Shae
Re: Shae (Freggel)
De energie die ik te weinig heb op dit moment, heeft Shae teveel. Mijn hemel wat een spring in het veld!
Ik heb net weer haar kooi-inrichting veranderd, ik had haar een prooi/slaaphokje gegeven waar ik het balletjeskussen in had gepropt. Ze verstopte wel haar prooi erin maar ging er niet meer liggen slapen, waarschijnlijk omdat ze het heerlijk vindt om er zo half uit te hangen met haar voorpootjes langs haar koppie en dat kon nu niet meer.
Dus ze is nu een echte prinses op de erwt, ik heb het slaapzakje van haar waterbed in het prooihokje gelegd en het balletjeskussen op het waterbed. Eens kijken of haar dat bevalt.
Dus ze is nu een echte prinses op de erwt, ik heb het slaapzakje van haar waterbed in het prooihokje gelegd en het balletjeskussen op het waterbed. Eens kijken of haar dat bevalt.
-
- Aantal fretten: 0
hoe zo verwent hahaha
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Het moet niet gekker worden
Die wil nooit meer weg!
Die wil nooit meer weg!
Haha, dat komt goed uit want ze mag niet eens meer weg.
Ze is wel een hittepetitje hoor. Laatst begon ze tegen me op te klimmen en zelfs zomaar te blazen naar me. Ik dacht dat ze in haar kooi wilde maar daar klom ze gelijk weer uit en weer nijdig blazen. Totdat ik er opeens aan dacht dat haar muizen nog op de aanrecht lagen en ik Kick had horen zeggen dat madammeke die ook al geroken had.
Ik heb haar een muis gegeven en toen was het goed.
Ze is wel een hittepetitje hoor. Laatst begon ze tegen me op te klimmen en zelfs zomaar te blazen naar me. Ik dacht dat ze in haar kooi wilde maar daar klom ze gelijk weer uit en weer nijdig blazen. Totdat ik er opeens aan dacht dat haar muizen nog op de aanrecht lagen en ik Kick had horen zeggen dat madammeke die ook al geroken had.
Ik heb haar een muis gegeven en toen was het goed.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
pittige tante dus, heerlijk
Hoe kon je nou vergeten om haar een muis te geven
Wel leuk zo'n pittige tante
Wel leuk zo'n pittige tante
Ze had net daarvoor een schaaltje haaks barf gehad maar schijnbaar wilde ze haar voorgerecht dit keer overslaan.
Ha, ha: een eigen willetje dus
Hahaha...heerlijk dingske dus
Ze heeft mij net de oren gewassen, het kippenvel stond op mijn armen.
Ze is een zoenert
Heerlijk frettenkusjes
Ha, ha , en dan hoor je ze ook nog eens heel erg goed snuffelen als ze je oren komen wassen!
Ja, daar krijg ik ook altijd kippenvel van
Ja, daar krijg ik ook altijd kippenvel van
Shae is helemaal leip van die speelhengels. Erg grappig want daar heb ik er een paar van maar heb die nooit gebruikt omdat de rest van de fretten er niets aan vinden. Dus die komen nu mooi van pas.
Shae vond onze frettenkerstboom wel interessant dus ze mocht even van dichtbij kijken...
En ze heeft niks met andere fretten...
En ze heeft niks met andere fretten...
Leuke foto's