Nina heeft insulinomen
Re: Nina heeft insulinomen
Kom op Pietertje!
Hoe gaat het met Pietertje?
Ze gaat goed! Ze eet haar schaaltje goed leeg en daarna gaat ze knuffels verplaatsen en goed leggen die daarvoor door Max of Donna ietsjepietsje verschoven zijn
Ze ligt nu naast in haar tunnel te slapen en zowaar een keer zonder gesnurk
Ze ligt nu naast in haar tunnel te slapen en zowaar een keer zonder gesnurk
Hey, lief dat je dat vraagt. Erg goed naar omstandigheden eigenlijk. Ze is erg opgeknapt van de extra ab-kuur en ik heb haar niet meer zo misselijk gezien. Ze is ook erg actief en loopt lekker te zeulen met haar knuffeltjes.
Ze is ook heel alert, reageert telkens op haar naam, komt aanrennen om dan geknuffeld te worden, kortom ik geniet met volle teugen van haar.
En natuurlijk maak ik mij geen illusies, ze is een erg zieke fret met een heel laag bloedsuiker waar niets aan te doen is in haar geval, behalve haar regelmatig eten geven en de waltham telkens een beetje opschroeven.
Soms moet ik haar tijdens het eten op schoot nemen omdat dan toch haar suikerspiegel zo laag is dat ze even wat wankel op haar pootjes staat. Maar zij vindt dat geen probleem en ik vind het heel prettig om dan even met haar te zitten dus zolang het op deze manier gaat vind ik het nog oké.
Ze is ook heel alert, reageert telkens op haar naam, komt aanrennen om dan geknuffeld te worden, kortom ik geniet met volle teugen van haar.
En natuurlijk maak ik mij geen illusies, ze is een erg zieke fret met een heel laag bloedsuiker waar niets aan te doen is in haar geval, behalve haar regelmatig eten geven en de waltham telkens een beetje opschroeven.
Soms moet ik haar tijdens het eten op schoot nemen omdat dan toch haar suikerspiegel zo laag is dat ze even wat wankel op haar pootjes staat. Maar zij vindt dat geen probleem en ik vind het heel prettig om dan even met haar te zitten dus zolang het op deze manier gaat vind ik het nog oké.
Hmm, toch iets te enthousiast geweest. Net bij haar kooi schoonmaken blijkt ze toch haar waterbed en het kleedje voor haar bak helemaal onder geplast te hebben. We hebben nu toch het idee dat ze het af en toe gewoon niet redt naar de bak. En misschien wel doordat haar bloedsuiker toch nog lager is dan dat we denken waardoor ze toch te afwezig is om de bak op tijd te bereiken.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ach gossie, arme Nina
Knuffel voor haar en voor jullie!
Knuffel voor haar en voor jullie!
Agossie....
Hé toch....
Maar daar is het wasmachine goed voor!
En geniet maar lekker van de "eetmomenten" die je samen met haar hebt
Maar daar is het wasmachine goed voor!
En geniet maar lekker van de "eetmomenten" die je samen met haar hebt
Ah gossie.
Oh die vieze was zal mij ook een worst zijn maar ik zou niet willen dat ze het doet doordat zich onbehagelijk voelt.
Ja, dat die vieze was jou een zorg zal zijn, wist ik al wel!
Maar het zou best kunnen ,wat jij zelf ook al zei: dat haar bloedsuikerspiegel op die momenten zo laag is,dat ze te afwezig is om op tijd bij de bak te geraken....
Maar het zou best kunnen ,wat jij zelf ook al zei: dat haar bloedsuikerspiegel op die momenten zo laag is,dat ze te afwezig is om op tijd bij de bak te geraken....
Ik ga daar ook maar vanuit. Buiten de kooi is ze gewoon lekker aan het scharrelen en komt ze lekker bij me wanneer ik haar roep en heb ik helemaal niet het gevoel dat ze het niet prettig meer vindt.
Zolang dat Pietertje haar pleziertjes nog beleeft lekker laten doorhuppelen. En genieten van die kleine muis.
Wel sneu dat ze haar plasjes niet goed kan ophouden, heb je geen waterbed met plasgootje ?
Wel sneu dat ze haar plasjes niet goed kan ophouden, heb je geen waterbed met plasgootje ?
Haha, misschien iets om uit te vinden. Ik voel nu elke dag even of de boel droog is want ze moet natuurlijk wel in een droog bed kunnen slapen. Tot nu toe blijft het droog. Ik heb wel maar snel weer even de tijk gewassen dus ik ben er klaar voor wanneer het toch weer gebeurd.
Verder eet ze goed, ik heb haar niet meer misselijk gezien en er zit meer energie in dan bij Max en Donna op dit moment.
Verder eet ze goed, ik heb haar niet meer misselijk gezien en er zit meer energie in dan bij Max en Donna op dit moment.
Klinkt toch wel weer positief...energie hebben is goed
Dat klinkt zeker goed, Pietertje houd jullie gewoon af en toe voor de gek.....
Fijn dat Pietertje zich goed voelt en lekker rondhupst!
Ja, Pietertje is natuurlijk wel ons grote voorbeeld! Ik hoop haar een keer te kunnen ontmoeten..Marjan schreef:Hey, lief dat je dat vraagt.
Fijn dat ze zich in elk geval nog lekker vermaakt!
Zaterdag als het goed is.
Hoe gaat het nu?