Smiegeltje laten inslapen...:(
- Suzy
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Smiegeltje laten inslapen...:(
Wil jullie laten weten dat ik vanavond met Smiegeltje naar de DA gaat om hem in te laten slapen.
Vanaf kerst valt het me op dat hij steeds vaker "wezeloos" voor zich uit zit te staren, hij kan ook niet meer op zijn favoriete plekje komen, de ovenla, en het lijkt alsof hij ook steeds meer moeite heeft om het trappetje in de kooi op en af te lopen.
Zijn gewicht schommelt behoorlijk, dan weer een paar dagen onder de 1350gr., dan weer een paar dagen erboven terwijl ik steeds minder vlees op zijn ribben voel. (Hanneke had gezegd dat wanneer zijn gewicht boven de 1350gr. kwam, ik terug moest komen omdat zijn milt dan verwijderd zou worden)
Maar het feit dat hij niet eens meer in tenen bijt is voor mij de grens.
En dan zou ik hem laten opereren, stel dat hij in de narcose blijft of dat er nog meer ellende te voorschijn komt, hij heeft tenslotte ook nog een opgezette lever.
Daar komt dan bij dat hij ook niet meer zo "piep" is en ik zie het niet zitten dat hij eventueel alles voor nix moet doorstaan of mss voor 1 of 2 mnd. en dan alsnog komt te overlijden.
Ik kan dat emotioneel níet aan en er zijn nog meer van die monstertjes hier waar ik voor moet zorgen.
Ik heb nou geen zin om dit bericht 3x te moeten tikken dus ik kopieer het en zet het neer op het FrettenForum, de Frettenvraagbaak en op FB, dus hoef je niet vreemd te kijken dat je dit bericht 'ergens anders' ook al gelezen hebt, vandaar dat ik nou ff achter de pc zit.
Vanaf kerst valt het me op dat hij steeds vaker "wezeloos" voor zich uit zit te staren, hij kan ook niet meer op zijn favoriete plekje komen, de ovenla, en het lijkt alsof hij ook steeds meer moeite heeft om het trappetje in de kooi op en af te lopen.
Zijn gewicht schommelt behoorlijk, dan weer een paar dagen onder de 1350gr., dan weer een paar dagen erboven terwijl ik steeds minder vlees op zijn ribben voel. (Hanneke had gezegd dat wanneer zijn gewicht boven de 1350gr. kwam, ik terug moest komen omdat zijn milt dan verwijderd zou worden)
Maar het feit dat hij niet eens meer in tenen bijt is voor mij de grens.
En dan zou ik hem laten opereren, stel dat hij in de narcose blijft of dat er nog meer ellende te voorschijn komt, hij heeft tenslotte ook nog een opgezette lever.
Daar komt dan bij dat hij ook niet meer zo "piep" is en ik zie het niet zitten dat hij eventueel alles voor nix moet doorstaan of mss voor 1 of 2 mnd. en dan alsnog komt te overlijden.
Ik kan dat emotioneel níet aan en er zijn nog meer van die monstertjes hier waar ik voor moet zorgen.
Ik heb nou geen zin om dit bericht 3x te moeten tikken dus ik kopieer het en zet het neer op het FrettenForum, de Frettenvraagbaak en op FB, dus hoef je niet vreemd te kijken dat je dit bericht 'ergens anders' ook al gelezen hebt, vandaar dat ik nou ff achter de pc zit.
Re: Smiegeltje laten inslapen...:(
Jeetje Suzy, ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je lieve Smiegeltje.
Je geeft zoveel om je kleine vriendje dat je hem verder leed wil doen besparen, dat is heel begrijpelijk en ik vind het erg knap van je dat je daarvoor kiest. Jij kent je Smiegeltje het beste, en neemt beslissingen vanuit je hart.
Vaak kiezen we nog voor ingrepen, waarvan we later denken, nou dat is achteraf toch maar levensverlengend geweest voor wat weken of maanden, maar dat weet je pas achteraf.....als je fretje dan al wat ouder is, is het wel zo eerlijk tegenover het beestje om hem niet meer te plagen met allerlei ingrepen en medicijnen.
Nogmaals heel veel sterkte !
Lieve Smiegeltje, het ga je goed op de Rainbowbridge, lievertje !
