Jillz
Re: Jillz
Vandaag was ze nog echt niet lekker...veel hoesten en pruttelen. Ze had ook niet echt zin in eten behalve een beetje waltham. Ach ze heeft spekkies genoeg en als ze trek heeft komt ze me dat wel duidelijk maken
De neusspray geven gaat eigenlijk gemakkelijk bij haar. Dat valt me alles mee....de andere meds neemt ze ook goed, dus dat is een zorg minder.
Ze heeft zich net uitgeleefd bij Rui op de badkamer
Stout is ze dus nog genoeg
De neusspray geven gaat eigenlijk gemakkelijk bij haar. Dat valt me alles mee....de andere meds neemt ze ook goed, dus dat is een zorg minder.
Ze heeft zich net uitgeleefd bij Rui op de badkamer
Stout is ze dus nog genoeg
Ze is wat minnetjes en heeft duidelijk pijn. Van de oortjes en haar nieren denk ik...ik laat haar maar haar eigen plan trekken en houd haar ondertussen goed in de gaten. Wel sneu hoor
Ik merk eigenlijk zelf niet of de neusspray ook wat doet bij haar. Het is niet als bij mensen dat ze minder snotterig wordt of zoiets...ze laat het wel makkelijk toedienen.
Ik merk eigenlijk zelf niet of de neusspray ook wat doet bij haar. Het is niet als bij mensen dat ze minder snotterig wordt of zoiets...ze laat het wel makkelijk toedienen.
Dat merk ik in ieder geval niet. Ze klinkt nog steeds ' verstopt' bij het eten van waltham. Dan moet je het misschien echt direct in de neusgang sprayen....maar da gaat nie lukken nie
Ik ga eens aan Natas vragen hoe zij het toedient.
Ik ga eens aan Natas vragen hoe zij het toedient.
Dat is beter : hoe minder medicijnen ,hoe beter ,denk ik altijd maar!
Tenzij het natuurlijk niet anders kan....
Ik zal ook eens vragen of die neusspray ook iets kan betekenen voor Blackie en Witte, als ze weer aan het snotteren en/of hoesten slaan
Tenzij het natuurlijk niet anders kan....
Ik zal ook eens vragen of die neusspray ook iets kan betekenen voor Blackie en Witte, als ze weer aan het snotteren en/of hoesten slaan
Het lijkt er op dat Jillzje zich vandaag wat beter voelt. Ze heeft Gideon al in de tenen gehapt en ze is weer wat aktiever. Steeds voor eventjes, maar al meer dan de afgelopen dagen...haar oogjes staan ook wat helderder en ze loopt niet meer met zo'n hoge rug. Haar buikje doet nog wel pijn, want als je haar oppakt krijgt ze toch weer een plofstaartje en begint ze te trillen. Ik doe het echt heel voorzichtig, maar ze vindt het duidelijk niet prettig. Als ze dan op de arm ligt is het al gauw weer goed en geniet ze van het gekriebel door haar heerlijke wintervachtje