
Het doet haar geen pijn en het jeukt ook niet en is verder ook niet rood of zo, dus zit ik echt te dubben wat ik hier nu mee aanmoet

Wel of niet naar Hanneke gaan....
Ik zal eens kijken of het me lukt om een goede foto van het bultje te maken.
Vreemd zeg...
Zolang ze er geen last van heeft en het ook niet groter meer wordt zou ik het even aankijken hoor. En anders gewoon even een mailtje sturen?
Ja, een mail sturen ga ik sowieso doen!
Een foto maken lukt nu niet want ze wil niet stil blijven liggen
Dus dan maar wachten tot ze in slaap valt, en dan kijken of het wel gaat lukken....
Een foto maken lukt nu niet want ze wil niet stil blijven liggen

Dus dan maar wachten tot ze in slaap valt, en dan kijken of het wel gaat lukken....

Vreemd. Misschien toch wel een reactie op de injectie? Ik zou er ook even een mailtje over sturen..
Het bultje bij Witte is helemaal weg 

Mooi zo!