Je geeft zoveel om je kleine vriendje dat je hem verder leed wil doen besparen, dat is heel begrijpelijk en ik vind het erg knap van je dat je daarvoor kiest. Jij kent je Smiegeltje het beste, en neemt beslissingen vanuit je hart.
Vaak kiezen we nog voor ingrepen, waarvan we later denken, nou dat is achteraf toch maar levensverlengend geweest voor wat weken of maanden, maar dat weet je pas achteraf.....als je fretje dan al wat ouder is, is het wel zo eerlijk tegenover het beestje om hem niet meer te plagen met allerlei ingrepen en medicijnen.
Nogmaals heel veel sterkte !
Lieve Smiegeltje, het ga je goed op de Rainbowbridge, lievertje !
Een hele moeilijke, moedige, maar ook eerlijke beslissing naar Smiegeltje toe. Dit toont jouw liefde voor hem, door verder leed voor hem te besparen.
Heel veel sterkte Suzy.
Smiegeltje dans op de Brug vent
Heel veel sterkte Suzy.
Smiegeltje dans op de Brug vent
Heel veel sterkte Suzy.
- yvonne
- Aantal fretten: 1
LIEFDE IS LOSLATEN Suzy, en dat doe jij! Heel moedig van je.
Dikke knuf en veel sterkte, en als je me nodig hebt dan weet je me te vinden!
Dikke knuf en veel sterkte, en als je me nodig hebt dan weet je me te vinden!
Wat een moeilijke beslissing ook van mij heel veel sterkte
Heel veel sterkte Suzy!
Ik vind het een ontzettend moedige beslissing Suzy en snap het ook helemaal. Ik wens je heel erg veel sterkte toe met het verlies van Smiegeltje.
Van mij ook hier heel veel sterkte Suzy. Een moedige maar juiste beslissing....
Dag Smiegel, dans op de brug!
Dag Smiegel, dans op de brug!
Wat moeilijk. Heel veel sterkte met het verlies!
Een moeilijke beslissing, maar waarschijnlijk wel de beste.
Heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Heel veel sterkte met dit enorme verlies.
- Suzy
- Contacteer:
Bedankt allemaal.
Hij heeft vannacht lekker in zijn dekentje op de bank gelegen en vanmiddag is hij opgehaald om gecremeerd te worden...
Hij heeft vannacht lekker in zijn dekentje op de bank gelegen en vanmiddag is hij opgehaald om gecremeerd te worden...
Nogmaals heel veel sterkte Suzy.
Van mij ook Suzy...
Wat een vreselijk rot nieuws Suzy!
Maar ik denk wel dat je er het beste aan doet, hoe moeilijk het ook is...
Ik wens jou dan ook erg veel sterkte toe *dikke knuffel*
Nou kan hij op the Rainbowbridge naar hartlust achter héle lieve konijntjes aanzitten
Maar ik denk wel dat je er het beste aan doet, hoe moeilijk het ook is...
Ik wens jou dan ook erg veel sterkte toe *dikke knuffel*
Nou kan hij op the Rainbowbridge naar hartlust achter héle lieve konijntjes aanzitten
Nogmaals sterkte Suzy, het zal fijn zijn als Smiegeltje na het cremeren weer thuis is.
- Suzy
- Contacteer:
Het certificaat, wel met een verkeerde datum, de goeie heb ik inmiddels nou ook hier.
Moest zijn 13 juni 2007.
Weet niet of ik deze hier al neergezet had, zoja, dan bij deze nog een keertje...
Deze kreeg ik bij FB van Jolanda...vind het een mooie tekst...
En dit is de allerlaatste foto die ik van hem gemaakt heb,
En nou ga ik slapen...
Moest zijn 13 juni 2007.
Weet niet of ik deze hier al neergezet had, zoja, dan bij deze nog een keertje...
Deze kreeg ik bij FB van Jolanda...vind het een mooie tekst...
En dit is de allerlaatste foto die ik van hem gemaakt heb,
En nou ga ik slapen...
- Suzy
- Contacteer:
Owja...jullie hebben me al genoeg sterkte gewenst hoor, hoor/lees liever wat voor een knappe vent het is en hoe leuk de foto's zijn...
Dat zijn mooie herinneringen aan een zeker mooi knulletje.
- Suzy
- Contacteer:
Hmzz...geen sterkte wensen maakt dus ook nix uit merk ik nou, gaat toch weer zitten janken...