Neusspray bij MOO
Re: Neusspray bij MOO
Goed om te horen en wat lekker dat het toedienen eigenlijk zo makkelijk gaat
Het zou mooi zijn wanneer dit een goede aanpak zou kunnen zijn voor die middenoorproblemen. Alleen vraag ik mij af of het vaak herhaald moet gaan worden, net als bij de polaramine. Want dat zou niet zo fijn zijn omdat dit middel op de lange termijn toch schade aan de slijmvliezen zou kunnen veroorzaken.
Precies, misschien als het tijdelijk gebruikt wordt tijdens het opvlammen van de MOO, de schade mee zal vallen...
Het tijdelijke gebruik zo nu en dan bij de mens levert ook geen schade op. Dat komt pas als er te veel of te lang gebruik van gemaakt wordt.
Het tijdelijke gebruik zo nu en dan bij de mens levert ook geen schade op. Dat komt pas als er te veel of te lang gebruik van gemaakt wordt.
Ik zal toch ook eens gaan vragen aan Hanneke of het ook voor Blackie en Witte goed zal zijn als ze weer aan het snotteren en hoesten slaan
Ik neem aan van wel.....
Ik neem aan van wel.....
Ik denk het ook.
Denk ik ook hoor, als ik nu zie wat het bij Jillzje gedaan heeft
Af en toe zal geen kwaad kunnen, aan Jillz te zien werkt het goed.
Zou geweldig zijn als dit zou gaan helpen !
Zou geweldig zijn als dit zou gaan helpen !
Ik heb Raaf nu weer een kuurtje gegeven, omdat hij behoorlijk reutelde, kuchte en hoestte. Dit maal wel door de neusgaten (of liever gaatjes, wat een minidingetjes) en dat ging prima! GJ houdt Raaf vast en ik pak zijn koppie, laat de neus vrij en kan dan in ieder neusgat een spray doen. Het gaat er niet allemaal in, de rest zit dan op GJ, maar ach.
Nu zijn we een aantal dagen verder en van behoorlijke reutel/kuch/hoest is Raaf naar normaal gegaan. Ik hoor hem nog wel ademen, maar niet meer zo kuchen, hoesten en reutelen. Hij gedraagt zich ook nog eens veel vrolijker. Dit had ik niet verwacht, zeker omdat de kuur door zijn bekkie weinig opleverde. Maar ik durf nu wel te zeggen dat het ook bij Raaf zeker baat heeft!
Nu zijn we een aantal dagen verder en van behoorlijke reutel/kuch/hoest is Raaf naar normaal gegaan. Ik hoor hem nog wel ademen, maar niet meer zo kuchen, hoesten en reutelen. Hij gedraagt zich ook nog eens veel vrolijker. Dit had ik niet verwacht, zeker omdat de kuur door zijn bekkie weinig opleverde. Maar ik durf nu wel te zeggen dat het ook bij Raaf zeker baat heeft!
Ik vind dit echt super om te horen! Het zou toch geweldig zijn als een flesje simpele neusdruppels kan worden ingezet wanneer de oortjes weer opspelen.
Dat is zeker goed nieuws zeg!
Esther, had jij ook nog aan Hanneke gevraagd of je de neusdruppels voor je meiden kon gaan gebruiken?
Nee, dat was gelukkig niet nodig omdat beide dametjes niet meer gesnottert of gereutelt hebben!
Waarmee ik natuurlijk erg blij ben.
Maar zodra ik Hanneke weer zie ,ga ik het haar wel vragen.
@ Maartje: Wat ontzettend fijn dat Raaf zoveel baat heeft bij de druppeltjes
Waarmee ik natuurlijk erg blij ben.
Maar zodra ik Hanneke weer zie ,ga ik het haar wel vragen.
@ Maartje: Wat ontzettend fijn dat Raaf zoveel baat heeft bij de druppeltjes
Oh, dat is nog beter natuurlijk dat ze helemaal geen last meer hebben gehad.
Dat is heel goed nieuws dat het bij Raaf nu ook goed werkt!