Shae
Re: Shae (Freggel)
Hier zijn de foto's:
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Wat een heerlijk meisje is ze toch en wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Echt genieten
Geweldige foto's weer!
Geweldige foto's weer!
Wat een lekker dingske zeg
Ze is nu alleen weer bloed nerveus en super onzindelijk binnen. Ik denk dat de tuin nog teveel indrukken bij haar achterlaat en dat we ook beter even kunnen wachten nog ermee.
Wat een heerlijk dame.
Wat is het toch een droppie!
Wat is ze toch een mooi dametje
Wat een poepie, en wat een ondeugende uitstraling heeft ze, heerlijk !
Ze doet natuurlijk nog veel indrukken op nu, alhoewel naar buiten toe wel heerlijk voor haar is, zeker nog met deze warme temperaturen. Pracht foto's weer hoor !
Ze doet natuurlijk nog veel indrukken op nu, alhoewel naar buiten toe wel heerlijk voor haar is, zeker nog met deze warme temperaturen. Pracht foto's weer hoor !
Echt een knap koppie hoor, en buiten gaat ze vast steeds meer waarderen!
Plopoogjes
Ja dat viel mij ook opeens op bij die foto's.
Ze ziet er goed uit. Wat een heerlijk meisje.
- Natascha
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Heerlijk om der weer ff te zien (straks aan Lambert laten zien) *kijkt nog een keer met traanoogjes van blijschap*Marjan schreef:Ze is nu alleen weer bloed nerveus en super onzindelijk binnen. Ik denk dat de tuin nog teveel indrukken bij haar achterlaat en dat we ook beter even kunnen wachten nog ermee.
Ik persoonlijk zou niet wachten met de tuin, maar opbouwen. Ik heb met haar in mijn nek, zo alles laten ontdekken, en op een gegeven moment gaf ze aan dat ze weg wilde, om zelf te kijken, en kwam ook weer terug als het te veel werd. Ik zou standaard elke dag eventjes met der naar de tuin lopen, en weer naar binnen, desnoods eventjes een rondje laten lopen en weer oppakken en naar binnen.
Ik wacht sowieso even een weekje, vooral omdat ze nu super nerveus is door haar schijnzwangerschap. Dat zou na een week minder moeten zijn dus dan ga ik het wel weer even een keer met haar proberen.
- Natascha
- Contacteer:
Schijnzwangerschap ? (gaat terug lezen)
Hier: http://www.frettenvraagbaak.nl/forum/vi ... f=27&t=236" onclick="window.open(this.href);return false;
- Natascha
- Contacteer:
Heb gevonden hahaha
Shae is echt te snoezig. Wat een verhaal met al die vieze teken. Gelukkig ziet ze er nu prachtig uit
We dachten dat ons dekhuis fretproof was maar niets is minder waar; Shae ontdekt ineens hoe je ergens op kan komen. Iets waar geen enkele andere (logeer)fret die we hier hebben gehad kwam op dat idee....
Shae is dus niet alleen knap om te zien maar is ook slim